|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Mar 16, 2010 22:38:28 GMT 1
Grattis Larry! Och Åke!
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 16, 2010 22:57:57 GMT 1
Hoppas nu TAIF går upp i allsvenskan så vi slipper packet till nästa säsong!
|
|
|
Post by benderman on Mar 16, 2010 23:03:12 GMT 1
Det gör inte jag. Jag vill har TAIF i div1 .......jag vill inte missa riktig derby nästa säsong.
|
|
|
Post by martin9 on Mar 16, 2010 23:04:56 GMT 1
Var väl bara BTF man saknade här idag, måste varit riktigt sjuk el nåt för att missa en chans att pissa på TAIF. Det där med att det bara är TAIFare som hatar kan ni lägga ner, har sett en jäkla massa hat här. Idag är man sjukt glad över att TAIF lyckades förlänga säsongen. Dock tror jag som jag sagt innan, lagen från ettan får oerhört svårt att rubba Sundsvall och IKO. Ellerstad ja, han har näsa för målet, men själv har jag grymt svårt för spelare som väger 95 kg och som vägrar allt vad närkamper heter. :-)
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 16, 2010 23:09:43 GMT 1
Har ändrat mig, hoppas Taif går upp, för att sedan gå till negativt kval året vi kommer gå upp.. och vi får den äran att spela ner dom i div 1 igen, det hade varit MUMMA.
|
|
|
Post by scarpino on Mar 17, 2010 6:36:30 GMT 1
Var väl bara BTF man saknade här idag, måste varit riktigt sjuk el nåt för att missa en chans att pissa på TAIF. Det där med att det bara är TAIFare som hatar kan ni lägga ner, har sett en jäkla massa hat här. Idag är man sjukt glad över att TAIF lyckades förlänga säsongen. Dock tror jag som jag sagt innan, lagen från ettan får oerhört svårt att rubba Sundsvall och IKO. Ellerstad ja, han har näsa för målet, men själv har jag grymt svårt för spelare som väger 95 kg och som vägrar allt vad närkamper heter. :-) Har gått igenom tråden o ser ingenting om hat!? som vanligt är det bara du som ser saker som inte finns, eller resonerar du fortfarande så att håller man på ett annat lag än teif så hatar man er!?
|
|
|
Post by time on Mar 17, 2010 8:50:42 GMT 1
Frågan är om det inte är svagt av Hästen att släppa 3-0 med en period kvar? Det avgjordes väl när TAIF fick 1-3 redan efter 20 sek
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 17, 2010 9:16:38 GMT 1
Frågan är om det inte är svagt av Hästen att släppa 3-0 med en period kvar? Det avgjordes väl när TAIF fick 1-3 redan efter 20 sek Troligtvis, är fortfarande övertygad om att Taif når Allsvenskan.
|
|
|
Post by martin9 on Mar 17, 2010 9:28:28 GMT 1
Var väl bara BTF man saknade här idag, måste varit riktigt sjuk el nåt för att missa en chans att pissa på TAIF. Det där med att det bara är TAIFare som hatar kan ni lägga ner, har sett en jäkla massa hat här. Idag är man sjukt glad över att TAIF lyckades förlänga säsongen. Dock tror jag som jag sagt innan, lagen från ettan får oerhört svårt att rubba Sundsvall och IKO. Ellerstad ja, han har näsa för målet, men själv har jag grymt svårt för spelare som väger 95 kg och som vägrar allt vad närkamper heter. :-) Har gått igenom tråden o ser ingenting om hat!? som vanligt är det bara du som ser saker som inte finns, eller resonerar du fortfarande så att håller man på ett annat lag än teif så hatar man er!? Att inte du ser det Fredrik är jag inte speciellt överraskad över. ;D
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 17, 2010 9:30:30 GMT 1
Har gått igenom tråden o ser ingenting om hat!? som vanligt är det bara du som ser saker som inte finns, eller resonerar du fortfarande så att håller man på ett annat lag än teif så hatar man er!? Att inte du ser det Fredrik är jag inte speciellt överraskad över. ;D Så bara för att man hejar på hästen måste man hata TAIF? Känns lite AIK över detta "alla hatar oss men det skiter vi i".
|
|
|
Post by martin9 on Mar 17, 2010 9:33:42 GMT 1
Var väl bara BTF man saknade här idag, måste varit riktigt sjuk el nåt för att missa en chans att pissa på TAIF. Det där med att det bara är TAIFare som hatar kan ni lägga ner, har sett en jäkla massa hat här. Idag är man sjukt glad över att TAIF lyckades förlänga säsongen. Dock tror jag som jag sagt innan, lagen från ettan får oerhört svårt att rubba Sundsvall och IKO. Ellerstad ja, han har näsa för målet, men själv har jag grymt svårt för spelare som väger 95 kg och som vägrar allt vad närkamper heter. :-) Har gått igenom tråden o ser ingenting om hat!? som vanligt är det bara du som ser saker som inte finns, eller resonerar du fortfarande så att håller man på ett annat lag än teif så hatar man er!? Har jag någonsin sagt nåt om att jag hatar andra för att dom håller på ett annat lag?!! Nä precis, du ska ge fan i att låtsas veta vad jag tycker och tänker!!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 17, 2010 10:08:44 GMT 1
Kul för TAIF, se till att gå upp i allsvenskan nu. Ni har varit för bra i seriespelet två år i rad. Lycka till! Och stort lycka till OIK! Precis!! Skönt att det finns fler som resonerar som jag...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 17, 2010 10:11:25 GMT 1
Att inte du ser det Fredrik är jag inte speciellt överraskad över. ;D Så bara för att man hejar på hästen måste man hata TAIF? Känns lite AIK över detta "alla hatar oss men det skiter vi i". En blind ser väl att anledningen att man håller på Hästen, är att man hatar TAIF! Att TAIF förlorar är mkt viktigare än att Hästen vinner...
|
|
|
Post by sheriff on Mar 17, 2010 10:26:01 GMT 1
Jag har inget emot Taif. Det är befolkningen som är problemet.
TIK hette klubben från början men annekterades sedan av TAIF. Det är dags att ta nästa steg i evolutionen. TIK/TAIF borde införlivas i det KHK:ska konglomeratet.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 17, 2010 10:29:07 GMT 1
Så bara för att man hejar på hästen måste man hata TAIF? Känns lite AIK över detta "alla hatar oss men det skiter vi i". En blind ser väl att anledningen att man håller på Hästen, är att man hatar TAIF! Att TAIF förlorar är mkt viktigare än att Hästen vinner... Jag ogillar inte TAIF, jag ogillar bara befolkningen, som inte är värda ett lag i AS.
|
|