|
Post by kraftwerk on Mar 24, 2006 19:41:14 GMT 1
Från dagens sydöstran: "Karlskrona Hockeyklubb är på väg att lösa tränarfrågan. Det verkar bli en intern lösning. Per Lundström, 27, från juniorlaget är högaktuell att ta över efter Torbjörn Karlsson. - Det stämmer men inget är klart ännu säger Per Lundström till Sydöstransporten. Förhoppningsvis blir allt klart inom kort. - Nästa vecka ska vi pratas vid igen." Detta visar att Per själv snackat med sydöstran och således att inga "läckor" förekommit i detta fallet. Dags för en ursäkt, Kraftwerk... Varför det. Någon har läckt till SÖ som ringt Per
|
|
|
Post by pirre on Mar 24, 2006 21:11:21 GMT 1
Ge er nu för faan!
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 24, 2006 21:16:42 GMT 1
Ja, det var ett himla tjötande om detta.
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 24, 2006 22:08:03 GMT 1
Från dagens sydöstran: "Karlskrona Hockeyklubb är på väg att lösa tränarfrågan. Det verkar bli en intern lösning. Per Lundström, 27, från juniorlaget är högaktuell att ta över efter Torbjörn Karlsson. - Det stämmer men inget är klart ännu säger Per Lundström till Sydöstransporten. Förhoppningsvis blir allt klart inom kort. - Nästa vecka ska vi pratas vid igen." Detta visar att Per själv snackat med sydöstran och således att inga "läckor" förekommit i detta fallet. Dags för en ursäkt, Kraftwerk... Varför det. Någon har läckt till SÖ som ringt Per M-mannen kanske?
|
|
|
Post by HF on Mar 24, 2006 22:28:12 GMT 1
Precis, eftersom det stod om Per i dagens sydöstran så måste ju pressen känt till det redan igår (innan m-mannen gick ut på forat) Kunde inte någon kläckt ur sig att det stod i Sydöstran ? Jag har bara läst BLT. Detta förklarar ju det mesta vad säger du, du skulle ju ha bytt till SSD för länge sedan har du skrivit innan. Står du inte vid dina ord?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 25, 2006 1:06:52 GMT 1
Kunde inte någon kläckt ur sig att det stod i Sydöstran ? Jag har bara läst BLT. Detta förklarar ju det mesta vad säger du, du skulle ju ha bytt till SSD för länge sedan har du skrivit innan. Står du inte vid dina ord? Hehe... ;D
|
|
|
Post by pirre on Mar 25, 2006 7:29:55 GMT 1
Spelar väl för faan ingen roll vem som läckt/sagt vad. Om det nu blir som KHK vill å Per Lundström blir A-lags tränare så VÄLKOMMEN PER!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 25, 2006 7:40:34 GMT 1
Kunde inte någon kläckt ur sig att det stod i Sydöstran ? Jag har bara läst BLT. Detta förklarar ju det mesta vad säger du, du skulle ju ha bytt till SSD för länge sedan har du skrivit innan. Står du inte vid dina ord? Jag ångrade mig. Connie hamnade ju i frysboxen. Gjorde reortage om orientering o dyl ett tag efter att det blåst om honom
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 25, 2006 17:02:41 GMT 1
Från dagens BLT, till er som inte läst den. Att Per Lundström hamnade i Karlskrona HK beskriver Tobbe som rena flytet. Tobbe fick, efter tips av hockeykonsulenten och förre NHL-proffset Peter Sundström reda på att den duktige hockeytränaren Per Lundström var på väg till stan. KHK kontaktade honom och erbjöd honom att ta hand om juniorlaget. Det gjorde också Lundström.... .... Per Lundströms pappa heter Lars-Erik Lundström och han har bl.a. varit tränare för HV 71. (säsongerna 89-93, JJB's anm) www.hv71.se/stats_tranare.asp
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 25, 2006 21:15:04 GMT 1
BLT=steget efter...
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 26, 2006 0:07:26 GMT 1
Tur vi har dig! Då kanske du också kan svara på vem som kommer att bli det första nyförvärvet? Kan det vara Salo?
|
|
|
Post by A "goe" Lundgren on Mar 26, 2006 2:28:28 GMT 1
Förlåt det var jag som läckte. Till BLT. ;D
|
|
|
Post by newman on Mar 27, 2006 7:47:26 GMT 1
Svikare.... ut med läckorna!
|
|
|
Post by medicienmannen on Mar 30, 2006 16:14:17 GMT 1
Enligt säkra uppgifter som jag har tagit del av är Per Lundström KHK:s nye tränare (redan nämnt) samt att Miro Zalar tar han om försäsongsträningen! Ingen spelare har ännu inte sagt att de ska lämna klubben...
|
|
|
Post by newman on Mar 30, 2006 19:40:51 GMT 1
Kom inte här o dräll. Gamla nyheter,M-mannen. Vi får väl se........
|
|