|
Post by Sir Ironpants on Dec 4, 2009 21:50:41 GMT 1
|
|
|
Post by figgliuzzi on Dec 4, 2009 21:52:41 GMT 1
fantastisk match. Härligt att tobbes maskin rullar mot allsvenskan igen. Yetman? vad ska man säga. fantastiskt passningspel och kunde haft 5-6-7 assist ikväll om hans yttrar satt pucken i öppna nät. 3 ass ikväll och en spelare iaf jag vill ha med i allettan mot allsvenskan. förläng direkt!!!!! brasar kanon också ikväll.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 4, 2009 21:54:20 GMT 1
Sebbe är rejält på G igen, hoppas att ingen klagar på honom ikväll.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 4, 2009 22:00:14 GMT 1
Vilken härlig match. Vi kan t.o.m slänga in spelare med kryckor(fahla) och ändå hänger inte laxarna med! Heinz snackade nåt om att vi bara hade senap och skinka på julbordet i KHk men nu har vi en stor jävla laxröra också Nu gäller det att snabbt ställa om inför söndagens match som kommer bli betydligt svårare! SKÅL!
|
|
|
Post by korpen on Dec 4, 2009 22:03:27 GMT 1
Wow vilken seger nu blir det PARTY på staun!! ;D
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Dec 4, 2009 22:07:57 GMT 1
bra match men fortfarande inga strips eller vad säger du qallahan
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 4, 2009 22:23:22 GMT 1
Detta var inte Tejt,Kik eller Pantern mina vänner......Detta var nog sämre än Krif! Mörrum mer än lovligt dåliga.
|
|
|
Post by tof on Dec 4, 2009 22:25:41 GMT 1
En jävligt skön seger och alla sköter sig utom domaren, det här är ett derby och man får tackla i ishockey, Atte Valli trycker till en spelare ordentligt och åker ut för det, jag stod så jag såg det väldigt tydligt och kan inte förstå vad som är fel med den tacklingen, det var många fler tveksamma ingripanden, om inte khk varit så överlägsna så hade det synts tydligare. Finns det verkligen inte fler bra domare.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 4, 2009 22:31:23 GMT 1
Detta var inte Tejt,Kik eller Pantern mina vänner......Detta var nog sämre än Krif! Mörrum mer än lovligt dåliga. Hamnar Goiset i kvalserien så finns det en stor risk att man ramlar ner i tvåan igen.
|
|
|
Post by Sudden on Dec 4, 2009 22:31:31 GMT 1
Lax-kross ikväll härligt! Gillade Belins mål i Boxplay med pass från Yetti!
Dags för en Gravlaxmacka! ;D
|
|
|
Post by stolpeut on Dec 4, 2009 22:33:54 GMT 1
Fy fan va gött.....så ska grabbarna kämpa............spelar dom så här så ska jag aldrig klaga om dom så förlorar.......men ikväll firar vi o nya tag på söndag! De e vi som är KHK!
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 4, 2009 22:38:05 GMT 1
Riktigt bra spel ikväll! Härligt med lite utdelning också, det är vi inte bortskämda med. Skönt att Fahla och Yetman är tillbaka. Ser fram emot en kvalserie med Mörrum och KRIF! ;D
|
|
|
Post by happymonday on Dec 4, 2009 22:42:11 GMT 1
Kan någon förklara hur ett lag ena matchen kan spela så fruktansvärt dåligt och därefter så fantastiskt bra? I dag var vi ju så grymma! Tyngd, skridskoåkning, fantasi - yes!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 4, 2009 22:43:22 GMT 1
Enligt rapport från spelagången så var spelarna grymt laddade ikväll.
|
|
|
Post by chriande on Dec 4, 2009 22:45:32 GMT 1
Skönt för grabbarna att det blev lite islossning, väldigt bra spel i 2 perioder, sparade på en del spelare i 3;e inför söndagens drabbning i Kristianstad. När den matchen startar är det 0-0 och denna matchen är historia. Vi supportrar kan bara hoppas på att grabbarna är lika heta, så smälter nog hela isberget i magen.
|
|