|
Post by crosschecking on Mar 14, 2007 14:27:50 GMT 1
Word!!
|
|
|
Post by Supertramp on Mar 14, 2007 15:09:20 GMT 1
Dåligt att skriva kontrakt med Martin istället för att lyfta upp Melker från junisarna. Jag hörde igår att Oskar varit på möte med Tobbe, men att de inte kommit fram till något ännu. Kanske vill han ha bättre kontrakt eller så vill han upp i seriesystemet....
|
|
|
Post by bjarne on Mar 14, 2007 15:40:20 GMT 1
Hört ryktesväg att TAIF är intresserad av Oskar Anderssons tjänster!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 14, 2007 15:56:09 GMT 1
Hört ryktesväg att TAIF är intresserad av Oskar Anderssons tjänster! Har hört att KHK är intresserade av calle Höök.
|
|
|
Post by crosschecking on Mar 14, 2007 17:20:18 GMT 1
Och ett par till Taif:are... men framtida kval mot allsvenskan avgör nog saken............
|
|
|
Post by clipping on Mar 14, 2007 17:21:04 GMT 1
Dåligt att skriva kontrakt med Martin istället för att lyfta upp Melker från junisarna. Jag hörde igår att Oskar varit på möte med Tobbe, men att de inte kommit fram till något ännu. Kanske vill han ha bättre kontrakt eller så vill han upp i seriesystemet.... håller helt klart med dig, har vi duktiga killar i juniorlaget ska de lyftas upp....kolla bara i OIK de har en junior som back-up på målvaktssidan å Melker är flera klasser bättre än honom....å vad gäller oskar hoppas jag med att han ritar snart för han var vår bästa tvåvägsspelare under den gågna säsongen
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Mar 14, 2007 18:44:45 GMT 1
Dåligt att skriva kontrakt med Martin istället för att lyfta upp Melker från junisarna. Jag hörde igår att Oskar varit på möte med Tobbe, men att de inte kommit fram till något ännu. Kanske vill han ha bättre kontrakt eller så vill han upp i seriesystemet.... Jag förstår inte heller varför dom inte flyttar upp Melker istället för att signa Martin. Jag tror inte han hade gjort sämre ifrån sig om han fick chansen. Snarare tvärtom. Han hade sett sin chans och gjort allt för att visa att han är o räkna med i framtiden. Nu hindras han i utvecklingen istället.
|
|
|
Post by charlie on Mar 14, 2007 19:13:41 GMT 1
Spännande! Melker stod i J 20:s match mot OIK:s dito i lördags. Någon på forumet som såg den matchen? Killen har talang men att pressa in honom i truppen nu vore vansinne. Han kommer att bli en kanonmålvakt men håller definitivt inte nivån som Martin och Johan gör. Ge dessa lite riktig "back-up" så blir de bra. En målvakt är som bäst efter 25...
|
|
|
Post by lawless on Mar 14, 2007 20:12:26 GMT 1
Fattar inte varför Martin får nytt kontrakt! Fattar inte varför Olof får nytt kontrakt.....
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Mar 14, 2007 20:47:48 GMT 1
Fattar inte varför Martin får nytt kontrakt! Fattar inte varför Olof får nytt kontrakt..... Det fattar inte jag heller. Fan va drygt om man ska behöva se samma odugliga fint från han ett år till utan att lyckas. Men jag ska va positiv. Han kanske lyckas med den nån gång.
|
|
|
Post by Supertramp on Mar 14, 2007 20:53:14 GMT 1
Spännande! Melker stod i J 20:s match mot OIK:s dito i lördags. Någon på forumet som såg den matchen? Killen har talang men att pressa in honom i truppen nu vore vansinne. Han kommer att bli en kanonmålvakt men håller definitivt inte nivån som Martin och Johan gör. Ge dessa lite riktig "back-up" så blir de bra. En målvakt är som bäst efter 25... Nej, nu kommer han förmodligen gå till Krif då han inte orkar med att härva ett år till i j20. Angående Olof. Visst, jag håller med er. Men förmodligen vet Tobbe om att han har större potensial då han ändå varit en ganska hyfsad spelare i Tingsryd...
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Mar 14, 2007 21:02:49 GMT 1
Spännande! Melker stod i J 20:s match mot OIK:s dito i lördags. Någon på forumet som såg den matchen? Killen har talang men att pressa in honom i truppen nu vore vansinne. Han kommer att bli en kanonmålvakt men håller definitivt inte nivån som Martin och Johan gör. Ge dessa lite riktig "back-up" så blir de bra. En målvakt är som bäst efter 25... Nej, nu kommer han förmodligen gå till Krif då han inte orkar med att härva ett år till i j20. Angående Olof. Visst, jag håller med er. Men förmodligen vet Tobbe om att han har större potensial då han ändå varit en ganska hyfsad spelare i Tingsryd... Vore kul om han plockade fram det nån gång. Man kan helt enkelt inte leva på gamla meriter.
|
|
|
Post by crosschecking on Mar 14, 2007 21:12:34 GMT 1
Olof ÄR kung! Så är det!
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 14, 2007 21:15:05 GMT 1
Gäller bara att hitta rätt omgivning till honom.
|
|
|
Post by ringcar on Mar 14, 2007 21:38:50 GMT 1
Har hört att en riktig klass spelar kan vara på gång till khk. men kan tyvärr inte säga vem det är pgn av att han fotfarande är på kontrakt, men kan säga att med han i laget så kan ingen åka runt och slöa..
|
|