|
Post by Sverker on Feb 23, 2010 12:53:56 GMT 1
dragkrok: Jag har rätt gällande nr 10, så du behöver inte oroa dej. fixar du hans istid oxå absolut.... Skämt åsido, det är iaf ett gott tecken att Kempe likt Söderström i Olofström har sett vilken talang han är. Så min gissning är att han kommer att få mycket istid nästa säsong om han blir kvar. Jag tror och hoppas han blir det.
|
|
|
Post by time on Feb 23, 2010 14:34:13 GMT 1
fixar du hans istid oxå absolut.... Skämt åsido, det är iaf ett gott tecken att Kempe likt Söderström i Olofström har sett vilken talang han är. Så min gissning är att han kommer att få mycket istid nästa säsong om han blir kvar. Jag tror och hoppas han blir det. Hoppas jag också. Sibbe kommer att bli kanon. Men det finns ju andra spelare som är också
|
|
|
Post by sheriff on Feb 23, 2010 17:35:26 GMT 1
Bryt ett ben, Thomas.
|
|
|
Post by Mr Hockey on Feb 24, 2010 9:57:23 GMT 1
Välkommen Thomas!
Hoppas du kavlat upp ärmarna och skrider till verket med stor entusiasm.
Nu är det dax för ordning och reda.
Lycka till!
|
|
|
Post by mace on Feb 24, 2010 22:46:57 GMT 1
Välkommen Kempe!
|
|
|
Post by martin9 on Feb 25, 2010 14:46:27 GMT 1
Grattis till en riktigt duktig tränare!!! Frågan är vad ni ska med Fahlander till?? Han är ju väldigt duktig på att skämma ut klubben han företräder, sen är han ju inte precis fläckfri om man säger så!! =)
|
|
|
Post by Rocket on Feb 25, 2010 15:17:49 GMT 1
Grattis till en riktigt duktig tränare!!! Frågan är vad ni ska med Fahlander till?? Han är ju väldigt duktig på att skämma ut klubben han företräder, sen är han ju inte precis fläckfri om man säger så!! =) Mig veteligen så har han aldrig skämt ut sin klubb som han företräder utan snarare stått upp för Örebro då det funnits belägg speciellt då han ansett att det funnits anledning till det. Tror samtidigt att det grollet är passerat för länge sedan. I KHK så lär han vara mer dämpad enligt utsago från välinitierade källor. Det finns väl aldrig någon som är fläckfri speciellt inte en sådan företagsentreprenör som han faktiskt är. Rykten på diverse oseriösa webbsidor ska man inte knappast lägga någon större vikt vid och speciellt inte från de småländska skogarna För KHK tror jag att han kan bidra att driva KHK framåt som organisation vilket han är erkänt duktig på. Att han kommer att utöka sitt sponsorskap i KHK är också bra. Hurvida han kan tillföra något i KHK:s sportgrupp tilsammans med Thomas Kempe och övriga får väl framtiden utvisa
|
|
|
Post by sheriff on Feb 25, 2010 17:00:24 GMT 1
Grattis till en riktigt duktig tränare!!! Frågan är vad ni ska med Fahlander till?? Han är ju väldigt duktig på att skämma ut klubben han företräder, sen är han ju inte precis fläckfri om man säger så!! =) Svarta pengar i skogarna är tydligen att föredra.
|
|
|
Post by dragkrok on Feb 25, 2010 17:03:14 GMT 1
Grattis till en riktigt duktig tränare!!! Frågan är vad ni ska med Fahlander till?? Han är ju väldigt duktig på att skämma ut klubben han företräder, sen är han ju inte precis fläckfri om man säger så!! =) Ja just det.... TEIF är ju fläckfria...eller??? ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 25, 2010 22:47:00 GMT 1
Grattis till en riktigt duktig tränare!!! Frågan är vad ni ska med Fahlander till?? Han är ju väldigt duktig på att skämma ut klubben han företräder, sen är han ju inte precis fläckfri om man säger så!! =) Svarta pengar i skogarna är tydligen att föredra. Bäste Sheriff: Det är det som är kulturen....
|
|
|
Post by martin9 on Feb 26, 2010 9:05:37 GMT 1
Jag har aldrig någonsin påstått att TAIF är fläckfria, det finns det nog ingen idrottsförening som är.
