|
Post by Sardaukar on May 18, 2007 8:29:07 GMT 1
De kan ha svårt med tiden.. enliget min källa där. Precis. Lunds lag förra året bestod av spelare som i dagens läge inte har tid för den träning och matchande som div.2 innebär. Så de kan nog få väldigt svårt att få ihop ett bra div2-gäng. De har ju heller ingen ekonomi att betala ersättningar till spelarna heller. Det måste vara spelare som går in och spelar helt ideelt för klubben.
|
|
|
Post by Sardaukar on May 18, 2007 8:33:07 GMT 1
nja...........hässleholm eller tyringe Tror inte bägge dessa lag kommer slåss i toppen. Betänk att dessa klubbar kommer från samma kommun med ynka milen mellan orterna. Så det blir stenhård konkurrens om spelare.
|
|
|
Post by Peter on May 18, 2007 9:41:45 GMT 1
Det här kan ju bli hur spännande som helst...den här säsongen kommer nog varje match vara betydelsefull ända in i det sista. Kan inte låta bli att gräma mig över föregående säsong, så lätt (på papperet) blir det nog aldrig igen. Men det här borde göra så att man kommer in i kvalet med tempot i kroppen.
|
|
|
Post by Teddybear on May 18, 2007 10:11:18 GMT 1
Bra serieupplägg! Nu blir ju varje match viktig och ettan får fördel, helt rätt!
|
|
|
Post by HF on May 18, 2007 19:34:24 GMT 1
Mycket bättre denna säsong. KHK kommer att bli bättre förberädda för ett eventuellt kval.
|
|
|
Post by kraftwerk on May 21, 2007 12:50:28 GMT 1
Efter 27 omg (senast) vet vi vilka som vinner serien. Tror det är en tuff serie. Att ta ut seriesegern i maj tänker i alla fall inte jag göra
|
|
|
Post by crosschecking on May 21, 2007 17:20:01 GMT 1
Why? du brukar ju kunna förutspå serievinnaren genom en klarsynt analys.
|
|
|
Post by kraftwerk on May 21, 2007 20:42:07 GMT 1
Why? du brukar ju kunna förutspå serievinnaren genom en klarsynt analys. Får bli i sept. men som sagt bör bli en jämn serie
|
|
|
Post by crosschecking on May 21, 2007 21:36:29 GMT 1
Mm, jag vill höja(redan nu) ett varningens finger för Halmstad! Tror fan i mej de kan va med o kriga om platserna 2-4.
|
|
|
Post by unbreakable on May 21, 2007 21:47:49 GMT 1
Sant, de har fått tra från Troja varav en känns som etablerad i laget. Halmstad kanske gör en ny spännande hockeyresa och lär väl ha hyfsat intresse nu när handbollen är på dekis. Jag tror Halmstad är en outsider. Mm, jag vill höja(redan nu) ett varningens finger för Halmstad! Tror fan i mej de kan va med o kriga om platserna 2-4.
|
|
|
Post by unbreakable on May 21, 2007 21:48:21 GMT 1
Tre från Troja
|
|
|
Post by charlie on May 21, 2007 21:49:48 GMT 1
Mm, jag vill höja(redan nu) ett varningens finger för Halmstad! Tror fan i mej de kan va med o kriga om platserna 2-4. Håller med. Kan bli riktiga klassiker i repris!
|
|
|
Post by unbreakable on May 21, 2007 21:56:08 GMT 1
KOmmer ni ihåg när de fick spola om isen när KIK mötte Halmstad någon gång på stenåldern.Halmstad var sponsrade av Three Hearts, det var en klassiker när publiken slogs med spelarna i båset och allt var bara kaos. Det var bröderna Hanson i 2 1/2 timma.
|
|
|
Post by crosschecking on May 21, 2007 22:11:15 GMT 1
mmm . vilka tider R.I.P Conradsson
|
|
|
Post by oneandonly on May 21, 2007 22:56:43 GMT 1
KOmmer ni ihåg när de fick spola om isen när KIK mötte Halmstad någon gång på stenåldern.Halmstad var sponsrade av Three Hearts, det var en klassiker när publiken slogs med spelarna i båset och allt var bara kaos. Det var bröderna Hanson i 2 1/2 timma. Det var då som numera travkusken Lennart Forsgren och några till gick på duscharna efter matchen......
|
|