|
Post by scarpino on Mar 17, 2010 11:40:16 GMT 1
Har gått igenom tråden o ser ingenting om hat!? som vanligt är det bara du som ser saker som inte finns, eller resonerar du fortfarande så att håller man på ett annat lag än teif så hatar man er!? Har jag någonsin sagt nåt om att jag hatar andra för att dom håller på ett annat lag?!! Nä precis, du ska ge fan i att låtsas veta vad jag tycker och tänker!!! Hahaha JA! du skriver ju det i texten ovan, JAG VET PRECIS HUR DU TÄNKER MARTIN ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 17, 2010 15:34:57 GMT 1
Var väl bara BTF man saknade här idag, måste varit riktigt sjuk el nåt för att missa en chans att pissa på TAIF. Det där med att det bara är TAIFare som hatar kan ni lägga ner, har sett en jäkla massa hat här. Idag är man sjukt glad över att TAIF lyckades förlänga säsongen. Dock tror jag som jag sagt innan, lagen från ettan får oerhört svårt att rubba Sundsvall och IKO. Ellerstad ja, han har näsa för målet, men själv har jag grymt svårt för spelare som väger 95 kg och som vägrar allt vad närkamper heter. :-) Still wait....... Ps. Avd hat: Se GB forum.....Ds.
|
|
|
Post by HF on Mar 17, 2010 18:29:34 GMT 1
Sjukt imponerande av Taif att vända och när man behövde MiljonMatt så steg han fram som den ledande spelare han ska. Igår drog han själv ihop till sin lön i o m att han vände på steken åt Taif.
Kul att lag som satsar och vågar stå för det med en tuff målsättning även utåt lyckas.
Ps ...förutom Leksand då, där önskar jag all olycka.
|
|
|
Post by time on Mar 17, 2010 18:58:21 GMT 1
Sjukt imponerande av Taif att vända och när man behövde MiljonMatt så steg han fram som den ledande spelare han ska. Igår drog han själv ihop till sin lön i o m att han vände på steken åt Taif. Kul att lag som satsar och vågar stå för det med en tuff målsättning även utåt lyckas. Ps ...förutom Leksand då, där önskar jag all olycka. Ja det är möjligt att nettot från kvalserien täcker kostnaderna för han (om det blir fulla hus)
|
|
|
Post by time on Mar 17, 2010 19:00:12 GMT 1
Styrelsen i TAIF VILL till allsvenskan, men att ta sig dit är inget jävla beställningsjobb. Att gå upp i allsvenskan kräver betydligt mer än att tex ta steget upp i ettan. Jag fattar väl också att för att ta sig upp måste man spela i kvalserien. Men att räkna med att gå dit när man lägger sin budget tror jag inte man gjort, går man dit får det bli en vinst. Borde alltså bli en miljonvinst för TAIF
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 17, 2010 19:38:05 GMT 1
Då är inte parkeringsinkomsterna medräknade Time va?
|
|
|
Post by martin9 on Mar 17, 2010 23:53:24 GMT 1
Har jag någonsin sagt nåt om att jag hatar andra för att dom håller på ett annat lag?!! Nä precis, du ska ge fan i att låtsas veta vad jag tycker och tänker!!! Hahaha JA! du skriver ju det i texten ovan, JAG VET PRECIS HUR DU TÄNKER MARTIN ;D Du är ju så pinsam killen, du har ingen aning om vem jag är och då borde det ju också vara en omöjlighet att du kan veta vad jag tänker. Jag VET ju vem du är, trots det är det inte helt lätt att veta hur du "tänker".
|
|
|
Post by sheriff on Mar 18, 2010 1:20:59 GMT 1
Hade ikväll Plus på i bakgrunden. Rätt var det är kommer det en galen kines och skriker någonting om "Tingsryd" och detta översätts till " F-n ta er ". Svårt att tolka denna konspiration men nått fuffens är det ju, helt klart. Döm själva 22.50 in i programmet. svtplay.se/v/1924229/plus/del_4_av_15
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 18, 2010 7:40:06 GMT 1
Hade ikväll Plus på i bakgrunden. Rätt var det är kommer det en galen kines och skriker någonting om "Tingsryd" och detta översätts till " F-n ta er ". Svårt att tolka denna konspiration men nått fuffens är det ju, helt klart. Döm själva 22.50 in i programmet. svtplay.se/v/1924229/plus/del_4_av_15 ;D
|
|
|
Post by time on Mar 18, 2010 8:33:35 GMT 1
Hade ikväll Plus på i bakgrunden. Rätt var det är kommer det en galen kines och skriker någonting om "Tingsryd" och detta översätts till " F-n ta er ". Svårt att tolka denna konspiration men nått fuffens är det ju, helt klart. Döm själva 22.50 in i programmet. svtplay.se/v/1924229/plus/del_4_av_15 ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 18, 2010 22:44:40 GMT 1
Bland det roligaste jag sett på mången god dag!! Ska vara en "brain" som hittar det lilla extra! kepp up the godd and true working Sheriff!
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 18, 2010 23:44:19 GMT 1
Hade ikväll Plus på i bakgrunden. Rätt var det är kommer det en galen kines och skriker någonting om "Tingsryd" och detta översätts till " F-n ta er ". Svårt att tolka denna konspiration men nått fuffens är det ju, helt klart. Döm själva 22.50 in i programmet. svtplay.se/v/1924229/plus/del_4_av_15Fy fan vad roligt! Detta räddade min kväll
|
|
|
Post by sheriff on Mar 19, 2010 0:46:59 GMT 1
Funderar på att ta en lunch på Kinarestaurangen och skrika Tingsryd bara för att se reaktionen.
|
|
|
Post by time on Mar 19, 2010 7:42:35 GMT 1
Funderar på att ta en lunch på Kinarestaurangen och skrika Tingsryd bara för att se reaktionen. ;D Berätta gärna om resultatet
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 19, 2010 9:57:42 GMT 1
;D ;D ;D
|
|