|
Post by jompa on Sept 8, 2010 18:26:46 GMT 1
Någon som vet hur det står?
|
|
|
Post by dragkrok on Sept 8, 2010 18:30:58 GMT 1
2-1 efter första
Emil Larsson båda för KHK Olof Pettersson för KRIF
|
|
|
Post by happygilmore on Sept 8, 2010 18:38:35 GMT 1
KHK måste börja tackla, åker kring och mesar.
|
|
|
Post by richardsson on Sept 8, 2010 20:47:23 GMT 1
6-2 slutade det.. lite upphämtning i 3e, men idag såg spelet fasen inte bra ut.. slarvigt och lågt tempo. Tyvärr krossade KRIFklacken BB idag också..det får bli upphämtning på det
|
|
|
Post by nissebult on Sept 8, 2010 21:04:40 GMT 1
Kvällens +
Timo Leinonen, i kväll skillnaden mellan KHK och KRIF.
Filip Mingotti, i kväll KHK:s bästa back
Emil Larsson, i kväll KHK:s effektivaste slitvarg, två mål.
Ed McGrane och Erik Belin, i kväll fick de chansen och hittade varandra flera gånger som resulterade i mål 4 & 5. Förhoppningsvis så får de fler chanser i kommande matcher och då tillsammans med Collin Circelli som lek kompis.
Publiksiffran, i kväll 2 700 personer. Bra för en tränings match
Resultatet, 6 – 2 till KHK.
|
|
|
Post by Zäta on Sept 8, 2010 21:13:22 GMT 1
Suck,Stön och Brööl.................. Oduglig match ikvall.
Kvällens + till nr 4,44 och 49
Derby i all ära, men så här får det inte se ut ens i en träningsmatch.
|
|
|
Post by husnasarn on Sept 8, 2010 21:17:17 GMT 1
Höll på och gå illa detta Skönt är det att det är stor skillnad i båset. Jag gillar att man manar på grabbarna efter varje byte.
|
|
|
Post by dragkrok on Sept 8, 2010 21:34:03 GMT 1
2.700 i puliken, helt fantastiskt och de var värda något helt annat. Nu såg jag iofs bara sista perioden på plats, men 2700???...... Då var det väääääldigt många som gick innan tredje Nääää, totalt antal sålda säsongskort + dagens lösbiljetter kanske blir 2700......men inte f*n var det endast 700pers från att vara fullsatt. (gissar på nånstans runt 2000 på läktarna). Vad matchen anbelangar (det lilla jag såg) så var det inte speciellt imponerande, alldeles för virrigt i egen zon.... kul dock att det är nyförvärven som hänger dit puckarna. McGranes framspelningar till Söder kändes helt ok.
|
|
|
Post by Jason on Sept 8, 2010 22:38:26 GMT 1
Burra fick väl assist på såväl deras som KHK´s mål...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 8, 2010 22:46:05 GMT 1
Bedrövligt spel från KHK ikväll, men trots allt en seger. Larsson var bäst i KHK. Saknade Skoog på blålinjen i PP. Mingotti var mycket bra, man kan se hur hans självförtroende har växt på bara två matcher. Kanske så har KHK en framtida storback på G i unge Mingotti. KRIF´s backar är kassa, KHK borde ha utnyttjat de lägen som de bjöd på. Burra var bra så länge som han hade ork, så riktigt trött ut i tredje perioden. Brasar var ganska så osynlig. Findus borde kanske köpa sig en lott, för han hade grymt flyt ikväll. Räcker KRIF´s försvar & målvakter hela vägen till div. 1 ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 8, 2010 23:04:48 GMT 1
Såg inget dåligt försvar...var det sämre än vårt?? Och en läktargranne berömde verkligen KRIFs försvar... KRIF har ett mkt bra div 2-lag och det kändes som det var de som förde matchen, vilket är sorgligt! Vi gör mål på kontringar, i boxplay och på individuella misstag (Burra)...mot ett div 2-lag! Vilken säsong ska vi kunna FÖRA en match? Ny GSK-förlust för att vi inte kan ta tag i taktpinnen? Glädjeämnen: Larsson verkade dopad! Sanslös fart non stopp! Mingotti mkt bra. Drällde ett par gånger, men var snabb som en vessla att rätta till misstagen! Känns som om han under säsongen verkligen ska kunna slåss om en plats med tanke på att vi inte har det alltför välbeställt där bak!? Leinonen cool som vanligt. McGrane/Söder. Var de två målen en tillfällighet? Ge dom en chans till mot Troja! McGrane är verkligen upp och ner. Ibland händer ingenting och ibland jagar han häcken ur motståndarna. Blir det bara det senare i serien, så blir han mkt nyttig!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 9, 2010 0:01:25 GMT 1
Skojar du, KRIF´s backar är ju urkassa! Hur många puckar skänkte KRIF´s backar till oss?
Tyvärr så kunde vi inte ta till vara på de chanser som de gav oss.
|
|
|
Post by icebreaker on Sept 9, 2010 2:04:13 GMT 1
Hade Krif några backar, jag såg inget försvar...men det var ju inte det pinsamma, det var ju att vi inte kunde utnyttja det
|
|
|
Post by HF on Sept 9, 2010 5:29:47 GMT 1
Skojar du, KRIF´s backar är ju urkassa! Hur många puckar skänkte KRIF´s backar till oss? Tyvärr så kunde vi inte ta till vara på de chanser som de gav oss. Burra gav väl bort mer än lovligt många puckar. Div 2 är nog en lagom nivå för honom för jag såg ingen storhet igår. Han förstörde mer för krif än vad han gjorde nytta. Träningsmatch! Erfarenheten säger mig efter 20 år att de sista träningsmatcherna brukar vara bedrövliga. Larsson! Skönt att Brasar inte är med i KHK för jag orkar inte se honom föra ett PP igen med ett eget meningslöst avslut där han glider upp i skottposition.
|
|
|
Post by Joewson on Sept 9, 2010 6:16:24 GMT 1
HF, kan bara hålla med!
|
|