|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 1, 2006 8:09:46 GMT 1
Saxat från dalademokraten:
Mora Hockeys backklippa Peter Smrek tycks vara förlorad för klubben. Smrek, vars konrakt gick ut i och med denna säsongen, har enligt uppgift blivit kontaktad av sin kusin Pavol Valko som spelat för hårdsatsande Karlskrona HK. Enligt källa har det skurit sig rejält mellan Smrek och Harri Rindell, tränare i Moraklubben. Smrek har länge uttryckt önskan om att få lämna klubben. Dalademokraten har förgäves försökt nå klubbdirektören Jan Simons för en kommentar.
|
|
|
Post by kraftwerk on Apr 1, 2006 8:23:47 GMT 1
Saxat från dalademokraten: Mora Hockeys backklippa Peter Smrek tycks vara förlorad för klubben. Smrek, vars konrakt gick ut i och med denna säsongen, har enligt uppgift blivit kontaktad av sin kusin Pavol Valko som spelat för hårdsatsande Karlskrona HK. Enligt källa har det skurit sig rejält mellan Smrek och Harri Rindell, tränare i Moraklubben. Smrek har länge uttryckt önskan om att få lämna klubben. Dalademokraten har förgäves försökt nå klubbdirektören Jan Simons för en kommentar. Intressant nyhet men vad har det med Per Lundström att göra ? Dessutom är det ett aprilskämt ? www.dalademokraten.com/ArticlePages/200603/30/20060330141740_DD478/20060330141740_DD478.dbp.asp
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 1, 2006 16:56:35 GMT 1
Saxat från dalademokraten: Mora Hockeys backklippa Peter Smrek tycks vara förlorad för klubben. Smrek, vars konrakt gick ut i och med denna säsongen, har enligt uppgift blivit kontaktad av sin kusin Pavol Valko som spelat för hårdsatsande Karlskrona HK. Enligt källa har det skurit sig rejält mellan Smrek och Harri Rindell, tränare i Moraklubben. Smrek har länge uttryckt önskan om att få lämna klubben. Dalademokraten har förgäves försökt nå klubbdirektören Jan Simons för en kommentar. Intressant nyhet men vad har det med Per Lundström att göra ? Dessutom är det ett aprilskämt ? www.dalademokraten.com/ArticlePages/200603/30/20060330141740_DD478/20060330141740_DD478.dbp.aspNej, nej, nej. Backa ett par dar får du se! Det är inte bara Luleå som är intresserade och det har inte bara med pengar att göra, det har med trivsel!
|
|
|
Post by newman on Apr 1, 2006 17:37:26 GMT 1
bra JJB!
|
|
|
Post by Loppan on Apr 1, 2006 21:22:01 GMT 1
Aprilskämt i massor:)
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 1, 2006 22:31:24 GMT 1
Saxat från dalademokraten: Mora Hockeys backklippa Peter Smrek tycks vara förlorad för klubben. Smrek, vars konrakt gick ut i och med denna säsongen, har enligt uppgift blivit kontaktad av sin kusin Pavol Valko som spelat för hårdsatsande Karlskrona HK. Enligt källa har det skurit sig rejält mellan Smrek och Harri Rindell, tränare i Moraklubben. Smrek har länge uttryckt önskan om att få lämna klubben. Dalademokraten har förgäves försökt nå klubbdirektören Jan Simons för en kommentar. Hade det inte varit för första april så hade jag gått på det!
|
|
|
Post by chriande on Apr 21, 2006 14:03:16 GMT 1
Lars-Erik Lundström, Per Lundströms pappa. Det är namnet på tränaren som ska leda Mariestad BoIS de kommande två säsongerna. Efter en sejour i Italienska Brunico. nu tillbaka i Sverige igen. I Mariestad finns även brodern Anders Lundström. Kanske något samarbete med KHK
|
|
|
Post by Sickboy on Dec 9, 2006 13:51:01 GMT 1
suck....vill inte ha någon som överhuvud taget sett någon av spelarna!! har varit katastrof vid samtliga tillfällen vi löst sånt här internt.....jag blir såååå jävla besviken.... Hoppades på något som kunde kallas meriter...inte en hjälptränare och J20-tränare... Stämde då, att med Tobbe som klubbdirektör, blev det inte pengar till annat... JAG är iaf ganska nöjd med Per...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 9, 2006 20:41:55 GMT 1
Jag med, tror även att den självutnämde "hockey experten" callahan också är det.
|
|
|
Post by Mrfrog on Dec 9, 2006 21:12:56 GMT 1
Tycker per verka göra ett bra jobb har hittils inget ont att säga om honom.
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 9, 2006 22:15:22 GMT 1
Det är Pers förtjänst att vi vann senast mot HHK!
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 10, 2006 8:56:31 GMT 1
Kan ju inte låta bli att småle lite här borta i väster. Vem fan är Per Lundström??? Vad blev det av Timo, Wikegård och alla andra vågade gissningar???
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 10, 2006 8:59:49 GMT 1
suck....vill inte ha någon som överhuvud taget sett någon av spelarna!! har varit katastrof vid samtliga tillfällen vi löst sånt här internt.....jag blir såååå jävla besviken.... Hoppades på något som kunde kallas meriter...inte en hjälptränare och J20-tränare... Stämde då, att med Tobbe som klubbdirektör, blev det inte pengar till annat... Vi får väl se om det är han. Men skulle så vara fallet så är han ju inte någon ur-karlskronit precis. han kom ju hit till senaste säsongen. Men annars håller jag med Callahan,jag hade också hoppats på någon HELT utomståpende
|
|
|
Post by jackhanson on Dec 13, 2006 10:44:07 GMT 1
Kan ju inte låta bli att småle lite här borta i väster. Vem fan är Per Lundström??? Vad blev det av Timo, Wikegård och alla andra vågade gissningar??? Per lundström är mannen som till viss mån sett till att nykomlingen Karlskrona HK lelder div.2. är det så tokigt?
|
|
|
Post by sektiong on Dec 13, 2006 14:54:49 GMT 1
Vi har Per att tacka för väldigt mycket. Han tog till exempel upp J-20 till div 1 i våras. Han har sett till att A-laget är obesegrade efter 14 omgångar.
Jag tro att Per i framtiden kommer att träna lag väldigt högt upp i seriesystemet.
|
|