|
Post by Compa on Oct 20, 2010 22:35:57 GMT 1
KHK ligger bra till i tabellen och har sin sämsta publiksiffra i div 1 någonsin konstigt. förstår vad du menar med publiken men ni hade 2613.. pantern hade 63(!!!) i ett malmö isstadion som tar 5900.. jösses va dött =) =)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 20, 2010 23:48:03 GMT 1
Collin grym .. Man såg ingen rost där iaf! Tycker synd om 24 :an som sliter och verkar har siktet lite taskigt inställt..Kanske dax att skjuta in den lite noggrannare nu Jocke, för idag skulle du gjort 2 kassar. Seg 1:a perre.. Lekfulla andra där det bara small till.. tredje åktes av .. tänkte skriva nåt sånt...
|
|
|
Post by Jason on Oct 21, 2010 7:41:23 GMT 1
En fråga... jag antecknade igår att det var Dahlgren som vid 2-0 målet gick till attack och sköt skottet som Circelli sedan tog returen på. Men på swehockey stod Larsson som assist...
Hade jag så fel eller var det Larsson?
|
|
|
Post by Mr Hockey on Oct 21, 2010 7:43:07 GMT 1
Jimmas och Ottos lina mådde mycket bättre av att ha tillbaks Bella. Jocke känns som han kom med mycket mer i spelet när han fick kampera ihop med Fahla, synd bara att han inte kunde få in puckuslingen idag, det hade han varit värd. Så omkastningarna i kedjorna tyckte jag föll väl ut. Matchen som sådan så tycker jag KHK gör en stabil insats, bortsett från några få tillfällen i 1:a då man blir så där otäckt passiva och pucktittande i egen zon. Efter andra periodens fyrverkeri, så går man bara in och stänger matchen i tredje, och även detta gör man på ett fullt godkänt sett. Skönt att vara tillbaka i vinnarspåret bra analys, alltid skönt med vinnarspår.........
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 21, 2010 7:45:05 GMT 1
En fråga... jag antecknade igår att det var Dahlgren som vid 2-0 målet gick till attack och sköt skottet som Circelli sedan tog returen på. Men på swehockey stod Larsson som assist... Hade jag så fel eller var det Larsson? Tror det var Dahlgren.
|
|
|
Post by korpen on Oct 21, 2010 8:15:57 GMT 1
Förresten har Jimmie bytt namn till Jimmy? Speakern presenterade igår han som Jimmy hela tiden samt så hade de ändrat till Jimmy på jumbotronen. Petnoga av mig jag vet men det är ju inte särskilt snällt om man ändrar namn på folk hela tiden. Jimmie heter ju Jimmie
|
|
|
Post by time on Oct 21, 2010 8:56:04 GMT 1
kort tråd efter matchen.
Kan det ha varit så att KHK vann ....
|
|
|
Post by rune on Oct 21, 2010 9:41:42 GMT 1
Sa han som har solklart flest inlägg om man räknar med alla från hts också. Men inget inlägg mer än detta i denna tråd trots vinst?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 21, 2010 9:47:56 GMT 1
förstår vad du menar med publiken men ni hade 2613.. pantern hade 63(!!!) i ett malmö isstadion som tar 5900.. jösses va dött =) Konstigt när MIF lirar mot LEKsand ett stenkasst bort.. Tur de har något att skylla på iallafall.
|
|
|
Post by rune on Oct 21, 2010 9:51:11 GMT 1
Jag kan väl fortsätta med lite om matchen då. Som det skrevs i referatet på KHK.se. Dom gjorde sitt jobb. Ingen höjdarmatch mer än i andra perioden. Dom spelade bra men hade mycke flyt också. Tror det var Jimmies mål (skoj att han fick sätta ett) som föregicks av hawaiihockey som inte var av denna värld . Skoog=suverän som vanligt. Outstanding. Colin verkar inte tappat så mycket i sitt uppehåll. Lundqvist verkar ha hamnat i en liten svacka. Synd att inte Jocke, Sibbe och Dahlgren får göra nåt mål på deras chanser. Men det kommer nog det med vad det lider. Förresten. Undrar var martina håller hus?
|
|
|
Post by mikebike on Oct 21, 2010 10:16:31 GMT 1
Hur gick det för Alm?
|
|
|
Post by korpen on Oct 21, 2010 10:48:19 GMT 1
Alm spelade helt okej. Kan givetvis bli bättre
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 21, 2010 11:04:09 GMT 1
Förresten har Jimmie bytt namn till Jimmy? Speakern presenterade igår han som Jimmy hela tiden samt så hade de ändrat till Jimmy på jumbotronen. Petnoga av mig jag vet men det är ju inte särskilt snällt om man ändrar namn på folk hela tiden. Jimmie heter ju Jimmie Hade det varit jag, så hade jag givetvis anmärkt på stavningarna. Att se detta varje match. F ö noterade jag igår den TREDJE felstavningen i presentationen! Behlin... Jimmy, Colin och Behlin...har alla bytt stavning?
|
|
|
Post by husnasarn on Oct 21, 2010 11:16:13 GMT 1
Gott med en vinst ;D Att det var lite publik kan ju berott på att det var CL på TV igår. Det var säket en del som stannade hemma för att se Barca ta sig an FC Köenhamn. Instämmer med föregående talare när det gäller #24 synd att han inte fick sätta en av de chanser han hade igår. Det är ju aldrig fel och ha lite sparkapital till matcherna lite längre fram.
|
|
|
Post by korpen on Oct 21, 2010 11:23:36 GMT 1
Förresten har Jimmie bytt namn till Jimmy? Speakern presenterade igår han som Jimmy hela tiden samt så hade de ändrat till Jimmy på jumbotronen. Petnoga av mig jag vet men det är ju inte särskilt snällt om man ändrar namn på folk hela tiden. Jimmie heter ju Jimmie Hade det varit jag, så hade jag givetvis anmärkt på stavningarna. Att se detta varje match. F ö noterade jag igår den TREDJE felstavningen i presentationen! Behlin... Jimmy, Colin och Behlin...har alla bytt stavning? Exakt, personligen tycker jag det är sjukt att hemma föreningen gör sådana här misstag på egna spelare.
|
|