|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 21, 2006 14:22:14 GMT 1
Varför spelade man de gamla tråkiga wämöhallsmusiken sist? Musiken har varit riktigt bra fram till sista matchen!
|
|
|
Post by Brutus on Nov 22, 2006 19:55:32 GMT 1
Varför spelade man de gamla tråkiga wämöhallsmusiken sist? Musiken har varit riktigt bra fram till sista matchen! Kaske för att spelet va likvärdigt som då!!?? I sista matchen.. Att posten inte är sig likt kan åxå vara en faktor till att den spelas först nu..
|
|
|
Post by lawless on Mar 4, 2007 2:22:33 GMT 1
Frågan är om spelarna vill ha en klack som sjunger en hel match eller om dom endast vill ha en sittande publik som klappar takten till musik i spelavbrotten.....? Dom som bestämmer tycker nog att laget finns till för publiken... Min åsikt är att publiken ska finnas för laget...!
|
|
|
Post by HF on Mar 4, 2007 12:54:52 GMT 1
Frågan är om spelarna vill ha en klack som sjunger en hel match eller om dom endast vill ha en sittande publik som klappar takten till musik i spelavbrotten.....? Dom som bestämmer tycker nog att laget finns till för publiken... Min åsikt är att publiken ska finnas för laget...! Innan under säsongen har det varit avbrott i musiken för att klacken ska sjunga men då har det var tyst! Kanske inte alltid lätt att synka! Musik killen måste väl också få chansen att lära sig. Ni har ju haft en lång inkörningperiod själv....
|
|
|
Post by lawless on Mar 4, 2007 13:43:09 GMT 1
med så mycket folk så behövs det ingen musik alls och det behöver man väl inte va något större geni för att förstå. i fredags va det ju för bövelen sån stämning i hallen innan matchen ens börjat att man kunde ta på den. ingen kunde väl undgå det!? ändå ska det spelas musik.... fattar det inte... jag tycker att det är fruktansvärt noncharlant!!
|
|
|
Post by HF on Mar 4, 2007 13:57:13 GMT 1
med så mycket folk så behövs det ingen musik alls och det behöver man väl inte va något större geni för att förstå. i fredags va det ju för bövelen sån stämning i hallen innan matchen ens börjat att man kunde ta på den. ingen kunde väl undgå det!? ändå ska det spelas musik.... fattar det inte... jag tycker att det är fruktansvärt noncharlant!! har varit mycket folk hela säsongen men väldigt tyst ibland, ska man skita i musik då också..klappa er inte för mycket för bröstet det är först efter jul man har hört er...prata med killen istället! Detta blir nog kanon till nästa år då ni har blivit större och större.
|
|
|
Post by lawless on Mar 4, 2007 14:05:58 GMT 1
med så mycket folk så behövs det ingen musik alls och det behöver man väl inte va något större geni för att förstå. i fredags va det ju för bövelen sån stämning i hallen innan matchen ens börjat att man kunde ta på den. ingen kunde väl undgå det!? ändå ska det spelas musik.... fattar det inte... jag tycker att det är fruktansvärt noncharlant!! har varit mycket folk hela säsongen men väldigt tyst ibland, ska man skita i musik då också..klappa er inte för mycket för bröstet det är först efter jul man har hört er...prata med killen istället! Detta blir nog kanon till nästa år då ni har blivit större och större. då får man ju ha lite fingertoppskänsla.... just nu så pratar du i saker du förmodligen inte vet så mycket om... du har ingen aning om vem som har pratat med vem... eller?
|
|
|
Post by HF on Mar 4, 2007 17:56:16 GMT 1
har varit mycket folk hela säsongen men väldigt tyst ibland, ska man skita i musik då också..klappa er inte för mycket för bröstet det är först efter jul man har hört er...prata med killen istället! Detta blir nog kanon till nästa år då ni har blivit större och större. då får man ju ha lite fingertoppskänsla.... just nu så pratar du i saker du förmodligen inte vet så mycket om... du har ingen aning om vem som har pratat med vem... eller? Hahaha då jag jobbar och pratar dagligen med speakern så har jag hyfsad koll på vad som händer där nere! Men jag kan hålla med ibland har klacken hållit liv och musiken kommit igång och det är synd men det har blivit bättre och bättre och ibland har han väntat ett tag så att klacken ska ha en chans men då har det varit tyst. Men Rom bygdes inte på en dag...
|
|
|
Post by HF on Mar 5, 2007 12:15:18 GMT 1
Hörde att en i klacken betedde sig som en idiot i speakerbåset på lördagsmatchen, den berömda Goe fick spelet fullständigt. Vilken mupp!
|
|
|
Post by burt on Mar 5, 2007 12:21:56 GMT 1
Han fick speakern att förstå något som andra har försökt förklara för han under en längre tid, men killen som sköter musiken har nog haft en vaxpropp i örat som Goe lyckades att lossa på. Bra jobbat Goe. nu dödade inte speakerna klacken i samma utsträckning i tredje perioden som han har haft för vana att göra. Går man på hockey för att lyssna på musik???
|
|
|
Post by HF on Mar 5, 2007 12:46:30 GMT 1
Han fick speakern att förstå något som andra har försökt förklara för han under en längre tid, men killen som sköter musiken har nog haft en vaxpropp i örat som Goe lyckades att lossa på. Bra jobbat Goe. nu dödade inte speakerna klacken i samma utsträckning i tredje perioden som han har haft för vana att göra. Går man på hockey för att lyssna på musik??? Jag kan lova dig att ni inte fick speakern att förstå, de spelar ju för fan era egna jinglar som ni ska sjunga med i men då gör ni inte det. Gå bort till h-sektionen och se hur mycket ni hörs där borta....sen är inte speakern och musikkillen samma person.
|
|
|
Post by HF on Mar 5, 2007 12:47:42 GMT 1
...och sen hota med att ni ska lämna hallen direkt om inte musiken upphör....hahahhahahaha fy fan vilken mupp Goe är! Han hade säkert fått med sig många där....
|
|
|
Post by burt on Mar 5, 2007 14:27:39 GMT 1
Fler än du tror
|
|
|
Post by lawless on Mar 5, 2007 15:19:10 GMT 1
Blir bara trött... Men... Som du sa.. Rom byggdes inte på en dag...
|
|
|
Post by HF on Mar 5, 2007 17:09:05 GMT 1
det är ju väldigt moget .... ...sen när speakerbåset säger att de är där ideelt och gör så bra de kan så säger mupparna att de också är där ideelt.....ska de ha betalt för att stå i klacken...hahahahaha......sen blir det ett jävla liv om nån gnäller på klacken men vissa får visst storma speakerbåset och spy galla över de där....
|
|