|
Post by Jacob Lokatt on Apr 10, 2010 14:49:17 GMT 1
Helt klart är att tengsry är storfavoriter, det är ett STORT fiasko om dom inte går upp.
Likaså måste ju OIK vara storfavoriter kommande säsong? Med 14 man klara ur upplagan av årets trupp, plus att dom är blekinges stolthet samt blekinges bästa lag. Tycker det är skönt att vi slår ur underläge.
|
|
|
Post by bollee on Apr 10, 2010 15:17:05 GMT 1
Så Tingsryd är storfavoriter endast pga att man har sagt att man ska upp? låter inte speciellt logiskt med tanke på att Sundsvall kommer ifrån HA, har hemmaplan och slog dessutom TAIF senast. Men men, säger ni att dem är det så är det väl så.
|
|
|
Post by tillan on Apr 10, 2010 15:40:18 GMT 1
ett jävla tjabb om vem som är favorit hit o dit, men de är klart, de är ju ett snack ni i khk aldrig kommer få uppleva... Sundsvall är ju storfavoriter i morgondagens match, 1,70 i odds på Sundsvall och 2,95 på Tingsryd. Dock så spelar förmodligen Sundsvall med lika stor press som tingsryd, de är dom som har en allsvensk plats att försvara på hemmaplan, kommer nog bli en jämn match, tror på oavgjort 2-2 och tingsryd är i allsvenskan och kallekrona är ett minne blott...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 10, 2010 15:55:14 GMT 1
Klart som fan att Sundsvall är jätte favoriter imorgon. Laget kommer från en högre serie, de har hemmaplan och TAIF är kända (likt Leksand) för att var sämst när det väl gäller. Skulle TAIF lyckas att ta sig upp så dröjer det nog inte många säsonger innan man rasar ner igen, alt. går i kk eller blir degraderade för skattefusk.
|
|
|
Post by time on Apr 10, 2010 16:02:08 GMT 1
ett jävla tjabb om vem som är favorit hit o dit, men de är klart, de är ju ett snack ni i khk aldrig kommer få uppleva... Sundsvall är ju storfavoriter i morgondagens match, 1,70 i odds på Sundsvall och 2,95 på Tingsryd. Dock så spelar förmodligen Sundsvall med lika stor press som tingsryd, de är dom som har en allsvensk plats att försvara på hemmaplan, kommer nog bli en jämn match, tror på oavgjort 2-2 och tingsryd är i allsvenskan och kallekrona är ett minne blott... Nja Sundsvall är et farmarlag. De har ungefär samma press som Eagles
|
|
|
Post by martin9 on Apr 10, 2010 16:07:47 GMT 1
Pinsamt lågt inlägg av dig rostbyxan!! Ja Scarpino, jag tror att början på matchen blir grymt viktig. Om du läst på lite så hade du vetat att TAIF inte alls varit speciellt starka i 3:e perioderna på sistone. Är det fiasko när man är med hela vägen in även om man inte går upp? Det anser inte jag iaf. :-)
|
|
|
Post by martin9 on Apr 10, 2010 16:09:29 GMT 1
Vilka är man farmarklubb till? Eagles?
|
|
|
Post by scarpino on Apr 10, 2010 16:48:59 GMT 1
Pinsamt lågt inlägg av dig rostbyxan!! Ja Scarpino, jag tror att början på matchen blir grymt viktig. Om du läst på lite så hade du vetat att TAIF inte alls varit speciellt starka i 3:e perioderna på sistone. Är det fiasko när man är med hela vägen in även om man inte går upp? Det anser inte jag iaf. :-) Jodå jag är tydligen mer påläst än vad du är! Över hela säsongen sett har ni avgjort mängder av matcher i sista perioden, tex mot hästen för mindre än en månad sen.. O här i kvalet, har ni inte producerat framåt har ni sett till att era motståndare inte har gjort det o där med varit starka o avgjort! Jovisst är det fiasko om ni missar AS, ni ansåg att våran MÅLSÄTTNING med AE var fiasko när vi missade o vad är då inte erat KRAV på AS!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 10, 2010 17:08:14 GMT 1
Pinsamt lågt inlägg av dig rostbyxan!! Tackar, jag gör mitt bästa.
