Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Mar 20, 2006 21:30:07 GMT 1
Vill göra en liten koll på vad alla ni tycker om Kenneth och hans stab i speakerbåset?
Jag själv sticker ut hakan och säger:
Byt ut skiten för fan. Ha suttit på hemma matcher och retat upp mig på Kenneth och hans stab länge nog nu. Musiken är bara för jävla pinsam att lyssna på. Under en match precis innan matchstart fick publiken nöjet att lyssna på en lugn ballad me Marie Fredriksson. Va är de på en hockeymatch? Passar kanske bra på begravningar. Det är ju naturliktvis inte bara den låten ja retar mig på. Bara ett exempel.
Sen lyckades Kenneth och hans stab med att klanta till det med matchuret. Och under tiden dom skulle fixa till det, ja då satte dom på lite jazz???
Hur kan de komma sig att Kenneth och hans stab dra på mer volym i högtalarna när det är konståknings uppvisning i periodpauserna än när det är intro och vårat kära KHK ska komma in på isen och resten av matchen?? Är det ingen som är trött på Kenneths röst och hans eviga upprepande om att man t. ex. ska slänga skräpet i papperskorgarna? Är det så att ingen fattar det enligt Kenneth? Ha någon kollat om HAN slänger sitt egna skräp i papperskorgen?
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 20, 2006 22:32:54 GMT 1
Lite bättre musik så blir det bra
|
|
|
Post by newman on Mar 20, 2006 22:33:28 GMT 1
Tycker övriga gör ett gott jobb där ner i båset. Dock är musiken katastrof!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 20, 2006 23:46:21 GMT 1
Tycker övriga gör ett gott jobb där ner i båset. Dock är musiken katastrof! Japp, katastrof är namnet. Men det kanske är lite magstarkt med bara dödsmetal pojkband, Newman?
|
|
|
Post by pirre on Mar 21, 2006 7:14:33 GMT 1
Kan leva med Kenneth å gänget. Bara de ändrar musiken till lite mer hårdare å högre.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 21, 2006 8:26:27 GMT 1
Kan leva med Kenneth å gänget. Bara de ändrar musiken till lite mer hårdare å högre. Jag kan hålla med dig där Pirre, man kan leva med dem. Men i.o.m. detta att resten av organisationen kring Karlskrona Hockeyklubb strävar efter att bli mer och mer proffesionell och elitseriemässig så tycker jag att detta även bör inkludera sekreteriat och speakerbås.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 21, 2006 11:59:44 GMT 1
Verkligen på gränsen att man överlever....år efter år... matchur, musik, felsägningar (läser inte laguppställningar eller namn i förväg) mm...
|
|
|
Post by HF on Mar 21, 2006 12:36:46 GMT 1
Jazz på en hockeymatch i ett kval när det var problem med matchuret, herregud man fick ju ha täcke och kudde med sig. Dom vet helt enkelt inte hur man höjer stämningen.
|
|
|
Post by pirre on Mar 21, 2006 12:37:28 GMT 1
Jazz på en hockeymatch i ett kval när det var problem med matchuret, herregud man fick ju ha täcke och kudde med sig. Dom vet helt enkelt inte hur man höjer stämningen. Finns det ingen där ute som kan sköta musiken bättre nästa säsong???
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 21, 2006 12:42:28 GMT 1
Haha...ja, lågstämd jazz var en höjdare!! Ge dom ett Canal+ abonnemang och tvinga dem att sitta framför några NHL-matcher!! Kanske tar de åt sig NÅGOT....?
|
|
|
Post by newman on Mar 21, 2006 12:43:19 GMT 1
Vad hård du är...............
|
|
|
Post by pirre on Mar 21, 2006 12:45:00 GMT 1
Haha...ja, lågstämd jazz var en höjdare!! Ge dom ett Canal+ abonnemang och tvinga dem att sitta framför några NHL-matcher!! Kanske tar de åt sig NÅGOT....? Om man behöver tvingas se på NHL matcher då ska man nog inte sköta speakerbåset överhuvudtaget.
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Mar 21, 2006 13:20:04 GMT 1
Det verkar ju som alla är i stort sett rörande överrens gällande Kenneth och hans stab. Det är helt enkelt för jävla dåligt. Så hur kan man få till en ändring?? Tycker det va bra sagt det där om att kolla på en NHL match. Där är det fullt ös hela tiden. Kan ju bara inte vara så svårt att göra så här också. För det räcker att man kollar på Elitserien, så är det bra röj under matcherna där. Det måste ju bara hända nåt till nästa säsong. Så kommer det kanske ännu mer publik till matcherna också.
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 21, 2006 15:14:14 GMT 1
Kan inte mer än att hålla med alla andra. Något annat jag skulle vilja ändra på är den att när klacken nu för en gångs skull sjunger, så ska det INTE spelas musik.
|
|
|
Post by HF on Mar 21, 2006 16:04:22 GMT 1
Det är väl mest alla felsägningar och onödigt babblande från speakerns sida som jag stör mig på.
-" den gamle räven, mats kellman"....kul att höra det varje match.
-"sist men inte minst linus strelert"...jo Kenneth han är faktiskt minst!
-" och här kommer dom, KARLSKRONA HOCKEY"...jo vi ser det...
"elva man på banan", "åstorp fulltaligt"... i sikmatchen...
Så fort det är ett namn som inte är Nilsson, Svensson eller Karlsson har han problem med uttalet.
|
|