|
Post by 31an on Oct 16, 2012 19:01:11 GMT 1
Till er som inte tycker man ska ha roligt när man går till jobbet (det gör KHKs spelare). Hur tänker ni när ni läser vad Pölle och Aaro säger? Tolkar Pöllänen som att flera spelare mer eller mindre vantrivts. Och det är skillnad på "att ha roligt" och "att vantrivas".
|
|
|
Post by Sverker on Oct 16, 2012 19:15:44 GMT 1
Jag är ganska säker på att du läst detta (eftersom du skrivit i andra trådar nyligen) och önskar ff ett svar drån dej. Att du oftast inte har förmågan att förklara varför du tycker si eller så, är jag nöjd med ett ja eller nej på frågan: Var det rätt att sparka Kempe? Vore ännu intressantare om Du (med dina erfarenheter och ett kunnade som vi andra bara kan drömma om) kunde berätta vilken tränare du vill se i KHK! (gärna innan det är klart) Jag vill att KHK ska ha en tränare som kan sprida glädje, entuiasmera och ha en öppen dialog med spelarna, dvs allt Kempe inte klarat av. Kan tyvärr inte namnge någon, men jag förlitar mej på att de som sköter rekryteringen fixar det. Eftersom jag inte namngett ngn så är du och några andra här inte nöjda, det bryr jag mej ändå inte om.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 16, 2012 19:19:11 GMT 1
Till er som inte tycker man ska ha roligt när man går till jobbet (det gör KHKs spelare). Hur tänker ni när ni läser vad Pölle och Aaro säger? Tolkar Pöllänen som att flera spelare mer eller mindre vantrivts. Och det är skillnad på "att ha roligt" och "att vantrivas". Hur tänker du, när du skriver så? Har någon som vantrivs roligt? Är det så du menar?
|
|
|
Post by time on Oct 16, 2012 19:21:37 GMT 1
Vore ännu intressantare om Du (med dina erfarenheter och ett kunnade som vi andra bara kan drömma om) kunde berätta vilken tränare du vill se i KHK! (gärna innan det är klart) Jag vill att KHK ska ha en tränare som kan sprida glädje, entuiasmera och ha en öppen dialog med spelarna, dvs allt Kempe inte klarat av. Kan tyvärr inte namnge någon, men jag förlitar mej på att de som sköter rekryteringen fixar det. Eftersom jag inte namngett ngn så är du och några andra här inte nöjda, det bryr jag mej ändå inte om. Menar du att du med dina enorma kunskap inte kan komma på ett enda namn Jag som sett dig som den mest kunniga i hela forumet.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 16, 2012 19:29:59 GMT 1
Jag vill att KHK ska ha en tränare som kan sprida glädje, entuiasmera och ha en öppen dialog med spelarna, dvs allt Kempe inte klarat av. Kan tyvärr inte namnge någon, men jag förlitar mej på att de som sköter rekryteringen fixar det. Eftersom jag inte namngett ngn så är du och några andra här inte nöjda, det bryr jag mej ändå inte om. Menar du att du med dina enorma kunskap inte kan komma på ett enda namn Jag som sett dig som den mest kunniga i hela forumet. När det gäller tränare som är lediga, är min kunskap inte speciellt bra. Är inte uppdaterad på det sättet. Kan man inte ha kunskap om hockey av den anledningen?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 16, 2012 21:08:35 GMT 1
ser att jag fått en bra ersättare som hackkyckling...i alla fall vissas hackkyckling
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 16, 2012 21:47:29 GMT 1
Ja,mannen med den gigantiska pekpinnen är igång igen
|
|
|
Post by benderman on Oct 16, 2012 23:54:09 GMT 1
ser att jag fått en bra ersättare som hackkyckling...i alla fall vissas hackkyckling Mega stor skillnad mellan er två.......gigantisk skillnad. Jag har hållit med dig under M.N tiden o jag vet att du lider t om mer än mig när vi förlorar men med dig känner vi inte oss som elever där läraren pekar med hela handen. Har personligen aldrig varit nån stor fan av Kempe men han tog oss till allsvenskan.........han hade resurser ....men i vilket fall som helst spelar vi i Europas 5 bästa ligan enligt mig, världens kanske 7 basta ligan....vad vet jag. Bara tanken för 4-5 år sen att vi ska till Hovet o möta "mesta mästare" eller att Redhawks o Leksand kommer till TAK får mig att bli uppspällt. Vi är där vi är tack vare oss supportrar i första hand och i andra att vi har folk som brinner för detta på ledande positioner. Jag har varit mycket negativ för par säsonger innan när vi förlorade mot Gislaved som kom med 12 spelare......osv men nu inser jag att vi har lagt all in för att hålla oss kvar. Jag har bokat biljetter till Malmö arena den 29 okt och jag är tacksam att jag slipper Kirsebergshallen i samma stad..........plus att jag vill påminna Er andra att det är så mycket bättre hockey vi får uppleva.
|
|
|
Post by slavko on Oct 17, 2012 19:44:01 GMT 1
|
|
|
Post by time on Oct 18, 2012 19:16:52 GMT 1
Hoppas bara de spelare som är kvar i KHK INTE är ute på sociala medier och skriver om detta, utan visar mer respekt för det som hänt. Vi supporters kan tycka vad vi vill egentligen. Hade inte nuvarande klubbchefen förlängt med Kempe några dagar innan 11 januari 2012, hade vi nog haft en ny tränare då redan! Förhoppningsvis har alla lärt sej ngt av detta! Det behöver de ju inte. Du springer ju o pratar med dem o sprider det i sociala medier ...
