ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Mar 24, 2006 12:12:02 GMT 1
Glömde att säga att ifall klubben löser tränarbiten internt så kan det vara en bra (mycket bra) lösning. "Tobbe" och Per har (som jag förstått det) haft en bra dialog och det kan betyda mycket för klubbens egna produkters övergång till A-lagsspel. Per är även en bra och välutbildad tränare.
|
|
|
Post by HF on Mar 24, 2006 12:14:57 GMT 1
Där har ni troligen namnet på KHK.s nye tränare. Per tränanade lagets juniorer i år. Det är nära ett kontrakt enligt uppgifter från innersta kretsen som jag har tagit del av! Kom ihåg var ni läste det först och att Ultraz har koll på vad som händer i föreningen, om ni tänkte på hans kommentar nyligen...men som sagt, jag visste mer... DOKTORN OM detta visar sig stämma är det för djävligt om någon läcker till dig. har ett tag misstänkt att du är en läckande KHKare som låtsas vara KRIFare. I så fall ännu värre UT MED PACKET har aldrig sett att han skrivit att han är krifare utan vissa har dragit snabba slutsatser för att han en gång kritiserade khk´s bortaspel. Läckande folk har alltid funnits annars ingen sillys season.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 12:32:51 GMT 1
Kan ju inte låta bli att småle lite här borta i väster. Vem fan är Per Lundström??? Vad blev det av Timo, Wikegård och alla andra vågade gissningar??? De som nämnde Wikegård så var det nog inget tips utan önsketänkande
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 12:36:21 GMT 1
OM detta visar sig stämma är det för djävligt om någon läcker till dig. har ett tag misstänkt att du är en läckande KHKare som låtsas vara KRIFare. I så fall ännu värre UT MED PACKET har aldrig sett att han skrivit att han är krifare utan vissa har dragit snabba slutsatser för att han en gång kritiserade khk´s bortaspel. Läckande folk har alltid funnits annars ingen sillys season. så rätt så rätt, men ultraz du visste inte om detta med Per då som tränare???
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 12:39:04 GMT 1
Härlig inställning hts.... synd om dej att du inte fick vara först. Är du förargad? Vad jag är förbannad på är om någon läcker. I detta fall kanske det inte spelar så stor roll. Men det är INTE bra om det läcker kring spelarrekryteringen. M-mannen eller den som läcker till honom kan sabba en övergång til´l KHK. Men det kanske är det som är målet ? I annat fall (om han är KHKare) är det ett idiotiskt sätt att försöka göra sig märkvärdig ! Jag kunde talat om vilken OIK-forward jag såg på stan. Men avstod. Tänk om han vär där i "rätt" syfte för oss. Varför då informera OIK om det ?
|
|
|
Post by HF on Mar 24, 2006 12:41:34 GMT 1
Det behöver ju inte vara någon i organisationen som läcker, det finns ju andra....
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 12:42:47 GMT 1
sluta lipa nu för helvete, vill inte du veta nåt om mad som händer i KHK. Varför är du då ute o spekulera en massa skit för. Hur saker o ting har gått till behöver inte din hjärna bry sig om.
Visst kan man röja något då det inte är klart, men det är långsökt och en dålig utanflykt.
Vad tror du om tränaren KraftIS??? Du som brukar analysera om allt.
Ska bli intressant att höra...
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 12:43:48 GMT 1
Det behöver ju inte vara någon i organisationen som läcker, det finns ju andra.... Jovisst. Men i så fall ljuger m-mannen om hur han fått infon. Ingen orimlig tanke iofs
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 12:44:50 GMT 1
sluta lipa nu för helvete, vill inte du veta nåt om mad som händer i KHK. Varför är du då ute o spekulera en massa skit för. Hur saker o ting har gått till behöver inte din hjärna bry sig om. Visst kan man röja något då det inte är klart, men det är långsökt och en dålig utanflykt. Vad tror du om tränaren KraftIS??? Du som brukar analysera om allt. Ska bli intressant att höra... Vilken tränare ?
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 12:46:07 GMT 1
Det är nära ett kontrakt enligt uppgifter från innersta kretsen som jag har tagit del av! DOKTORN Men det är väl så att m-mannen är frustrerad över sin sits i KHK att han låtsas ha kontakter för att försöka "bli nåt"
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 12:48:56 GMT 1
Det är nära ett kontrakt enligt uppgifter från innersta kretsen som jag har tagit del av! DOKTORN Men det är väl så att m-mannen är frustrerad över sin sits i KHK att han låtsas ha kontakter för att försöka "bli nåt" Oj, förlåt du vet kanske inte vem han är Lundström? Det var inte meningen...
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 24, 2006 12:49:43 GMT 1
Jo, jag är Tobbe Karlsson!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 12:51:40 GMT 1
Men det är väl så att m-mannen är frustrerad över sin sits i KHK att han låtsas ha kontakter för att försöka "bli nåt" Oj, förlåt du vet kanske inte vem han är Lundström? Det var inte meningen... Jodå. Per Lundström ung västgöte, som hamnat i Karlskrona. Enl uppgift en mycket duglig tränare
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 12:52:58 GMT 1
Jo, jag är Tobbe Karlsson!!! ytterligare kommentarer överflödiga .... Du tycks behöva lite av det som finns i ditt nickname ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 12:54:01 GMT 1
Men det är väl så att m-mannen är frustrerad över sin sits i KHK att han låtsas ha kontakter för att försöka "bli nåt" Oj, förlåt du vet kanske inte vem han är Lundström? Det var inte meningen... trampade jag på din ömma tå
|
|