|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 0:59:51 GMT 1
Där har ni troligen namnet på KHK.s nye tränare. Per tränanade lagets juniorer i år.
Det är nära ett kontrakt enligt uppgifter från innersta kretsen som jag har tagit del av!
Kom ihåg var ni läste det först och att Ultraz har koll på vad som händer i föreningen, om ni tänkte på hans kommentar nyligen...men som sagt, jag visste mer...
DOKTORN
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 24, 2006 1:00:32 GMT 1
Hmm okej.
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 24, 2006 1:01:46 GMT 1
Okej, vågar man lita på detta?
|
|
|
Post by pILLY on Mar 24, 2006 1:02:36 GMT 1
Okej, vågar man lita på detta? Nej.
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 1:07:20 GMT 1
Jag kunde i så fall gått o lagt mig, men ville, som skrev jag innan, komma med namn o inte som många andra som tror vilka spelare som kommer o hört, men inte namnger, raka puckar från mig!
Var är du Pirre, Hts, newman, kraftverk o ultraz. Måste va med när det händer, vakna!
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 24, 2006 1:22:59 GMT 1
Jo raka puckar gillar vi
|
|
|
Post by Loppan on Mar 24, 2006 6:44:04 GMT 1
Är ni nattugglor allihopa i Blekinge??Jobbar ingen av er?Ja,Newman o Pirre vet jag de arbetar ,men....Ha en bra dag,kanske syns frammåt småtimmarna ,då loppan ska på bus ikväll...........................................
|
|
|
Post by pirre on Mar 24, 2006 7:02:10 GMT 1
Jag kunde i så fall gått o lagt mig, men ville, som skrev jag innan, komma med namn o inte som många andra som tror vilka spelare som kommer o hört, men inte namnger, raka puckar från mig! Var är du Pirre, Hts, newman, kraftverk o ultraz. Måste va med när det händer, vakna! Jadu m-mannen iom jag jobbar ::)på dagarna så sover jag på nätterna.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 9:01:19 GMT 1
Där har ni troligen namnet på KHK.s nye tränare. Per tränanade lagets juniorer i år. Det är nära ett kontrakt enligt uppgifter från innersta kretsen som jag har tagit del av! Kom ihåg var ni läste det först och att Ultraz har koll på vad som händer i föreningen, om ni tänkte på hans kommentar nyligen...men som sagt, jag visste mer... DOKTORN OM detta visar sig stämma är det för djävligt om någon läcker till dig. har ett tag misstänkt att du är en läckande KHKare som låtsas vara KRIFare. I så fall ännu värre UT MED PACKET
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 24, 2006 9:20:56 GMT 1
Om detta stämmer så är det ju en från de egna leden... ... *Suck*
|
|
|
Post by newman on Mar 24, 2006 9:24:43 GMT 1
Härlig inställning hts.... synd om dej att du inte fick vara först. Är du förargad?
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 9:27:51 GMT 1
Där har ni troligen namnet på KHK.s nye tränare. Per tränanade lagets juniorer i år. Det är nära ett kontrakt enligt uppgifter från innersta kretsen som jag har tagit del av! Kom ihåg var ni läste det först och att Ultraz har koll på vad som händer i föreningen, om ni tänkte på hans kommentar nyligen...men som sagt, jag visste mer... DOKTORN OM detta visar sig stämma är det för djävligt om någon läcker till dig. har ett tag misstänkt att du är en läckande KHKare som låtsas vara KRIFare. I så fall ännu värre UT MED PACKET Sluta lipa, man dominerar ju...
|
|
|
Post by doroaloclair1 on Mar 24, 2006 10:39:32 GMT 1
Kan ju inte låta bli att småle lite här borta i väster. Vem fan är Per Lundström??? Vad blev det av Timo, Wikegård och alla andra vågade gissningar???
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Mar 24, 2006 12:00:09 GMT 1
Projektet med Timo har med ev viss stavhoppare att göra. Då det viset kunde (kan) priset på Timos tjänster vara gratis för klubben. Mer än så kan jag inte säga på grund av att "sponsorn" håller på att jaga oskyldiga pizzabagare. Namnet får någon annan skriva. Kanske blir två huvudtränare i år och en mentor? Mentor= Timo (eller någon annan).
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 12:05:10 GMT 1
Håll dåren till stavhoppare bort från A-truppen tack!!! Klubben i klubben duger för honom!
|
|