|
Post by Gudfadern on Mar 15, 2010 22:55:04 GMT 1
Tänk om OIK går till AS! Gud förbjude! Men grattis i varje fall till kvalserien! Tack för alla grattis man får från ÖST ;D ;D....Nu kan både vi och ni(de som vill komma till fiende land) njuta av 5 till matcher, välkomna till STÅLHALLEN!
|
|
|
Post by martin9 on Mar 15, 2010 23:08:08 GMT 1
Styrelsen i TAIF VILL till allsvenskan, men att ta sig dit är inget jävla beställningsjobb. Att gå upp i allsvenskan kräver betydligt mer än att tex ta steget upp i ettan. Jag fattar väl också att för att ta sig upp måste man spela i kvalserien. Men att räkna med att gå dit när man lägger sin budget tror jag inte man gjort, går man dit får det bli en vinst.
|
|
|
Post by sheriff on Mar 16, 2010 2:09:47 GMT 1
Går OIK och Nybro upp i Allsvenskan så självantänder nog Tingsryd och brinner upp. Arkeologer kommer 5000 år senare hitta söndertuggade benrester och en brunbetsad Börjeskeps, storlek 84. Forskarnas jubel vet inga gränser när de inser att de funnit den saknade länken mellan apan och människan!
Delar av den här historien är ren fiction. Alla Börjeskepsar lär nämligen ha förmultnat sedan länge.
|
|
|
Post by scarpino on Mar 16, 2010 6:26:41 GMT 1
Hahahaha!
Skämt åtsido så tror jag teif kommer klara av det nu, inte bara hästen utan ta sig till AS...
|
|
|
Post by stolpeut on Mar 16, 2010 9:49:18 GMT 1
Hahahaha! Skämt åtsido så tror jag teif kommer klara av det nu, inte bara hästen utan ta sig till AS... Kommer ALDRIG att ske! Tejf-bygget kommer att skaka sönder igen o igen o igen
|
|
|
Post by pursey on Mar 16, 2010 9:56:18 GMT 1
Haha, du målar in dig i ett hörn nu, tengsry SKA ju bara upp i allsvenskan i år, det är ju föreningens egna målsättning! Om man inte räknar med att spela i kvalserien så vete gud hur man ska ta sig till allsvenskan? ;D Hur tänkte du där? Nej han målar inte in sig i något hörn. I TAIFs budget ingick 1 playoffmatch , kvalserien är inte med i beräkningen där utan en eventuell sådan skulle vara en ren vinst. Så ni behöver inte oroa er för TAIF´s ekonomi.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 16, 2010 11:58:10 GMT 1
Vi kan inte låta bli............
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 16, 2010 14:46:09 GMT 1
GRATTIS OIK, ska iallafall se en till av era hemmamatcher.
|
|
|
Post by BigDog on Mar 16, 2010 15:44:34 GMT 1
Jag kommer nog att se en bortamatch OIK vs OIK Givetvis iförd KHK-tröja!!!
|
|
|
Post by HF on Mar 16, 2010 16:05:38 GMT 1
Hur kul blir nästa säsong...OIK i allsvenskan och Mörrum, Krif i div 2...
Grattis OIK till kvalplatsen...Vilda OIK som lilla väsby.
|
|
|
Post by martin9 on Mar 16, 2010 17:39:29 GMT 1
Jag kommer nog att se en bortamatch OIK vs OIK Givetvis iförd KHK-tröja!!! Menar du möjligtvis OIK-IKO?? Man börjar så smått bli nervös inför kvällens match, kommer bli grymt jämn!! Tippar att laget som gör första målet blir laget som tar sig till kvalserien.
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 16, 2010 17:40:17 GMT 1
Jag kommer nog att se en bortamatch OIK vs OIK Givetvis iförd KHK-tröja!!! Menar du möjligtvis OIK-IKO?? Man börjar så smått bli nervös inför kvällens match, kommer bli grymt jämn!! Tippar att laget som gör första målet blir laget som tar sig till kvalserien. Tror inte du behöver vara nervös, Taif kommer att klara det i år.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 16, 2010 18:13:52 GMT 1
Det vad någon som jämnförde Mariestad 07/08 med OIK 09/10. Inte en helt fel jämnförelse. Båda kom 2:a i sin respektive serie. Båda lagen framförda av en superkedja.
OIK i Allsvenskan 10/11?
|
|
|
Post by adamjivblad on Mar 16, 2010 19:31:49 GMT 1
1-0 till Hästen
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 16, 2010 19:51:13 GMT 1
|
|