|
Post by Pitbull on Dec 5, 2009 23:55:32 GMT 1
Tycker de är himla gulligt när folk börjar gå hem långt hem innan matchens slut..... För mycket folk som bara är där för att de är *poppigt* att vara ute i hallen... Patetiskt kallar jag de... Får tacka för de nya smeknamnen man fått, speciellt när det kommer från en som sitter framför datorn och kollar på matcherna. Finns många anledningar till att gå tidigare ibland. Precis som du har anledning att sitta hemma! Tar du åt dig så är de upp till dig... Och varför jag ej kan medverka på vissa matcher har inte med saken o göra... Kanske du vet vad familjeskäl är? personliga bekymmer? JAG går på de matcher jag kan.. Och då är jag där fullt upp o står upp för mitt KHK.... sen att jag kanske sitter här o klaga de är väll för att man kanske har anledning o *gnälla* har nog fått de härifrån.. smittas av vet du......
|
|
|
Post by Pitbull on Dec 5, 2009 23:57:53 GMT 1
Får tacka för de nya smeknamnen man fått, speciellt när det kommer från en som sitter framför datorn och kollar på matcherna. Finns många anledningar till att gå tidigare ibland. Precis som du har anledning att sitta hemma! Håller med fullständigt. Gnälla när man själv bara sitter hemma och gnäller på K-nakanalen. Var på plats istället för att sitta hemma och gnälla på att folk går ett par minuter tidigt. Det rimmar rätt illa fakstiskt. Satt själv kvar 20 minuter med brosan för ett tag sedan och det tog en lång tid innan vi kunde komma ut. Under 20 år har vi kanske 3 gånger gått innan slutsignalen och minst 2 gånger är det på grund av riktigt risig mage. Ja jag är ofta på matcherna.. Men när man väl ser de på datorn så ser man själv de med andra ögon... Sen att du lever i din egna bubbla har jag inget emot... Skriver även till dig med,... tar du åt dig är de ditt problem.. jag får väll skriva vad jag vill här inne precis som alla andra?? sen att de svider i vissa ögon tyer ju bara på en sak...
|
|
|
Post by Pitbull on Dec 5, 2009 23:58:48 GMT 1
Tycker de är himla gulligt när folk börjar gå hem långt hem innan matchens slut..... För mycket folk som bara är där för att de är *poppigt* att vara ute i hallen... Patetiskt kallar jag de... Jo, jag har säkert följt KHK sedan starten pga. att det är poppigt. Gick när det var 30 sek. kvar av matchen och är ingen idiot för det, snarare tvärt om. Hade inte matchen varit avgjorde hade jag gärna suttit i en bilkö i 30 min. bara för att se slutet men igår, nej tack. ps. Dessutom hade jag en pojke på 8 år som stod och tjatade på mig att han vill går hem. Syftade ej på dig..skrev inga namn eller nått..Bara vad jag tyckte.. vet mycket väl att du inte tillhör den *gruppen*
|
|
|
Post by Pitbull on Dec 5, 2009 23:59:55 GMT 1
Snygg Pudel där Pitbull... jaså de tycker du
|
|
|
Post by Sudden on Dec 6, 2009 0:17:15 GMT 1
Snygg Pudel där Pitbull... jaså de tycker du ;D
|
|
|
Post by husnasarn on Dec 6, 2009 0:21:36 GMT 1
Det har varit lite si och så med min närvaro detta året men som jag sagt innan jag håller ju på med fotboll också. När jag är där ute missar jag ALDRIG en uppvärmning. Jag gillar och se hur laddade grabbarna är innan match.