|
|
|
Post by bollee on Apr 10, 2010 17:09:04 GMT 1
Pinsamt lågt inlägg av dig rostbyxan!! Ja Scarpino, jag tror att början på matchen blir grymt viktig. Om du läst på lite så hade du vetat att TAIF inte alls varit speciellt starka i 3:e perioderna på sistone. Är det fiasko när man är med hela vägen in även om man inte går upp? Det anser inte jag iaf. :-) Jodå jag är tydligen mer påläst än vad du är! Över hela säsongen sett har ni avgjort mängder av matcher i sista perioden, tex mot hästen för mindre än en månad sen.. O här i kvalet, har ni inte producerat framåt har ni sett till att era motståndare inte har gjort det o där med varit starka o avgjort! Jovisst är det fiasko om ni missar AS, ni ansåg att våran MÅLSÄTTNING med AE var fiasko när vi missade o vad är då inte erat KRAV på AS!!! Jo för det är ju inte skillnad på att nå Allettan och Allsvenskan, du är verkligen klipsk. Och vem har krävt Allsvenskan?
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 10, 2010 17:25:40 GMT 1
Jodå jag är tydligen mer påläst än vad du är! Över hela säsongen sett har ni avgjort mängder av matcher i sista perioden, tex mot hästen för mindre än en månad sen.. O här i kvalet, har ni inte producerat framåt har ni sett till att era motståndare inte har gjort det o där med varit starka o avgjort! Jovisst är det fiasko om ni missar AS, ni ansåg att våran MÅLSÄTTNING med AE var fiasko när vi missade o vad är då inte erat KRAV på AS!!! Jo för det är ju inte skillnad på att nå Allettan och Allsvenskan, du är verkligen klipsk. Och vem har krävt Allsvenskan? En missad målsättning är väl en missad målsättning, oavsett nivån på den ....men det är klart, ni räknar ju uppenbarligen lite annorlunda där uppe skogen
|
|
|
Post by time on Apr 10, 2010 17:33:25 GMT 1
Jodå jag är tydligen mer påläst än vad du är! Över hela säsongen sett har ni avgjort mängder av matcher i sista perioden, tex mot hästen för mindre än en månad sen.. O här i kvalet, har ni inte producerat framåt har ni sett till att era motståndare inte har gjort det o där med varit starka o avgjort! Jovisst är det fiasko om ni missar AS, ni ansåg att våran MÅLSÄTTNING med AE var fiasko när vi missade o vad är då inte erat KRAV på AS!!! Jo för det är ju inte skillnad på att nå Allettan och Allsvenskan, du är verkligen klipsk. Och vem har krävt Allsvenskan? Vi ska upp så är det bara
|
|
|
Post by bollee on Apr 10, 2010 18:04:10 GMT 1
Jo för det är ju inte skillnad på att nå Allettan och Allsvenskan, du är verkligen klipsk. Och vem har krävt Allsvenskan? En missad målsättning är väl en missad målsättning, oavsett nivån på den ....men det är klart, ni räknar ju uppenbarligen lite annorlunda där uppe skogen Fortfarande inget fiasko.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Apr 10, 2010 18:11:47 GMT 1
En missad målsättning är väl en missad målsättning, oavsett nivån på den ....men det är klart, ni räknar ju uppenbarligen lite annorlunda där uppe skogen Fortfarande inget fiasko. Men ett fullständigt misslyckande?
|
|
|
Post by stolpeut on Apr 10, 2010 18:16:22 GMT 1
Har Oskarshamn firat?
"Det blev ett vilt firande efter den viktiga segern i kvalspelet. I natt greps en svensk hockeyspelare av polis för fylleri och hot om våld mot tjänsteman."
|
|