|
Post by unbreakable on Mar 6, 2007 9:52:44 GMT 1
Speakerbåset + ljud och ljus gänget har gjort en kanonsäsong, de håller hög allsvensk klass när man skall jämföra med andra lag, kanonjobb.
Jag tycker även att klacken håller jäkligt hög klass men om du står på södra stå så hörs det inte och det beror inte på att det inte är tryck utan att ljudet försvinner om man är långt ifrån klacken.
Det är jätteviktigt att köra på med musik för att hålla uppe trycket för alla i hallen men jag tror att precis som allt annat så kan KHK bli bättre och bättre, musiken och klacken jobba mer ihop och ha/få förståelse för helheten och det sköna är väl att det är just det som sker.
Go KHK GO
|
|
|
Post by burt on Mar 6, 2007 12:29:00 GMT 1
det är ju väldigt moget .... ...sen när speakerbåset säger att de är där ideelt och gör så bra de kan så säger mupparna att de också är där ideelt.....ska de ha betalt för att stå i klacken...hahahahaha......sen blir det ett jävla liv om nån gnäller på klacken men vissa får visst storma speakerbåset och spy galla över de där.... Supportrarna är inte där idellt, de betalar för att stå där...
|
|
|
Post by HF on Mar 6, 2007 18:19:14 GMT 1
det är ju väldigt moget .... ...sen när speakerbåset säger att de är där ideelt och gör så bra de kan så säger mupparna att de också är där ideelt.....ska de ha betalt för att stå i klacken...hahahahaha......sen blir det ett jävla liv om nån gnäller på klacken men vissa får visst storma speakerbåset och spy galla över de där.... Supportrarna är inte där idellt, de betalar för att stå där... storartat....
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Mar 6, 2007 22:18:22 GMT 1
Jag tycker vi glömmer det som hänt o sattsar framåt och på att lära oss att samarbeta ..
|
|
|
Post by charlie on Mar 6, 2007 22:34:00 GMT 1
Till Robban och gänget i speakerbåset - ni är helt superba. Man undrar ibland om en del varit utanför kommungränsen? Kör på!
|
|
|
Post by anticonnie on Mar 7, 2007 6:03:58 GMT 1
Till Robban och gänget i speakerbåset - ni är helt superba. Man undrar ibland om en del varit utanför kommungränsen? Kör på! Känner samma sak! Det som däremot inte funkat är ju sammarbetet mellan dem och oss på NNÖ! Men det är ju bara att för oss alla inblandade att sätta sig ner å snacka ihop oss..............
|
|
|
Post by unbreakable on Mar 7, 2007 10:52:33 GMT 1
Helt rätt Youngblood, klacken är den bästa inom en stor radie som håller sig utanför Blekinges gränser och speaker/ljud/ljus håller hög allsvensk klass. Ett snack och det här kan bli en ännu större succe än det redan är. Till Robban och gänget i speakerbåset - ni är helt superba. Man undrar ibland om en del varit utanför kommungränsen? Kör på! Känner samma sak! Det som däremot inte funkat är ju sammarbetet mellan dem och oss på NNÖ! Men det är ju bara att för oss alla inblandade att sätta sig ner å snacka ihop oss..............
|
|
|
Post by Peter on Mar 7, 2007 15:35:07 GMT 1
Vet inte om ni såg första playoff matchen som växjö hade hemma mot björklöven på tv, i sista perioden tystnade musiken nästan helt. Har själv varit i växjö flera gånger och kollat på hockey och märkt detta. Speciellt i en match mot borås för några år sedan så la de bara på nån trumma i högtalarna en kort stund för att skapa stämning. Nåt att ta efter i speakerbåset, men då gäller det att hela hallen hörs.
|
|
|
Post by Jason on Mar 12, 2007 15:18:50 GMT 1
Har hört någonstans att Linköping (tror jag det var) har mikrofoner i hallen som tar upp publikljudet och kör ut det i högtalarna på lägre volym = mer tryck.
Vet ej om det stämmer... borde bli rundgång tycker jag. Men det kanske fungerar...
|
|
|
Post by unbreakable on Apr 24, 2007 11:30:06 GMT 1
Jag hoppas Robban är redo för ännu en ny säsong!!!!
|
|
|
Post by HF on Apr 25, 2007 14:54:09 GMT 1
Jag hoppas Robban är redo för ännu en ny säsong!!!! Mycket tveksam!
|
|
|
Post by Professorn on Apr 25, 2007 17:24:51 GMT 1
Jag hade gärna sett en kvinna som speaker. Jag har varit några gånger i Globen och Scaniarinken och ibland har de kört en kvinna. Mckt proffsiga insatser!
Patrik Jihde verkar vara på väg ifrån SR? Lasse Granqvist är speaker på AIK Innebandy på lediga stunder. Radiofolk vet ju hur man snackar...
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 25, 2007 21:12:49 GMT 1
Jag hade gärna sett en kvinna som speaker. Jag har varit några gånger i Globen och Scaniarinken och ibland har de kört en kvinna. Mckt proffsiga insatser! Patrik Jihde verkar vara på väg ifrån SR? Lasse Granqvist är speaker på AIK Innebandy på lediga stunder. Radiofolk vet ju hur man snackar... Så det är en viss profil på blekingesporten du vill se som speaker i TAR ? ;D
|
|
|
Post by dragskott on Apr 26, 2007 6:09:30 GMT 1
Jag hade gärna sett en kvinna som speaker. Jag har varit några gånger i Globen och Scaniarinken och ibland har de kört en kvinna. Mckt proffsiga insatser! Patrik Jihde verkar vara på väg ifrån SR? Lasse Granqvist är speaker på AIK Innebandy på lediga stunder. Radiofolk vet ju hur man snackar... Jag skulle iallafall inte vilja höra Torbjörn Sunesson.
|
|