|
Post by qALLAHAN on Feb 23, 2010 11:14:25 GMT 1
Kempe sa precis, "den som har bästa målvakten vinner"......har jag sagt det förr? Gäller väl inte bara OS... Ska bli intressant att se om Tobbe får ändra på sitt ickeintresse för målvakter...
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 23, 2010 11:18:04 GMT 1
Kempe sa precis, "den som har bästa målvakten vinner"......har jag sagt det förr? Gäller väl inte bara OS... Ska bli intressant att se om Tobbe får ändra på sitt ickeintresse för målvakter... Ja, nu är det väl ändå hög tid att satsa på den posten.
|
|
|
Post by dragkrok on Feb 23, 2010 11:29:51 GMT 1
Bra jobbat av Tobbe att få hit Kempe! Skoog, Jimmie klara, Kempes önskan för tredje påskriften är Nr 10. Bara så ni vet! Hoppas verkligen du har rätt i detta.... Sibbe ska självklart vara kvar.... och få spela!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 23, 2010 11:31:39 GMT 1
han orkar ju bara en period! Kan det vara något för Kempe? ;D
|
|
|
Post by HF on Feb 23, 2010 12:02:00 GMT 1
Kempe lär ha sista ordet i allt som gäller att ta hit spelar. Antar att KHK ligger bakom Fahlanders ickebloggande. Förstår inte hur det ska funka med honom. Om han får nys på en spelare som han tycker är tillräckligt bra för Örebro lär den ju hamna där och så får vi bara såna som inte är tillräckligt bra för allsvenskan...Nä ingen bra lösning alls.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 23, 2010 12:04:25 GMT 1
Välkommen Kempe! Gillar att han säger att det måste tränas mer. Enda grejen man är lite tveksam till är Tobbe som fortsatt sportchef, hoppas att Kempe kommer ha stort inflytande över värvningar och att han har bra kontakter. Är Tobbe sportchef i nya organisationen? Trodde han skulle bli Klubbchef, jag kanske har fel. Man skulle väl bilda en sportgrupp, med fler personer i. Nästa juluppehåll blir det nog inte endast 9 träningar på 3 veckor, som denna säsongen. Kommer att bli helt andra krav på de som vill vara med nu. Fahlander? Tveksam till hans involvering i klubben. Vad händer om både KHK och Örebro är i Allsvenskan om ngn säsong. Var finns hans hjärta då? Välkommen Kempe! Om jag fårstått så är nog hans tid i Örebro snart ett minne blott..
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 23, 2010 12:07:40 GMT 1
Kempe sa precis, "den som har bästa målvakten vinner"......har jag sagt det förr? Gäller väl inte bara OS... Ska bli intressant att se om Tobbe får ändra på sitt ickeintresse för målvakter... Har aldrig hört dej säga så.... Lätt att efterhandskonstruera! Smakade kaffet surt??
|
|
|
Post by time on Feb 23, 2010 12:08:15 GMT 1
|
|
|
Post by Sverker on Feb 23, 2010 12:08:34 GMT 1
dragkrok: Jag har rätt gällande nr 10, så du behöver inte oroa dej.
|
|
|
Post by time on Feb 23, 2010 12:09:31 GMT 1
Back to Fronts inlägg: Om jag fårstått så är nog hans tid i Örebro snart ett minne blott.. dragkrok: Jag har rätt gällande nr 10, så du behöver inte oroa dej. Är du nr 10's agent?
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 23, 2010 12:22:41 GMT 1
|
|
|
Post by Sverker on Feb 23, 2010 12:24:00 GMT 1
Kempe sa precis, "den som har bästa målvakten vinner"......har jag sagt det förr? Gäller väl inte bara OS... Ska bli intressant att se om Tobbe får ändra på sitt ickeintresse för målvakter... Tror du han värvade Findus för att han var dålig? Jag tror Findus hade lika bra vitsord som Pontus och det blev ju lyckat med Pontus. Att man sen inte värvat ngn ny under säsongen tycker jag har varit kanon, för Oscar har skött målvaktsjobbet med den äran.
|
|
|
Post by dragkrok on Feb 23, 2010 12:30:17 GMT 1
dragkrok: Jag har rätt gällande nr 10, så du behöver inte oroa dej. fixar du hans istid oxå
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Feb 23, 2010 12:39:28 GMT 1
Välkommen Kempe...Detta blir bra så sautan ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 23, 2010 12:53:22 GMT 1
Kempe lär ha sista ordet i allt som gäller att ta hit spelar. Antar att KHK ligger bakom Fahlanders ickebloggande. Förstår inte hur det ska funka med honom. Om han får nys på en spelare som han tycker är tillräckligt bra för Örebro lär den ju hamna där och så får vi bara såna som inte är tillräckligt bra för allsvenskan...Nä ingen bra lösning alls. Fattar inte heller hur det ska gå till, så länge han är med i Örebro...han vill ha dit allsvenska spelare, men det behöver ju vi också. Vilket lag ska han prioritera? Sedan om vi går upp, så är vi i samma serie!? Ska han slåss med sig själv då?
|
|