|
|
|
Post by Sverker on Oct 19, 2012 7:56:27 GMT 1
Hoppas bara de spelare som är kvar i KHK INTE är ute på sociala medier och skriver om detta, utan visar mer respekt för det som hänt. Vi supporters kan tycka vad vi vill egentligen. Hade inte nuvarande klubbchefen förlängt med Kempe några dagar innan 11 januari 2012, hade vi nog haft en ny tränare då redan! Förhoppningsvis har alla lärt sej ngt av detta! Det behöver de ju inte. Du springer ju o pratar med dem o sprider det i sociala medier ... Tog det 3 dagar för dej att komma på detta? Är ditt mål här att hela tiden försöka göra dej rolig/försöka förnedra mej, så Sir I, Medgångarn, kaffe, benderman och några till kan hänga på? Om du läser hela inlägget, så kan du se att vi som supportrar har rätt att tycka vad vi vill och jag ser mej som en sådan. Tyvärr kan jag inte hjälpa att jag i vissa fall vet mer än dej när det gäller KHK, det är kanske där skon klämmer? När jag skriver ngt här på forumet, så namnger jag aldrig vem som sagt något. Eller har du en annan uppfattning gällande det? Vissa saker nämner jag i förtroende till vissa och min förhoppning är att det då är i förtroende och förblir så. Jag litar på människor. Om spelarna själva ex är och twittrar om detta, så tycker iaf jag det är en helt annan sak. Till sist, läs vad jag skrev igår: Du (var du) och några till har hängt upp er på att jag skrivit att det är viktigt att ha "roligt", det innebär inte i mitt sätt att se det som "skit samma hur det går, bara vi har roligt". Så nu kan ni lägga ner dessa kommentarer efter varje match KHK förlorar. Det är inte roligt längre. Jag tycker ff att KHK gjorde helt rätt som sparkade Kempe! Jag tror detta kommer bli bra till slut!
|
|
|
Post by time on Oct 20, 2012 18:05:04 GMT 1
Något tagen på sängen blev man. Det här hade man inte riktigt trott. Inte att det skulle ske så helt appropå. Nåväl. Nya tag. MEN fortsätter resultaten som tidigare då kommer höök och tobbe bli utskrattade. Men det är tufft av dom, dom vågar, och jag respekterar människor som vågar. Så jag önskar höök o tobbe lycka till. Varför ska de bli utskrattade? Det kan absolut inte bli sämre än det varit, så vad som än händer har de gjort helt rätt enligt mej. Det viktiga är att spelarna har roligt när de går till träningar och matcher, det kommer dom att få nu (oavsett resultat).Med Kempe kvar, så hade det inte varit så (oavsett resultat). Dom har säkert kul avsett resultat som du säger. Det blev inte ens en kortvarig positiv effekt av glädjeyran när Kempe försvann. Nej precis tvärtom nu när han släppt tyglarna.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 20, 2012 18:33:04 GMT 1
Varför ska de bli utskrattade? Det kan absolut inte bli sämre än det varit, så vad som än händer har de gjort helt rätt enligt mej. Det viktiga är att spelarna har roligt när de går till träningar och matcher, det kommer dom att få nu (oavsett resultat).Med Kempe kvar, så hade det inte varit så (oavsett resultat). Dom har säkert kul avsett resultat som du säger. Det blev inte ens en kortvarig positiv effekt av glädjeyran när Kempe försvann. Nej precis tvärtom nu när han släppt tyglarna. Du vet vem jag är, men jag har ingen aning vem du är. Sök gärna´upp mig i Arenan vid ngn match, så kan vi diskutera KHK om du vill. När jag läser det du skriver här, får jag iaf ingen som helst uppfattning att du kan ngt om hockey. Det du tycker är att KHK inte skulle sparkat Kempe och där är vi oense och så gillade du värvningen av Ha Hy, där var vi inte heller överens. Du kan ju iofs ff få rätt där, vilket jag verkligen hoppas! KHK kommer att förlora massor av matcher fortsättningsvis i HA, ska du fortsätta att hitta inlägg där jag skrivit ordet ROLIG? Ska jag behöva klistra in det jag skrivit i varenda tråd, för att du ska förstå? Om du och dina anhängare inte fattar vad jag menar, så tycker jag faktiskt synd om er. Du undrade om jag var 12 i ng tråd, fast du vet vem jag är. Är du 7 eller 77?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 20, 2012 18:37:34 GMT 1
Om vi så förlorar varenda match som är kvar, så ville jag inte se mer av Kempe. Problemet är att våra backar är så dåliga att vi inte KAN spela offensivt Och vi har dem pga Kempe
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 20, 2012 19:24:21 GMT 1
#1 för mig är att KHK klarar kontraktet sedan vad tränaren heter är mindre betydelse.
Hittills har spelet inte blivit bättre pga. man sparkade Kempe, snarare tvärt om.
Ber till hockeygudarna att en ny tränare snart blir klar och att han är tillräckligt bra för att vända detta.
|
|