|
Post by aslog on Nov 14, 2010 17:32:14 GMT 1
2-2 änsålänge. Sekretariatet eller domaren verkar ha blandat ihop #44 och #48, annars inga skandaler såvitt jag förstår.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 14, 2010 18:54:11 GMT 1
Lundqvist kan iallafall slåss.
|
|
|
Post by Jason on Nov 14, 2010 19:05:33 GMT 1
FAN! pucken var ju inne... Målvakten drog ut den.
|
|
|
Post by korpen on Nov 14, 2010 19:08:28 GMT 1
FAN! pucken var ju inne... Målvakten drog ut den. Nej den var tyvärr inte inne.
|
|
|
Post by husnasarn on Nov 14, 2010 19:12:39 GMT 1
Idag var sämste man på plan Kempe. Jag tycker att detta var en klockren coachförlust. Dagens boxplay Jaja gott med en pinne jag trodde ju faktiskt inte att det skulle bli någon ;D
|
|
|
Post by staun on Nov 14, 2010 19:14:40 GMT 1
KHK är lite mindre än Nybro, denna matchen och den i Nybro visar det. Näslund & Qvist 2 spelare som har julafton mot oss. Nybro känns mer resoluta i det mesta men inte vi, skönt med en pinne iallafall. Tycker att jänkarna försvinner mot bättre lag.
|
|
|
Post by krickan on Nov 14, 2010 19:31:38 GMT 1
Jaha, det var dagens match.... Såg länge tungt ut, så skönt att vi iaf. fick en pinne...
|
|
|
Post by HF on Nov 14, 2010 19:32:20 GMT 1
Längtar till allettan när flera matcher är som idag. Det behöver inte vara välspelat men det är en helt annan intensitet i matcherna mot dessa lagen.
|
|
|
Post by time on Nov 14, 2010 19:46:20 GMT 1
Synd att Otto åkte ut i slutsekunden. Han hade behövts i BP.
Nybro tunga att möta. Första förlusten mot Nybro i TAK.
Men vi ökade i alla fall avståndet till femteplatsen
|
|
|
Post by stolpeut on Nov 14, 2010 19:47:20 GMT 1
Tycker vi gjorde en bra match, lite svårt att få in pucken i lägena bara.....men det kommer. Tycker Kempes lagbygge visar på stake och inger hopp för framtiden....kanske inte längre än till Allettan denna säsongen, men ge det tid. Man bygger inte ett lag på nolltid....
|
|
|
Post by Jason on Nov 14, 2010 19:50:23 GMT 1
FAN! pucken var ju inne... Målvakten drog ut den. Nej den var tyvärr inte inne. Ok... Då hade inte målvakten pucken under plocken då. För den drog han ut innifrån målburen.
|
|
|
Post by time on Nov 14, 2010 19:50:38 GMT 1
Tycker vi gjorde en bra match, lite svårt att få in pucken i lägena bara.....men det kommer. Tycker Kempes lagbygge visar på stake och inger hopp för framtiden....kanske inte längre än till Allettan denna säsongen, men ge det tid. Man bygger inte ett lag på nolltid.... Vår trupp bättre än förra säsongen. Vi borde klara av att slå Nybro hemma. Tycker deras trupp på papperet ser svagare ut än förra säsongen. Men Nybro spelar smart.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Nov 14, 2010 19:53:34 GMT 1
Nej den var tyvärr inte inne. Ok... Då hade inte målvakten pucken under plocken då. För den drog han ut innifrån målburen. Skoog sa just på radion att "Vi som stod närmast såg att den var inne..:"
|
|
|
Post by gorixxx on Nov 14, 2010 19:54:37 GMT 1
Idag var sämste man på plan Kempe. Jag tycker att detta var en klockren coachförlust. Dagens boxplay Jaja gott med en pinne jag trodde ju faktiskt inte att det skulle bli någon ;D Det är nog både du och jag, samt typ hela arenan överens om. Vad tänkte man när Fahlqvist fick spela boxplay i förlängningen... ...?
|
|
|
Post by jeansson on Nov 14, 2010 19:55:01 GMT 1
Hadde inte dommaren haft helium i höger armen för Khks del en blytyngd i den andra för nybros del så hadde det varit avgjort i mitten av tredje med friandet av friläges utvisning. Många som höjjer kempe till skyarna men va faan han spelar en kedja halva matchen ,medan nybro rullar på sina . Hadde lagen fått spela på lika villkor hadde nybro vunnit lätt i dag.
|
|