|
Post by Jason on Feb 10, 2011 21:45:04 GMT 1
Får han ordning på skridskoåkningen är han väldigt välkommen. Du kan väl ge honom ett par tips? HF "Tonya Harding"...
|
|
|
Post by matse on Feb 11, 2011 17:55:50 GMT 1
Om jag inte minns helt fel, så var Sebbe en av våra snabbaste spelare innan det började strula. Skulle köra åttor runt Dahlgren! Dessutom gick han på mål, vilket ofta resulterade i mål eller en utvisad motspelare. Jag saknar den typen i vårt lag. Han är bara 23 år och har mkt kvar att ge, om han vill. Men Tobbe har nog stenkoll på honom, vi får se vad som händer.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 11, 2011 18:03:46 GMT 1
Det är bra hoppas att Zebbe får en nytändning i KRIF och vill återvända till KHK när han är mogen för det. som sagt han är bra 23 år och har mycket kvar på sin karriär.
Zebbe hade MN som tränare i för många säsonger (runt 5st i rad gissar jag på), tror att det var en bidragande orsak till att förra säsongen gick åt helvet för honom. Brist på motivation och trött på hockey med MN i båset.
|
|
|
Post by Joewson on Feb 11, 2011 18:45:50 GMT 1
Nej tack, det var fler problem med Sebbe än vad han tillförde ute på isen. Finns betydligt bättre spelare i en ung ålder som hade varit bättre för KHK. Listan kan göras lång. Sebbe har fått sina chanser och han tog dem inte, passar absolut inte in i det spelet som KHK behöver prestera för att gå upp i AS.
|
|
|
Post by stolpeout on Feb 11, 2011 22:13:35 GMT 1
Om jag inte minns helt fel, så var Sebbe en av våra snabbaste spelare innan det började strula. Skulle köra åttor runt Dahlgren! Dessutom gick han på mål, vilket ofta resulterade i mål eller en utvisad motspelare. Jag saknar den typen i vårt lag. Han är bara 23 år och har mkt kvar att ge, om han vill. Men Tobbe har nog stenkoll på honom, vi får se vad som händer. Den Sebbe jag kommer ihåg var inte så bra på skridskorna, Dahlgren o Sebbe påminner mkt om varandra i skridskoteknik.....tycker jag.
|
|
|
Post by HF on Feb 12, 2011 1:17:19 GMT 1
Pratade med en krifare idag och han sa att det var som dag och natt om man jämför sebbe i höstas och nu. Han är grym just nu när han har fått ordning på sin skada.
|
|
|
Post by time on Mar 22, 2011 10:21:04 GMT 1
saxat fr Mjörbergs blogg
"Det diskuterades en hel del om huruvida Karlskrona gjorde rätt när man tackade nej till Jan --cek och istället öste osunt mycket pengar över Alex Brooks.
Man ska väl egentligen inte döma utifrån en enda match. Men jämför man det jag har sett av ettriga försvarsbjässen Brooks och det griniga rundningsmärke som stod på Asplöven-backen idag skiljer det divisioner mellan de två spelarna."
|
|
|
Post by HF on Mar 22, 2011 12:39:05 GMT 1
Fahlander ville ha Hcek till KHK....
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 22, 2011 12:40:53 GMT 1
Målskyttar.... målskyttar..... MÅLSKYTTAR!!!!!....är vad vi (uppenbarligen) behöver.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 22, 2011 12:51:11 GMT 1
vi har värvat såna i mängder...men kanske dags att sluta värva från div 1-serier..och DEFINITIVT inte från andra serier än F, så vi vet vad de går för! Har varit inne på detta flera ggr
|
|
|
Post by Sverker on Mar 22, 2011 12:56:27 GMT 1
Nr 20 och 24 i Nybro och nr 13 och 17 i Huddinge, vore bra värvningar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 22, 2011 13:18:42 GMT 1
Tror det behövs riktiga toppar nu...a la Hurtubise och Strömberg. Finns det bara plats för ett fåtal nya forwards, så måste de vara något exceptionellt...som ALLTID gör mål
|
|
|
Post by time on Mar 22, 2011 13:43:43 GMT 1
Tror det behövs riktiga toppar nu...a la Hurtubise och Strömberg. Finns det bara plats för ett fåtal nya forwards, så måste de vara något exceptionellt...som ALLTID gör mål En blandning av riktiga toppar och vassa 20-22-åringar
|
|
|
Post by Sverker on Mar 22, 2011 13:49:18 GMT 1
Hungriga utvecklingsbara spelare tycker jag, det är ju några säsonger kvar innan KHK ska vara i AS (11/12, 12/13 och 13/14).
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 22, 2011 14:09:20 GMT 1
Tror att det är tänkt att KHK skall spela i HA säsongen 13/14.
|
|