Att sitta kvar hela matchen eller gå lite innan spelar ingen roll tycker jag. Alla som är på plats har betalt och hur man disponerar sin entrépeng är ju upp till var och en. Köerna ifrån arenan är kul ibland. Jag har själv suttit där och fått riktigt goda ideér när jag i snigelfart lämnat Rosenholm.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 6, 2009 0:24:05 GMT 1
Jo, jag har säkert följt KHK sedan starten pga. att det är poppigt. Gick när det var 30 sek. kvar av matchen och är ingen idiot för det, snarare tvärt om. Hade inte matchen varit avgjorde hade jag gärna suttit i en bilkö i 30 min. bara för att se slutet men igår, nej tack. ps. Dessutom hade jag en pojke på 8 år som stod och tjatade på mig att han vill går hem. Syftade ej på dig..skrev inga namn eller nått..Bara vad jag tyckte.. vet mycket väl att du inte tillhör den *gruppen* Jag vet.
|
|
KYD1
Björnligan
|
Post by KYD1 on Dec 6, 2009 1:09:23 GMT 1
Publiken blir aldrig nöjd så är det, och nu syftar jag inte på er som går en 10 min innan 3e är slut, det är ett smart drag till att slippa köerna som bildas! Men när det börjar bli glest på en del ställen när 3e drar igång så kan jag tycka att det är lite små trist...
|
|
|
Post by Rocket on Dec 6, 2009 3:44:50 GMT 1
roligt med en vinst igår. Funderade lite ellebo måste va division 1 sämsta back. han hinner ju aldrig me.dom där tacklingarna som fahlander pratade om har man inte fått se. och andreas svensson vilket svin han är hur fan kan han vara lagkapten. han spelar ju fult som fan. yetman gör en jätte bra match. fahla oxå bra av micke att inte köra honom så mkt i sista. Allt va väl bra igår utom en sak vad hände me DANIEL BRASAR han va inte me i sista och va inte me ¨på isen efter matchen, någon som hört något. han få ju inte vara skadad Pratade med en av materialarna efter matchen. Tydligen lite känning av en skada och tog det säkra före det osäkra och vilade. Spelar garanterat mot KIK
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Dec 6, 2009 3:50:53 GMT 1
Hörde att Mörrum har så taskig ekonomi att dom fick ta trunkarna på släp till TAK, och spelarna samåkte
|
|
|
Post by Rocket on Dec 6, 2009 3:54:59 GMT 1
Hörde att Mörrum har så taskig ekonomi att dom fick ta trunkarna på släp till TAK, och spelarna samåkte Ja du det skulle inte förvåna mig. Tvåan nästa och KRIF upp kanske. Hade varit betydligt roligare!
|
|
|
Post by HF on Dec 6, 2009 9:37:40 GMT 1
Jag syftar mest på dom som går bara för att KHK leder med de antal mål o anser att matchen är slut.. självklart har jag också gått ett par minuter innan för att hinna med bussen...kanske skrev på fel sett.. Ok men lugna ner ditt sätt att skriva lite, det ser alltid så aggresivt ut. 3000 pers i publiken, det är nog många av dessa som bara går ibland och kanske inte är supporters som vi som tänker hockey hela tiden.
|
|
|
Post by HF on Dec 6, 2009 9:40:23 GMT 1
Hörde att Mörrum har så taskig ekonomi att dom fick ta trunkarna på släp till TAK, och spelarna samåkte Ah en Sölvesborgs IK..
|
|
|
Post by time on Dec 6, 2009 14:49:38 GMT 1
man kan också slippa köerna genom att ta det lite lugnt i hallen efteråt och snacka om matchen med lite trevligt hockey folk sen kan man efter en kvart köra utan problem samma taktik här
|
|
|
Post by TOMTEN on Dec 6, 2009 14:54:27 GMT 1
Pust! Vi är iaf ett 10-tal från skärgården som måste dra innan ovsett hur spännande det är! för vi har ingen annan stans att sova! Vi älskar inte KHK sämre för det! Som tur är finns det mobiler, och som någon skrev innan, så har vi betalat som andra och tillägget är att vi inte ruckar ner på vårat lag som många andra på detta forum!! Puss på er!
|
|