|
Post by khkkrille on Feb 13, 2013 19:41:15 GMT 1
Ursäkta att jag var otydlig och skrev i Timos tråd men jag menade generellt. Vet inte om jag varit mindre nervös om en modernare målvakt stått i buren
|
|
|
Post by Sverker on Feb 13, 2013 20:02:25 GMT 1
Ursäkta att jag var otydlig och skrev i Timos tråd men jag menade generellt. Vet inte om jag varit mindre nervös om en modernare målvakt stått i buren Varför ursäktar du dej? Det är väl här det ska diskuteras, eller? Det behöver ju inte betyda att Timo är dålig, eller var det så du tänkte?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 13, 2013 20:38:35 GMT 1
Jag ursäktade mej enbart för att du tycktes tro att mitt inlägg handlade om Timo men att du isåfall missförstod då jag menade all världens målvakter.Jag ursäktade mig att jag tog upp det i Timos tråd. Otroligt att du kan reagera med taggarna utåt på det...
|
|
|
Post by Sverker on Feb 13, 2013 20:48:58 GMT 1
Jag ursäktade mej enbart för att du tycktes tro att mitt inlägg handlade om Timo men att du isåfall missförstod då jag menade all världens målvakter.Jag ursäktade mig att jag tog upp det i Timos tråd. Otroligt att du kan reagera med taggarna utåt på det... Det är din tolkning att jag trodde att inlägget handlade om Timo. Vilket jag iofs inte fattar. Tyckte din fråga var intressant, därför skrev jag vad jag tyckte gällande olika målvakter och tog Timo som exempel. Är det som så att du ser alla mina inlägg som att "jag vänder taggarna utåt"? Isf varför?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 13, 2013 21:02:01 GMT 1
Känns inte relevant att diskutera dig Sverker då du är en imbecill eller åtminstone ger sken av det. Men för att stilla din nyfikenhet så har jag väldigt svårt för mäniskor som använder ironi för att sätta sig på andra.
Kan vi gå vidare till sakfrågorna nu tycker du?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 13, 2013 21:21:05 GMT 1
1. Känns inte relevant att diskutera dig Sverker då du är en imbecill eller åtminstone ger sken av det. 2. Men för att stilla din nyfikenhet så har jag väldigt svårt för mäniskor som använder ironi för att sätta sig på andra. 3. Kan vi gå vidare till sakfrågorna nu tycker du? 1. Vem har sagt att vi ska diskutera mej? Du vet förhoppningsvis vad ordet imbecill betyder? Jag kan informera dej om att jag varken är psykiskt utvecklingstörd, har lågt IQ eller ses som dåre eller idiot. 2. ? Vad menar du här? 3. Du skrev ett inlägg och jag svarade. Vad mer i sakfrågan ska vi diskutera? Du kanske såg mitt inlägg som ironiskt, eller?
|
|
|
Post by oneandonly on Feb 13, 2013 22:17:32 GMT 1
Jag bryr Mig inte om vad Ni diskuterar, som lekman vill jag bara påtala att utvecklingsstörd inte är detsamma som "dum i huvudet".
För att man tänker långsammare tycker iaf undertecknad inte att man ska utmålas som mindre vetande.
Höj nivån tack!
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 13, 2013 22:46:39 GMT 1
Som sagt, känns inte relevant
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 26, 2013 20:25:17 GMT 1
Ska hålla med Sverker ännu mer..dagens insats av Timo är den sämsta jag kan minnas han gjort för oss!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 26, 2013 23:34:20 GMT 1
Ja, ikväll var han bedrövlig.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 27, 2013 18:10:15 GMT 1
Alla målvakter kan ha en dålig dag som Timo igår. Han var väl sädär sist också, eller? Jag vidhåller ff oavsett vad som händer i kvalserien att KHK behöver en ny förstemålvakt om man är kvar i HA, som jag hoppas och tror. Varför jag tycker det, har jag skrivit innan.
|
|
|
Post by ksoze on Mar 1, 2013 12:27:22 GMT 1
Vad har hänt med denna killen? Ska han börja stå i KS eller ska vi satsa på någon av de andra?
Timo har ju varit direkt dålig sista tiden, eller kan han höja sig när det börjar gälla på rikigt?
|
|
|
Post by Bart on Mar 1, 2013 12:43:30 GMT 1
Timo är svag nu, som jag skrivit tidigare. Som en hockeyspelsmålvakt på en pinne. Rör sig i sidled men ack så segt, vägrar gå ut och möta skytten på friläge och straffar. Hoppas Lakers slipper kval så vi får hit Modig han har gjort bra ifrån sig på sistone i Lakers. Kommer att peta Timo alla dagar i veckan som det ser ut nu.
|
|
|
Post by 31an on Mar 1, 2013 12:59:13 GMT 1
Ja, han har varit rent bedrövlig. Man undrar ju om man inte mörkar en skada på Timo...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 1, 2013 13:48:30 GMT 1
Får Modig spela med KHK i kvalserien?
|
|