|
Post by Jason on Dec 5, 2009 0:04:29 GMT 1
Mörrumsklacken tog till och med av sig sina replicatröjor!!! ;D
Säger bara... fan vad skönt att se "gamle Sebbe" idag igen. Yetman, vilka pass och vilket spel. Ringberg... hur F*n hittar han lucken vid 9-1??? Inte många kvadratcentimeter att skjuta på där. Fahla... gott att han är tillbaka... Ja, alla i laget gör en LAGINSATS och jobbar på för varandra. Almtann... kan inte någon adoptera honom!!! Skoog när han gräver fast pucken vid sargen i BP...
Fortsätt så allihopa!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 5, 2009 0:05:46 GMT 1
Jag tycker allvarligt talat att KHK gör en rätt medioker insats. Mörrum totalt under isen, vill de ens spela hockey längre? Det är fortfarande rätt virrigt bakåt och med ett hungrigare KIK än Mörrum så kan det mycket väl släppas en del bakåt. KIK är bra mycket bättre än Mörrum, sju dagar i veckan! Ja, KIK är bättre än Mörrum men om KHK spelar som man gjorde ikväll samtidigt som man behåller sin attityd från kvällens drabbning så vinnner KHK.
|
|
|
Post by stolpeut on Dec 5, 2009 0:07:09 GMT 1
Jag tycker allvarligt talat att KHK gör en rätt medioker insats. Mörrum totalt under isen, vill de ens spela hockey längre? Det är fortfarande rätt virrigt bakåt och med ett hungrigare KIK än Mörrum så kan det mycket väl släppas en del bakåt. KIK är bra mycket bättre än Mörrum, sju dagar i veckan! ? Lägg av nu!
|
|
|
Post by Sudden on Dec 5, 2009 0:08:02 GMT 1
Var första gången KHK vann med tvåsiffrigt i div1?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 5, 2009 2:12:14 GMT 1
Jag tycker allvarligt talat att KHK gör en rätt medioker insats. Mörrum totalt under isen, vill de ens spela hockey längre? Det är fortfarande rätt virrigt bakåt och med ett hungrigare KIK än Mörrum så kan det mycket väl släppas en del bakåt. KIK är bra mycket bättre än Mörrum, sju dagar i veckan! ? Lägg av nu! Med tanke på att Mörrum stod och tittade på, så var det väl inte fantastiskt. Ketchup var inte heller bra. Och vi fick hjälp av Mörrumslirarnas hjärnsläpp a la vi i Olofström! Givetvis härlig underhållning, men samtidigt extremt dålig värdemätare! Synd att Lönn missar öppet mål två ggr på slutet. Yetman kunde som sagt lätt haft 5-6 ass! Altmann bäste back igen! Sibbe är grym. Leder junisligan (och det lär han nog fortsätta göra), trots att han suttit på bänken en hel del! Ingen att klaga på totalt sett, förutom domaren, som höll en löjlig nivå, plus att han inte visste vad han gjorde, med sena avblåsningar och ändrade domslut..
|
|
|
Post by HF on Dec 5, 2009 7:19:06 GMT 1
Jag tycker allvarligt talat att KHK gör en rätt medioker insats. Mörrum totalt under isen, vill de ens spela hockey längre? Det är fortfarande rätt virrigt bakåt och med ett hungrigare KIK än Mörrum så kan det mycket väl släppas en del bakåt. KIK är bra mycket bättre än Mörrum, sju dagar i veckan! Kan nog hålla med dig att vi måste upp ett snäpp om vi ska ta KIK. Mörrum hade fått stryk att Krif ikväll och fått svårt mot SIK. Mörrum har överpresterat i de andra matcherna, sä här dåliga är dom. Nä vi ska nog inte dra för stora växlar på denna matchen men det är för jävla gott att banka till dom lite ordentligt. Mörrumssupporters har för vana att gå hem väldigt tidigt. Men innan halva matchen är spelad? Missförstå mig inte, jag är jävligt nöjd!!
|
|
|
Post by Joewson on Dec 5, 2009 9:35:27 GMT 1
Jag är också nöjd, det handlar inte om det! Jag tycker det är många fina mål igår och det kan INGEN ta ifrån dem. Men att jag tycker att Mörrum är det sämsta laget vi mött på mycket, mycket länge.
Jag tror som HF att Mörrum hade nog fått stryk av KRIF igår och då är jag allvarlig. Men det är så jäkla skönt att spelare som Yetman och Valli, för att ta två exempel, vågar tackla och ta för sig en sån här match. Finns lika mycket positivt att ta med sig från den här matchen som negativt. Bra kämpat igår och fina mål, nu blickar vi framåt!
|
|
|
Post by Pitbull on Dec 5, 2009 10:01:16 GMT 1
Var alla BB medlemmar med i klacken igår?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Dec 5, 2009 10:27:45 GMT 1
Var alla BB medlemmar med i klacken igår? nej, och som vanligt så var stora delar av klacken inte med i BB. BB och klacken är inte samma sak
|
|
KYD1
Björnligan
|
Post by KYD1 on Dec 5, 2009 10:35:00 GMT 1
Om inte jag minns helt fel så var det #3 Roger Wahlqvist som satte 8-1?? Och inte Henrik Sirbäck. Det var iaf en rightare som kom in på vänster kanten och tryckte in den på ett pass från andra sidan....
|
|
|
Post by Pitbull on Dec 5, 2009 10:41:13 GMT 1
Var alla BB medlemmar med i klacken igår? nej, och som vanligt så var stora delar av klacken inte med i BB. BB och klacken är inte samma sak Okej..trodde de skulle vara de, när ni gick ut med ett meddelande o ville ha dit alla.. Synd! Det är nog dax att börja tänka om.. ska vi verkligen stå på den sidan av ståplats??? låter tusen gånger mer på andra... Kul att flaggor var tillbaka iallfall
|
|
|
Post by time on Dec 5, 2009 10:58:31 GMT 1
Övertygande och överlägset även om vi hade stor hjälp av några huvudlösa Mörrumsspelare som tog idiotiska utvisningar.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 5, 2009 11:01:09 GMT 1
Övertygande och överlägset även om vi hade stor hjälp av några huvudlösa Mörrumsspelare som tog idiotiska utvisningar. Deras junior är en av mina favoriter just nu, spelade tuff, stor och tung när han började banka på vem det nu var som redan låg ner. ;D Haha, vilken idiot. Lika så den idioten som hoppade på brasar, helt utan anledning efter #91 hade skjutit ett skott emot ketchup.
|
|
|
Post by time on Dec 5, 2009 11:07:07 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Dec 5, 2009 11:08:09 GMT 1
Det var wahlqvist som gjorde åttan väl. Såg inte två Sibbe mål. Det var en hel del från Csektionen som gått ner till stå.
|
|