Har man målat upp sig själv som någon slags moder Teresa så är det väl lite skämmigt när skit kommer upp till ytan, det tror jag nog tom att Fahlander själv skulle hålla med om. Sen är det så att ryktena om hans affärer inte kommer från småland. =)
Klart att han genom sin blogg skämde ut ÖHK, han la nog knappast ner bloggen frivilligt. =)
|
|
|
Post by sheriff on Feb 26, 2010 9:44:39 GMT 1
Jag har aldrig någonsin påstått att TAIF är fläckfria, det finns det nog ingen idrottsförening som är. Har man målat upp sig själv som någon slags moder Teresa så är det väl lite skämmigt när skit kommer upp till ytan, det tror jag nog tom att Fahlander själv skulle hålla med om. Sen är det så att ryktena om hans affärer inte kommer från småland. =) Klart att han genom sin blogg skämde ut ÖHK, han la nog knappast ner bloggen frivilligt. =) Har du några bevis på att Tajf inte är fläckfria?!
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 26, 2010 10:26:10 GMT 1
Jag har aldrig någonsin påstått att TAIF är fläckfria, det finns det nog ingen idrottsförening som är. Har man målat upp sig själv som någon slags moder Teresa så är det väl lite skämmigt när skit kommer upp till ytan, det tror jag nog tom att Fahlander själv skulle hålla med om. Sen är det så att ryktena om hans affärer inte kommer från småland. =) Klart att han genom sin blogg skämde ut ÖHK, han la nog knappast ner bloggen frivilligt. =) Tror knappast någon talar om för honom vad han ska göra och INTE göra. Han har nog "rätt" folk omkring sig .... Och vad jag vet så är väl han inte dömd för något..
|
|
|
Post by HF on Feb 26, 2010 12:30:36 GMT 1
Jag har aldrig någonsin påstått att TAIF är fläckfria, det finns det nog ingen idrottsförening som är. Har man målat upp sig själv som någon slags moder Teresa så är det väl lite skämmigt när skit kommer upp till ytan, det tror jag nog tom att Fahlander själv skulle hålla med om. Sen är det så att ryktena om hans affärer inte kommer från småland. =) Klart att han genom sin blogg skämde ut ÖHK, han la nog knappast ner bloggen frivilligt. =) Tror knappast någon talar om för honom vad han ska göra och INTE göra. Han har nog "rätt" folk omkring sig .... Och vad jag vet så är väl han inte dömd för något.. Jag är rätt säker på att KHK har ett finger med i spelet när det gäller hans blogg.
|
|
|
Post by Rocket on Feb 26, 2010 13:18:35 GMT 1
Jag har aldrig någonsin påstått att TAIF är fläckfria, det finns det nog ingen idrottsförening som är. Har man målat upp sig själv som någon slags moder Teresa så är det väl lite skämmigt när skit kommer upp till ytan, det tror jag nog tom att Fahlander själv skulle hålla med om. Sen är det så att ryktena om hans affärer inte kommer från småland. =) Klart att han genom sin blogg skämde ut ÖHK, han la nog knappast ner bloggen frivilligt. =) Det här med " Moder Teresa " ligger ju enbart i betraktarens ögon. Han är förbannat duktig entreprenör och det vet han om påtanke på hur han lyckats med sina företag Den skit som jag förutsätter att du syftar på finns det varken belägg för eller några bevis för. Kvalificerat bullshit bara ! Självklart borde han haft en lite mer nyanserade inlägg, men jag misstänker att han skapade ganska mycket medvetet för att driva upp tillströmningen till hans fd. hockeyblogg. Att han var tvungen att lägga ner den var väl ganska självklart speciellt nu när han går in med full kraft i KHK både med utökade sponsorbitar men även i sportgruppen. Jag tror att han kan tillföra mkt i organisationen som sagt i och med att han gjort den här resan tidigare som KHK gör. Han var ju ändå med och vände Örebro från konkursläge och skuld på närmare 4,5 miljoner till pluskapital och var delaktig i organisationen som stöttade laget till allsvenskan. Det är synd att vi inte kommer att mötas nästa säsong i och med att ni spelar i allsvenskan, men året därpå lär vi kanske möta er då vi förhoppningsvis går upp i allsvenskan
|
|