|
Post by lawless on Dec 15, 2009 21:15:59 GMT 1
Jag väger nästan hundra pannor o jag har då fan inte lagt en minut i gymet... =) Ni ishockeyspelare behärska inte byggarslang! Panna = kg över 100kg... Vet ej din fysiska status, men hård lär du definitivt inte vara utan att ha köra regelbundet på gym i många år samt en deff på detta. Tack för att du delar med dig av dina grymt viktiga kunskaper..!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 15, 2009 21:17:31 GMT 1
gäsp
|
|
|
Post by sheriff on Dec 15, 2009 21:20:14 GMT 1
Själv är jag som gammal maskiningenjör självutnämnd expert när det gäller fysik, dock ej expert på fysiologi Den stora fråga är, på vilken nivå vi ska föra denna diskursen på? Du märker ord min vän! Dock har du helt fel när det gäller ordet fysik (ditt vokabulär behöver finslipas). www.synonymer.se/?query=fysikDu menar "frågan" och "din vokabulär"?
|
|
|
Post by bonnie on Dec 15, 2009 21:37:18 GMT 1
Jag läser många forum per dag, men detta måste helt klart vinna priset över roligaste tråd den senaste tiden...
|
|
Frölunda
Ungdomslirare
Det jag inte vet om hockey , det vet n?gon annan
|
Post by Frölunda on Dec 15, 2009 21:44:14 GMT 1
Själv är jag som gammal maskiningenjör självutnämnd expert när det gäller fysik, dock ej expert på fysiologi Den stora fråga är, på vilken nivå vi ska föra denna diskursen på? Du märker ord min vän! Dock har du helt fel när det gäller ordet fysik (ditt vokabulär behöver finslipas). www.synonymer.se/?query=fysikJisses, bara skojar lite med dig. Här kommer en till, håll till godo. Att man i dagligt tal använder ordet fysik för att beskriva tex. kroppens styrka eller form fråntar inte ordet dess rätta betydelse. Fysik (från grekiska φυσικός eller physikos, "naturlig") är vetenskapen om naturen i dess vidaste bemärkelse. Fysiken handlar om de beståndsdelar som bygger upp universum, de fundamentala krafter som verkar mellan dessa beståndsdelar, och de resultat som dessa krafter ger. Fysiker studerar dessa problem på alla storleksskalor, från de minsta beståndsdelarna på subatomär nivå (partikelfysik och kärnfysik) till universums struktur på den allra största skalan (kosmologi).
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 15, 2009 21:46:20 GMT 1
Fantastisk inlägg. ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by dragkrok on Dec 15, 2009 22:46:54 GMT 1
Själv önskar jag att vågen överdriver min egen vikt med sisådär 10 kg
|
|
|
Post by Zäta on Dec 15, 2009 23:02:05 GMT 1
Återigen: viktig tråd
|
|
|
Post by supercharger on Dec 16, 2009 9:58:01 GMT 1
Jag väger nästan hundra pannor o jag har då fan inte lagt en minut i gymet... =) Ni ishockeyspelare behärska inte byggarslang! Panna = kg över 100kg... Vet ej din fysiska status, men hård lär du definitivt inte vara utan att ha köra regelbundet på gym i många år samt en deff på detta. Panna ? Måste väl bero vilken sorts panna som avses, är det en takpanna är väl vikten ca 2-3 kg beroende på om det är betong eller tegelpanna. är det stekpanna då är väl det skillnad på om det gjutjärn eller titan. Men om det avses ångpanna blir skillnaden enorm kan tänka mig att det finns sådana som väger några hundra kg upp till 100-tals ton
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 16, 2009 10:03:33 GMT 1
Panna? Det ligger väl i indien?
|
|
|
Post by sheriff on Dec 16, 2009 10:30:23 GMT 1
Jag tror vi har att göra med en galen-panna här.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 16, 2009 13:01:00 GMT 1
Panna, stad och distrikt i indiska delstaten Madhya Pradesh.
|
|
|
Post by Les Paul on Dec 16, 2009 13:46:21 GMT 1
Denna tråd är av stor vikt, men så har den också startats av en kroppsbyggare och dom är ju kända för att ha mycket innanför "pannan".
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 16, 2009 13:57:09 GMT 1
Denna tråd är av stor vikt, men så har den också startats av en kroppsbyggare och dom är ju kända för att ha mycket innanför "pannan". Har hört att dom inte har så mycket i grenen heller..
|
|
|
Post by supercharger on Dec 16, 2009 17:33:46 GMT 1
Jag väger nästan hundra pannor o jag har då fan inte lagt en minut i gymet... =) Ni ishockeyspelare behärska inte byggarslang! Panna = kg över 100kg... Vet ej din fysiska status, men hård lär du definitivt inte vara utan att ha köra regelbundet på gym i många år samt en deff på detta. "deff" ...det stavas deaf.....hör du det ? ;D ;D
|
|