|
Post by Back to Front on Apr 13, 2010 19:45:17 GMT 1
Får tacka för alla gratulationer. Särskilt från era två hovbloggare Goe och Fahlander som bevisar hur mycket folk faktiskt bryr sig om TAIF och hur psykiskt illa de mår av våran framgång när den väl kom efter att de förkastat våra chanser så totalt. Den här skall ju utan tvekan sparas för alltid www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8898187Vad jag minns så var väl ni de som stod i det främsta ledet och gratulerade Örebro förra säsongen då de gick upp i AS! Starkt jobbat i den tunga stunden.
|
|
|
Post by scarpino on Apr 13, 2010 20:20:05 GMT 1
Får tacka för alla gratulationer. Särskilt från era två hovbloggare Goe och Fahlander som bevisar hur mycket folk faktiskt bryr sig om TAIF och hur psykiskt illa de mår av våran framgång när den väl kom efter att de förkastat våra chanser så totalt. Den här skall ju utan tvekan sparas för alltid www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8898187Vad jag minns så var väl ni de som stod i det främsta ledet och gratulerade Örebro förra säsongen då de gick upp i AS! Starkt jobbat i den tunga stunden. Klart dom inte gratulerade Fahlanders örebro när han fuskade, först fixade han totalstopp på motorvägen sen mutade han asplöven o vinna...
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 13, 2010 20:30:09 GMT 1
Visst F-n.... Den soppan hade jag glömt totalt.... Sorry.... Har för mig att förbundet höll på att kasta ut Örebro ur AS men någon"stark" man gick in och styrde upp det hela,så att Örebro fick vara kvar.. Dock på nåder..
|
|
|
Post by martin9 on Apr 14, 2010 8:38:10 GMT 1
Blir intressant att se hur Örebro ska gå till väga för att göra Fahlander till lags och pissa på TAIF. =) Bara ett sånt uttryck får ju en att undra hur människan mår egentligen.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 14, 2010 8:52:20 GMT 1
Tingsryds maffian är igång igen...
|
|
|
Post by Roger on Apr 14, 2010 9:14:33 GMT 1
Blir intressant att se hur Örebro ska gå till väga för att göra Fahlander till lags och pissa på TAIF. =) Bara ett sånt uttryck får ju en att undra hur människan mår egentligen. Dem behöver nog inte göra så mycke.. Fahlander gör nog det mesta Han sitter på pengarna å dem kommer säkert rulla mer än vanligt både i Örebro å Khk just för att få ner TAIF igen
|
|
|
Post by jipe on Apr 14, 2010 9:21:09 GMT 1
Blir intressant att se hur Örebro ska gå till väga för att göra Fahlander till lags och pissa på TAIF. =) Bara ett sånt uttryck får ju en att undra hur människan mår egentligen. Och ibland undrar man hur mycket hat det finns i den lilla smurfbyn eftersom ni knappt hinner fira avancemanget förrän ni själva måste pissa...
|
|
|
Post by martin9 on Apr 14, 2010 10:21:20 GMT 1
Vi njuter för fullt jipe, det lär man göra länge nu!!!! =) Hade inte den lilla människan dragit igång en massa skit så hade han sluppit få skit tillbaks, så enkelt är det ju. Det kan ju knappast komma som en chock för honom att folk reagerar på all skit han sprider omkring sig.
|
|
|
Post by jipe on Apr 14, 2010 11:29:11 GMT 1
Men när ni borde fira för fullt dagarna i ända så måste ni ändå in o läsa o påverkas så mycket av en person som inte gillar Taif...vad förväntade ni er av Fahlander? Att han skulle gratta er o hylla er till tusen? Jag tror inte han bara valt ut Tingsryd på en karta o bestämt sig för att hata er...vad jag minns från hans blogg så var det väl några händelser i Dackehallen för några år sen som gjorde honom rasande...
Förra året så gratulerade Taif inte Örebro när de gick upp utan var dåliga förlorare o beskyllde Fahlander för att ha riggat förseningar o trodde inte man fick ge Asplöven en morot för att vinna...då skulle det anmälas till förbundet osv... Fahlander skrattade... jag är förvånad att han inte skrev mer provocerande i inlägget den 11:e... det var ju bara några kängor som ni måste ha läst förut
Sen förstår jag mycket väl att det är provocerande för er att ett lag i er närhet har honom i sin sportgrupp...
Men jag hoppas ni gratulerar oss ändå den dagen vi går upp
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 14, 2010 16:05:38 GMT 1
Blir intressant att se hur Örebro ska gå till väga för att göra Fahlander till lags och pissa på TAIF. =) Bara ett sånt uttryck får ju en att undra hur människan mår egentligen. Är du besatt av Fahlander?
|
|
|
Post by martin9 on Apr 14, 2010 21:40:37 GMT 1
Du menar på samma sätt som han är av TAIF? Nej det är jag inte. Tycker bara att människor som gör saker av ren illvilja inte ska få göra det helt oemotsagda bara för att dom är rika. :-o
|
|
|
Post by jipe on Apr 14, 2010 22:09:51 GMT 1
Nej Lokatten, han är besatt av KHK... över 400 inlägg hos oss redan och han är på god väg att bli "KHK Supporter"...säsongskort nästa Martin?
Har du tur kanske du får sitta bredvid Micke F nån match...
|
|
|
Post by scarpino on Apr 15, 2010 5:15:19 GMT 1
Nej Lokatten, han är besatt av KHK... över 400 inlägg hos oss redan och han är på god väg att bli "KHK Supporter"...säsongskort nästa Martin? Har du tur kanske du får sitta bredvid Micke F nån match... Och på sitt eget forum, gröna brigaden har han 41 ;D hahaha 10 gånger så bättre o roligare här alltså!
|
|
ttt
Nybörjare
|
Post by ttt on Apr 15, 2010 9:09:48 GMT 1
Eller så beror det på att det snackas MER taif här än på GB:s forum.
Lycka till nästa säsong, hoppas inte MF sänker er...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 15, 2010 9:16:59 GMT 1
Klart det snackas mer taif här än på gb:s forum, det är ju mer taifare här än vad det är där.
|
|