|
Post by martin9 on Apr 10, 2010 18:32:07 GMT 1
Att Scarpino inte tillhör dom vassaste knivarna i lådan har man ju vetat om ett tag nu. :-D Vaddå krav om att gå upp? Ordföranden har gått ut och sagt att nu ska man upp, men det är ju bara en målsättning som andra. Ibland lyckas man med sina målsättningar och ibland inte. Ni misslyckades med er, vi har fortfarande chansen att infria vår. :-D Finns inte många TAIFare som ser på vår säsong som ett fiasko hur det än går Imorrn, vi har haft en rolig säsong!! :-D
|
|
|
Post by HF on Apr 10, 2010 18:57:00 GMT 1
Går Taif upp har det gjort en riktigt imponerande säsong. Går man upp är det bara att säga grattis. Jag tycker om när man vågar ha en tuff målsättning istället för att smörja in sin satsning i massa tråkigt snack om att man får se hur långt det räcker bla bla bla.
|
|
|
Post by scarpino on Apr 10, 2010 20:14:40 GMT 1
Att Scarpino inte tillhör dom vassaste knivarna i lådan har man ju vetat om ett tag nu. :-D Vaddå krav om att gå upp? Ordföranden har gått ut och sagt att nu ska man upp, men det är ju bara en målsättning som andra. Ibland lyckas man med sina målsättningar och ibland inte. Ni misslyckades med er, vi har fortfarande chansen att infria vår. :-D Finns inte många TAIFare som ser på vår säsong som ett fiasko hur det än går Imorrn, vi har haft en rolig säsong!! :-D Undra hur dum du själv är då eftersom jag tydligen har bättre koll på teif än va du har Inte bara detta utan om man SKA någonting är det ett KRAV o INGEN målsättning, hur svårt är det att förstå Ni teifare får tycka vad ni vill men JAG anser att det är ett STORT FIASKO om ni missar imorgon, speciellt på alla dom åren ni har missat o varit sämst när det gäller! Sen spelar det ingen roll hur bra o imponerande laget har varit denna säsongen för det har dom verkligen varit...
|
|
|
Post by martin9 on Apr 11, 2010 7:17:07 GMT 1
Ja det kan du ju inbilda dig att du har. =)
Jag och dom flesta andra tolkar Torstens " i år ska vi upp" som en målsättning, sen är det ju upp till dig att tolka annorlunda. Det går ju faktiskt att fel tolka nästan allt om man vill. =)
Jo men om du anser det vara ett fiasko så är det väl så.
|
|
|
Post by bollee on Apr 11, 2010 9:32:41 GMT 1
Att Scarpino inte tillhör dom vassaste knivarna i lådan har man ju vetat om ett tag nu. :-D Vaddå krav om att gå upp? Ordföranden har gått ut och sagt att nu ska man upp, men det är ju bara en målsättning som andra. Ibland lyckas man med sina målsättningar och ibland inte. Ni misslyckades med er, vi har fortfarande chansen att infria vår. :-D Finns inte många TAIFare som ser på vår säsong som ett fiasko hur det än går Imorrn, vi har haft en rolig säsong!! :-D Undra hur dum du själv är då eftersom jag tydligen har bättre koll på teif än va du har Inte bara detta utan om man SKA någonting är det ett KRAV o INGEN målsättning, hur svårt är det att förstå Ni teifare får tycka vad ni vill men JAG anser att det är ett STORT FIASKO om ni missar imorgon, speciellt på alla dom åren ni har missat o varit sämst när det gäller! Sen spelar det ingen roll hur bra o imponerande laget har varit denna säsongen för det har dom verkligen varit... Ja för det är ju säkert jätte måååånga taifare som bryr sig om vad du anser.
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 11, 2010 9:41:04 GMT 1
Undra hur dum du själv är då eftersom jag tydligen har bättre koll på teif än va du har Inte bara detta utan om man SKA någonting är det ett KRAV o INGEN målsättning, hur svårt är det att förstå Ni teifare får tycka vad ni vill men JAG anser att det är ett STORT FIASKO om ni missar imorgon, speciellt på alla dom åren ni har missat o varit sämst när det gäller! Sen spelar det ingen roll hur bra o imponerande laget har varit denna säsongen för det har dom verkligen varit... Ja för det är ju säkert jätte måååånga taifare som bryr sig om vad du anser. Och säkert massor av KHKare som bryr sig om Dina synpunkter och åsikter... ;D Heja Sundsvall !
|
|
|
Post by scarpino on Apr 11, 2010 10:15:36 GMT 1
Undra hur dum du själv är då eftersom jag tydligen har bättre koll på teif än va du har Inte bara detta utan om man SKA någonting är det ett KRAV o INGEN målsättning, hur svårt är det att förstå Ni teifare får tycka vad ni vill men JAG anser att det är ett STORT FIASKO om ni missar imorgon, speciellt på alla dom åren ni har missat o varit sämst när det gäller! Sen spelar det ingen roll hur bra o imponerande laget har varit denna säsongen för det har dom verkligen varit... Ja för det är ju säkert jätte måååånga taifare som bryr sig om vad du anser. Hade jag skrivit det på erat forum hade jag haft svar från varenda inloggad tefare i en vecka framåt o det tyder ju att ni verkligen bryr er! Se bara nu, 2 svar bara på en söndagsmorgon av 3 "aktiva" teifare på detta forum, 67% blir det, inkl dig själv, så visst bryr ni er ;D
|
|
|
Post by martin9 on Apr 11, 2010 11:42:27 GMT 1
I början irriterade du många Fredrik, men med tiden har man tröttnat på allt ditt Skitsnack och nu tycker man mest synd om dig.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 11, 2010 12:53:37 GMT 1
Heja Sundsvall !
Hoppas att smurfarna får en rikitg lååång hemresa.
|
|
|
Post by time on Apr 11, 2010 12:58:49 GMT 1
Rent sportsligt tror jag det är bra för KHK om vi slipper TAIF. Men ryggmärgsreflexen säger nåt annat
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 11, 2010 13:01:05 GMT 1
Frågan är om det finns någon resa utlovad som belöning efter em matcher...? Denna dag den 11/4 kan bli ytterligare en daga att minnas!
|
|
|
Post by martin9 on Apr 11, 2010 13:16:35 GMT 1
Varför skulle det finnas det??
Mindervärdeskomplex var det ja!! =)
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 11, 2010 13:21:29 GMT 1
Ja, idag håller man alla tummar, ber en bön eller två och sjunger Sundsvall -Go,Go, Go !
|
|
|
Post by time on Apr 11, 2010 14:55:38 GMT 1
Frågan är om det finns någon resa utlovad som belöning efter em matcher...? Denna dag den 11/4 kan bli ytterligare en daga att minnas! TAIF är lovade en resa till Ullared om de vinner
|
|
|
Post by xeal on Apr 11, 2010 15:21:22 GMT 1
HEJJA SUUUNDSVALL!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|