|
Post by Zäta on Apr 28, 2013 16:31:09 GMT 1
Jag trodde faktiskt att Ruiz hade spelat till sig en plats till nästa säsong. Tycker han förtjänade sin istid han hade förra säsongen.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 28, 2013 16:31:44 GMT 1
Jag tror också att det är ett rykte. Inte förvånad, för du tycker/tror allt KHK gör är av godo. Men i detta tror du helt fel, bara så du vet.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 28, 2013 16:37:02 GMT 1
Jag tror också att det är ett rykte. Inte förvånad, för du tycker/tror allt KHK gör är av godo. Men i detta tror du helt fel, bara så du vet. Kul att du ignorerar inlägget ovanför mitt som tror likadant och istället fokuserar på mitt.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 28, 2013 16:41:21 GMT 1
Inte förvånad, för du tycker/tror allt KHK gör är av godo. Men i detta tror du helt fel, bara så du vet. Kul att du ignorerar inlägget ovanför mitt som tror likadant och istället fokuserar på mitt. Vad var det för kul med det?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 28, 2013 16:56:44 GMT 1
Kul att du ignorerar inlägget ovanför mitt som tror likadant och istället fokuserar på mitt. Vad var det för kul med det? Det känns hedrande.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 28, 2013 17:32:54 GMT 1
Vad var det för kul med det? Det känns hedrande. Du borde känna dej (dig) dum, tycker jag. Men mår du bra av att känna dig hedrad, ok för mej(mig).
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 28, 2013 18:16:18 GMT 1
Om det är som det stod i Karl XI att han fått reda på innan att han inte skulle få förlängt men att de lovade ett samtal med nya SC så är det inte riktigt så illa men fortfarande väldigt långt ifrån bra! Hoppas han tar nya tag i en blekingeklubb eller kanske Nybro? Hur som så önskar jag han lycka till och tackar för hans medverkan främst säsongen 11/12
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 28, 2013 18:21:42 GMT 1
Du borde känna dej (dig) dum, tycker jag. Men mår du bra av att känna dig hedrad, ok för mej(mig). För att jag trodde att det var ett rykte? Hade knappast varit första gången ett rykte om KHK varit felaktigt isåfall. Men du kan fortsätta att klappa dig själv på axeln och tycka att du är så jävla duktig.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 28, 2013 20:08:18 GMT 1
Om det är som det stod i Karl XI att han fått reda på innan att han inte skulle få förlängt men att de lovade ett samtal med nya SC så är det inte riktigt så illa men fortfarande väldigt långt ifrån bra! Hoppas han tar nya tag i en blekingeklubb eller kanske Nybro? Hur som så önskar jag han lycka till och tackar för hans medverkan främst säsongen 11/12 Där tog trovärdigheten för den bloggen helt slut för mej. Misstänker att bloggen fått den uppgiften från vår KC, vem annars?
|
|
|
Post by Sverker on Apr 28, 2013 20:15:00 GMT 1
Du borde känna dej (dig) dum, tycker jag. Men mår du bra av att känna dig hedrad, ok för mej(mig). Men du kan fortsätta att klappa dig själv på axeln och tycka att du är så jävla duktig. Vadå duktig? Är man i dina ögon duktig för att man vet nåt? Skillnaden mellan dej (dig) och mej (mig) är att du tycker allt KHK gör är perfekt, det gör inte jag.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 28, 2013 20:18:02 GMT 1
Men du kan fortsätta att klappa dig själv på axeln och tycka att du är så jävla duktig. Vadå duktig? Är man i dina ögon duktig för att man vet nåt? Skillnaden mellan dej (dig) och mej (mig) är att du tycker allt KHK gör är perfekt, det gör inte jag. Om ditt minne hade sträckt sig längre än ett par veckor tillbaka hade du vetat att din sista mening inte stämmer öht. Om det svider att jag inte tror på dig när det gäller Ruiz och KHK kan jag berätta för dig att du har fel, åter igen. Litar på att du talar sanning.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 28, 2013 20:27:52 GMT 1
Vadå duktig? Är man i dina ögon duktig för att man vet nåt? Skillnaden mellan dej (dig) och mej (mig) är att du tycker allt KHK gör är perfekt, det gör inte jag. Om det svider att jag inte tror på dig när det gäller Ruiz och KHK kan jag berätta för dig att du har fel, åter igen. Litar på att du talar sanning. Nä jag har inte fel gällande detta. Om du litar på en blogg, så är det upp till dej (dig). Förresten: Litar du på att jag talar sanning? eller tror du att du skrev fel?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 28, 2013 20:29:25 GMT 1
Om det svider att jag inte tror på dig när det gäller Ruiz och KHK kan jag berätta för dig att du har fel, åter igen. Litar på att du talar sanning. Nä jag har inte fel gällande detta. Om du litar på en blogg, så är det upp till dej (dig). Förresten: Litar du på att jag talar sanning? eller tror du att du skrev fel? Jag litar på att du talar sanning.
|
|
|
Post by 31an on Oct 15, 2013 16:42:49 GMT 1
|
|
|
Post by 31an on Oct 15, 2013 17:01:02 GMT 1
Från länken ovan:
"Ruiz har ännu inte spelat någon match den här säsongen utan har hållit igång med träning på egen hand och med KHK:s juniorlag."
Undra om Ruiz har funnits i bakhuvudet på JK om skador och sjukdomar ställt till det? Han gjorde ju trots allt en ganska hyfsad säsong förra året.
|
|