|
Post by Teddybear on Aug 3, 2006 22:28:28 GMT 1
Tycker att Kenneth med stab ska sitta kvar!! Håller med! Ideelt arbetande krafter ska man vara rädd om! Felsägningarna blir ju lite charmiga!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 3, 2006 22:41:12 GMT 1
Härligt med en fråga som splittrar de på forumet vanliga falangerna, och callahan har inte ens några kommentarer! Själv är jag oehört splitrad i denna fråga. Med tanke på klubbens inriktning och dess i övrigt professionella attityd så känns nuvarande speakergänget oehört malplacerat. Därför säger jag som IP: Byt ut dem! Samtidigt vill jag som Teddybjörnen säga: Visst är de charmiga?
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 3, 2006 22:55:02 GMT 1
Härligt med en fråga som splittrar de på forumet vanliga falangerna, och callahan har inte ens några kommentarer! Själv är jag oehört splitrad i denna fråga. Med tanke på klubbens inriktning och dess i övrigt professionella attityd så känns nuvarande speakergänget oehört malplacerat. Därför säger jag som IP: Byt ut dem! Samtidigt vill jag som Teddybjörnen säga: Visst är de charmiga? Vi byter ut dem när vi ligger i allsvenskan!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 23:03:00 GMT 1
Ok....kommentar då...inte kul när det blir pinsamt...händer titt som tätt....inte bara i talet....hur retfullt kändes inte katastrofen med klockan....? Tänk på vad motståndarna tänker....
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 3, 2006 23:13:09 GMT 1
Ok....kommentar då...inte kul när det blir pinsamt...händer titt som tätt....inte bara i talet....hur retfullt kändes inte katastrofen med klockan....? Tänk på vad motståndarna tänker.... Då skyller man på teknikens framsteg!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 23:15:22 GMT 1
Haha...jag skäms i alla fall....
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 3, 2006 23:18:05 GMT 1
Haha...jag skäms i alla fall.... Känns som det kvittar när det handlade om div.3 hockey!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 3, 2006 23:25:34 GMT 1
Jo förvisso....men blir spelet proffsigare, bör den biten också bli proffsigare...eller?
|
|
|
Post by Iceman on Aug 4, 2006 1:20:45 GMT 1
Jag röstar Mr C ska ta över !!
|
|
|
Post by fun on Aug 4, 2006 7:42:39 GMT 1
Härligt med en fråga som splittrar de på forumet vanliga falangerna, och callahan har inte ens några kommentarer! Själv är jag oehört splitrad i denna fråga. Med tanke på klubbens inriktning och dess i övrigt professionella attityd så känns nuvarande speakergänget oehört malplacerat. Därför säger jag som IP: Byt ut dem! Samtidigt vill jag som Teddybjörnen säga: Visst är de charmiga? Kunde inte sagt det bättre själv. Förutom slutklämmen
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 4, 2006 7:51:49 GMT 1
Jag röstar Mr C ska ta över !! Jag inser mina begränsningar i denna fråga....
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 4, 2006 9:34:58 GMT 1
Jag röstar Mr C ska ta över !! Jag inser mina begränsningar i denna fråga.... Va? Har du sånna?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 4, 2006 9:48:16 GMT 1
Några FÅ...
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 5, 2006 0:13:57 GMT 1
Har ni glömt bort att det är ideelt arbetande personer ni snackar om? Är inte det värt någonting?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 5, 2006 7:15:14 GMT 1
Har ni glömt bort att det är ideelt arbetande personer ni snackar om? Är inte det värt någonting? Naturligtvis är ideelt arbetande personer i en klubb av KHK's kaliber det mest beundransvärda och nödvändiga som finns. Men ibland räcker de inte till... Tyvärr...
|
|