|
Post by time on Mar 9, 2010 10:25:25 GMT 1
OIK-Huddinge
|
|
|
Post by Gudfadern on Mar 9, 2010 10:32:28 GMT 1
Härligt!!! Undrar om taif överlever denna omgång!
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 9, 2010 10:35:21 GMT 1
Hela PO3
Olofström - Huddinge Hockey Vita Hästen - TAIF Nybro - Kiruna Asplöven/Piteå - Enköping
|
|
|
Post by koffus on Mar 9, 2010 10:44:56 GMT 1
jag tror taif kan få det tufft som fan.. hästen har tempot i kroppen och får nu vila 5 dagar innan det är match igen.. taif har inte spelar på 2(?) veckor eller är det nästan 3? jag tror hästen vinner första matchen i norrköping men sen kommer tingstorp sälja sig dyrt i dackehallen.. jag tror OIK vinner första matchen mot huddinge. Huddinge är bra men med det draget OIK har just nu så hade inte ens HV71 kunnat stoppa dem Ä . sen blir det samma sak där som den andra machen.. huddinge kommer sälja sig dyrt i björkängshallen och jag tror det blir en matchserie på 3 matcher. Nybro som fått kiruna tror jag definitivt kommer vinna på hemmaplan. jag vet ingenting om kiruna eller deras lag men jag tror inte dem har nånting at hämta i viktoriahallen faktiskt. Väl uppe i kiruna kan allt hända men jag tror nybro vinner i 2 raka. Enköping mot asplöven/piteå skiter jag fullständigt i faktiskt. tror dock enköping vinner och det är bra resemässigt för våra söderlag om vi går vidare till KS.
|
|
|
Post by time on Mar 9, 2010 10:45:40 GMT 1
Hela PO3 Olofström - Huddinge Hockey Vita Hästen - TAIF Nybro - Kiruna Asplöven/Piteå - Enköping Tycker inget möte känns givet
|
|
|
Post by icebreaker on Mar 9, 2010 10:45:47 GMT 1
Taif förlorar 2 raka mot hästen
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 9, 2010 10:45:54 GMT 1
Börjar på allvar lukta kvalserie för OIK.... Huddinge känns som ett klart överkomligt motstånd.
Grymt impad av OIK:s säsong hitintills
|
|
|
Post by foureight on Mar 9, 2010 11:02:52 GMT 1
Tror inte att TAIF klarar av Hästen.Lika bra att dom åker ut i 1:a omgången.
|
|
|
Post by foureight on Mar 9, 2010 11:04:44 GMT 1
Fel!3:dje omgången skall det vara.
|
|
|
Post by Gudfadern on Mar 9, 2010 11:05:22 GMT 1
Börjar på allvar lukta kvalserie för OIK.... Huddinge känns som ett klart överkomligt motstånd. Grymt impad av OIK:s säsong hitintills låt oss hoppas att det blir KS i stålhallen....Lagen ner ifrån är väldigt heta just nu undrar hur sundsvall och oskarshamn sköter sig mot de hungriga lagen?
|
|
|
Post by foureight on Mar 9, 2010 11:12:13 GMT 1
Jag tror att både Sundsvall o Oskarshamn får svårt att behålla sin Allsvenska status.Lagen som kommer underifrån verka vara väldigt heta.
|
|
sundin
Ungdomslirare
|
Post by sundin on Mar 9, 2010 11:32:46 GMT 1
Hela PO3 Olofström - Huddinge Hockey Vita Hästen - TAIF Nybro - Kiruna Asplöven/Piteå - Enköping Tycker inget möte känns givet Jag håller med dig detta känns helt otroligt svårtippat. TAIF storfavoriten får verkligen ta i mot Vita hästen OIK får nog ett motstånd som är lika bra och det känns 50/50 chans för vår del Nybro kanske ändå måste ses som favorit 60/40 chans Asplöven/Piteå-Enköping inte en aning egentligen men båda lagen är nog på pappret sämst av alla 8
|
|
|
Post by Rocket on Mar 9, 2010 11:35:48 GMT 1
Jag tror att OIK tar Huddinge. Vita Hästen el. TAIF. Det är nu TAIF ska visa att de är det lag som ska upp i allsvenskan. Tror på en stenhård drabbning där Vita Hästen kommer att sälja sig dyrt !!! Asplöven vinner över Enköping ! Nu har förvisso Nybro fått in lite kapital via matcherna mot KHK och Arboga, men man är fortfarande ett lag som dras med stora skulder. Resan upp till Kiruna kostar på Om jag inte fattat saken helt fel så får de ju inte hela potten i en avgörande playoffmatch hemma utan man delar på publikintäkterna med motståndarna. Stämmer detta så ska alltså KHK ha hälften av publikintäkterna från sista avgörande matchen i Nybro. Osäker om detta gäller PO3 eller bara PO2 Övrigt så tror jag Oskarshamn kommer att fortsätta att hänga kvar i allsvenskan men däremot att Sundsvall åker ur
|
|
|
Post by time on Mar 9, 2010 11:47:37 GMT 1
Tycker inget möte känns givet Jag håller med dig detta känns helt otroligt svårtippat. TAIF storfavoriten får verkligen ta i mot Vita hästen OIK får nog ett motstånd som är lika bra och det känns 50/50 chans för vår del Nybro kanske ändå måste ses som favorit 60/40 chans Asplöven/Piteå-Enköping inte en aning egentligen men båda lagen är nog på pappret sämst av alla 8 Men Asplöven får man aldrig ignorera
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 9, 2010 18:35:02 GMT 1
Knappt man vågar skriva vilka man håller på i detta getingbo...
|
|