|
Post by anticonnie on Jan 29, 2007 20:19:08 GMT 1
Välkommen Daniel! 7:e himlen nu: Leksand och Karlskrona sedan modersmjölken. Vilken replica ska bäras på onsdag? Det var nog den konstigaste fråga som jag har läst på detta forum!! Klart att det är rött som gäller! PS vill bara påminna om vi har replicalunch på onsdag!DS
|
|
|
Post by HF on Jan 29, 2007 20:25:26 GMT 1
Välkommen Daniel! 7:e himlen nu: Leksand och Karlskrona sedan modersmjölken. Vilken replica ska bäras på onsdag? Nu är du jävligt nära och bli bannad....leksand tvi tvi tvi
|
|
|
Post by burt on Jan 31, 2007 16:33:49 GMT 1
Saxat från KHK:s hemsida... ;D
Jimmie spelar ikväll Nu är det helt klart med Jimmie Svenssons övergång till KHK. Jimmie är klar för spel redan i kvällens mot Värnamo. Även ”Brasse” och ”Sebbe” debuterar i kvällens match.
|
|
|
Post by pILLY on Jan 31, 2007 16:41:25 GMT 1
Saxat från KHK:s hemsida... ;D Jimmie spelar ikväll Nu är det helt klart med Jimmie Svenssons övergång till KHK. Jimmie är klar för spel redan i kvällens mot Värnamo. Även ”Brasse” och ”Sebbe” debuterar i kvällens match. skriv i senaste matchen med ! snälla
|
|
|
Post by neverendingstory on Jan 31, 2007 23:17:58 GMT 1
Det var goa gubbar som nyförvärv, Värnamo spelade 5 man hem och var på rätt sida hela tiden men det blev ett jäkla tryck ändå. Roligt att de spelade ihop, Macke J och Jönsson bakom de 3 vore en rätt hyfsad femma.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 31, 2007 23:28:21 GMT 1
Det var goa gubbar som nyförvärv, Värnamo spelade 5 man hem och var på rätt sida hela tiden men det blev ett jäkla tryck ändå. Roligt att de spelade ihop, Macke J och Jönsson bakom de 3 vore en rätt hyfsad femma. Tycker Jönsson ska spela center mellan Sebbe och Jimmie.
|
|
|
Post by Professorn on Jan 31, 2007 23:33:53 GMT 1
Det var goa gubbar som nyförvärv, Värnamo spelade 5 man hem och var på rätt sida hela tiden men det blev ett jäkla tryck ändå. Roligt att de spelade ihop, Macke J och Jönsson bakom de 3 vore en rätt hyfsad femma. Håller med dig till 100%! Min laguppställning (just nu är): Första femman: Brasar, Arvidsson & Svensson Jönsson & M Johansson Andra: Norberg, Sandberg & Häggstöm Hjelm & J Andersson Tredje: O Andersson, Stelert & Ekman Ahnlund & Alm Fjärde (+ bänk): O Pettersson, F Petersson, L Claesson & Martinsson C Andersén Motivation till bänkning av Coffa är att han spelar ett spel som han inte klarar av och han är för omständig i det deffensiva spelet och sprider oro. Av samma anledning är Fredriksson petad. Ifall det blir ett "backförvärv" så placerar jag även Coffa i frysfacket. Hoppas att Per är inne på min bana oxå!
|
|
|
Post by khkregerar on Feb 1, 2007 0:09:53 GMT 1
Men hur kan du vilja ha strelert och ekman istället för Olof och fredde.p är ju en gåta
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 1, 2007 0:36:53 GMT 1
Men hur kan du vilja ha strelert och ekman istället för Olof och fredde.p är ju en gåta Instämmer! tycker att Olof har höjt sig mer och mer för varje match. Dessutom är ju fredde p en notorisk målskytt!
|
|
|
Post by Professorn on Feb 1, 2007 0:49:02 GMT 1
Min tanke bakom detta är att det just nu finns en möjlighet till att låta "det unga" gardet spela. Jag tycker att både Olof och Fredde P är bra spelare men de levererar inte tillräckligt! Jag tycker att det är roligare att se unga hungriga "krigare" på isen...
Hoppas även att "Sebbe" hjälper J-20 laget till nytt kontrakt!
Kanske dags att skapa en ny tråd med Fri debatt om A-laget!?
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 1, 2007 0:57:28 GMT 1
Min tanke bakom detta är att det just nu finns en möjlighet till att låta "det unga" gardet spela. Jag tycker att både Olof och Fredde P är bra spelare men de levererar inte tillräckligt! Jag tycker att det är roligare att se unga hungriga "krigare" på isen... Hoppas även att "Sebbe" hjälper J-20 laget till nytt kontrakt! Kanske dags att skapa en ny tråd med Fri debatt om A-laget!? Är det inte viktigare att säkra första platsen i serien innan man låter det unga gardet få chansen? Placeringen i serien spelar en avgörande roll....
|
|
|
Post by Professorn on Feb 1, 2007 1:18:37 GMT 1
Jag är övertygad att "SJD" - kedjan levererar tillräckligt och andrakedjan kommer säkert att leverera den oxå. "SJD"-kedjan visade att det finns defesiva kvaliteér och då tycker jag att det kan vara på tiden att låta det unga gardet få chansen. Freddes och Olofs roller i laget har ju övertagits av andra(?). Hitta nya roller till dessa så kan det bli bra!
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 1, 2007 1:24:34 GMT 1
Jag är övertygad att "SJD" - kedjan levererar tillräckligt och andrakedjan kommer säkert att leverera den oxå. "SJD"-kedjan visade att det finns defesiva kvaliteér och då tycker jag att det kan vara på tiden att låta det unga gardet få chansen. Freddes och Olofs roller i laget har ju övertagits av andra(?). Hitta nya roller till dessa så kan det bli bra! En oerhört stark tredjefemma enligt min mening.
|
|
|
Post by HF on Feb 1, 2007 6:32:46 GMT 1
Tycker olof går åt fel håll, försöker samma dragning hela tiden utan att lyckas och släpper inte pucken i tid!
|
|
|
Post by Brutus on Feb 1, 2007 8:37:29 GMT 1
Men hur kan du vilja ha strelert och ekman istället för Olof och fredde.p är ju en gåta Instämmer! tycker att Olof har höjt sig mer och mer för varje match. Dessutom är ju fredde p en notorisk målskytt! Att Fredde P är notorisk målskytt kan vi väl alla hålla med om även om det ibland tar allt för lång tid mellan gångerna. ;D Han ska spela i flygande anfall & gå direkt på mål där missar han sällan. Olof ser just nu trött ut men är samma typ av spelare men med ett större spelsinne.Olof har höjt sig på det sätt att han nu kommer en meter längre in i zon innan han ska dribbla & chabbla. Killen måste lära sig passa pucken & själv komma i fart för avslut. Även om det nu går trögt, förmodl pga hård träning så ska endast de bästa femmorna stå på isen. Dagsform gäller & inget annat. Uträttar man inget på isen ska man sitta. Riv & slit vid sarg ger inga vinster. In i zon, lägg djupt eller skott på mål. Antingen mål eller tryck. O sedan vin en tekning eller två per match.. de är ju en bra början
|
|