|
Post by HF on Mar 4, 2007 0:03:06 GMT 1
Raderade den andra tråden då den spårade ur helt. Ge detta en vecka och kom tillbaka och skriv sen, vi är alla besvikna och allra mest spelarna.
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 4, 2007 0:05:20 GMT 1
Raderade den andra tråden då den spårade ur helt. Ge detta en vecka och kom tillbaka och skriv sen, vi är alla besvikna och allra mest spelarna. Så man får inte skriva vilka spelare man inte vill se i KHK nästa år? Känsligt ämne eller?
|
|
|
Post by HF on Mar 4, 2007 0:12:25 GMT 1
Raderade den andra tråden då den spårade ur helt. Ge detta en vecka och kom tillbaka och skriv sen, vi är alla besvikna och allra mest spelarna. Så man får inte skriva vilka spelare man inte vill se i KHK nästa år? Känsligt ämne eller? Absolut inte, men vi ska väl inte halshugga dom idag. Tror du inte dom är besvikna. Om de hade kvitterat på slutet och vunnit i sudden hade de varit riktiga hjältar för dig, nu är det som vissa släpper in dom i en bur med lejon. Ge dom ditt stöd istället så kan vi börja snacka om ett par veckor... Sen är en sak att man kan ge kritik för denna matchen men inte hänga ut vissa som i den gamla sillytråden. Tyvärr var jag för nervös på slutet så jag kunde inte stanna kvar på läktaren och jag missade då att tacka spelarna för denna säsongen något som verkligen grämer mig.
|
|
gutta
Nybörjare
|
Post by gutta on Mar 4, 2007 0:13:11 GMT 1
Bra HF!!! Låt det bero.... allt har ändock varit över förväntan och i ivern kokar känslorna över! Tack! Ingen skit på någon!
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 4, 2007 0:19:28 GMT 1
Så man får inte skriva vilka spelare man inte vill se i KHK nästa år? Känsligt ämne eller? Absolut inte, men vi ska väl inte halshugga dom idag. Tror du inte dom är besvikna. Om de hade kvitterat på slutet och vunnit i sudden hade de varit riktiga hjältar för dig, nu är det som vissa släpper in dom i en bur med lejon. Ge dom ditt stöd istället så kan vi börja snacka om ett par veckor... Sen är en sak att man kan ge kritik för denna matchen men inte hänga ut vissa som i den gamla sillytråden. Tyvärr var jag för nervös på slutet så jag kunde inte stanna kvar på läktaren och jag missade då att tacka spelarna för denna säsongen något som verkligen grämer mig. Tänker inte bara på denna matchen, det jag skrev var grundat på hela säsongen! Men jag får väl vänta en vecka med denna "känsliga information". Tycker för övrigt att det som hade skrivits inte var särskilt farligt!
|
|
gutta
Nybörjare
|
Post by gutta on Mar 4, 2007 0:27:59 GMT 1
Absolut inte, men vi ska väl inte halshugga dom idag. Tror du inte dom är besvikna. Om de hade kvitterat på slutet och vunnit i sudden hade de varit riktiga hjältar för dig, nu är det som vissa släpper in dom i en bur med lejon. Ge dom ditt stöd istället så kan vi börja snacka om ett par veckor... Sen är en sak att man kan ge kritik för denna matchen men inte hänga ut vissa som i den gamla sillytråden. Tyvärr var jag för nervös på slutet så jag kunde inte stanna kvar på läktaren och jag missade då att tacka spelarna för denna säsongen något som verkligen grämer mig. Tänker inte bara på denna matchen, det jag skrev var grundat på hela säsongen! Men jag får väl vänta en vecka med denna "känsliga information". Tycker för övrigt att det som hade skrivits inte var särskilt farligt! Hia dig! låt det bero, du har dina åsikter, bra, men inte idag och låt dem vara en liten stund.... sen.... låt dem komma ut! Var en människa, och var human!
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 4, 2007 0:32:36 GMT 1
Tänker inte bara på denna matchen, det jag skrev var grundat på hela säsongen! Men jag får väl vänta en vecka med denna "känsliga information". Tycker för övrigt att det som hade skrivits inte var särskilt farligt! Hia dig! låt det bero, du har dina åsikter, bra, men inte idag och låt dem vara en liten stund.... sen.... låt dem komma ut! Var en människa, och var human! Tack för tipset! Skriver precis vad jag vill här! Oavsett om det är obekvämt för vissa!
|
|
|
Post by ringcar on Mar 4, 2007 8:50:43 GMT 1
Tycker att det är otroligt dåligt att radera vad folk har skrivit.. Folk skriver precis vad dom vill hur dom vill i sverige.. Det finns faktist en lag på det i sverige. Folk behöver inte alltid skriva att KHK är så jävla bra hela tiden...man måste oxå få kritisera. VADFÖR började denna tråden i så fall? Förjävligt!!!
|
|
|
Post by neverendingstory on Mar 4, 2007 9:32:25 GMT 1
Nu tar vi fart för nästa säsong, vi har haft ett antiklimax med skador. Jonas Norberg måste vi behålla i laget, jag hoppas att Jonas också vill. Trots sin skada så har han varit kung och han är ju en publikfavorit av stora mått.
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 4, 2007 11:24:41 GMT 1
Kom ihåg att målet var att komma bland de sex bästa i serien och ta sig till play off. Nu har man gjort det med råge! Och hade man fått vara fri från skador och sjukdomar senaste månaderna är jag övertygad om att man gått hela vägen. Men nu är det som det är och bara ta nya tag nästa säsong.
|
|
|
Post by oiksupport on Mar 4, 2007 11:59:24 GMT 1
Nu tar vi fart för nästa säsong, vi har haft ett antiklimax med skador. Jonas Norberg måste vi behålla i laget, jag hoppas att Jonas också vill. Trots sin skada så har han varit kung och han är ju en publikfavorit av stora mått. Tror ni han vill spela i 2:an nästa säsong om han får ett erbjudande från en div.1-klubb..??
|
|
|
Post by csektionen on Mar 4, 2007 12:40:09 GMT 1
Om du tror att han vill spela i Olofström, så spelar han nog hellre i Karlskrona. Vem vill inte spela inför fullsatta läktare istället för på ett ställe där risk för torgskräck föreligger.
|
|
|
Post by HF on Mar 4, 2007 12:50:13 GMT 1
Tycker att det är otroligt dåligt att radera vad folk har skrivit.. Folk skriver precis vad dom vill hur dom vill i sverige.. Det finns faktist en lag på det i sverige. Folk behöver inte alltid skriva att KHK är så jävla bra hela tiden...man måste oxå få kritisera. VADFÖR började denna tråden i så fall? Förjävligt!!! Självklart får man väl kritisera, denna tråden startades antagligen för att diskutera rykten inte för att kasta spelare utför ättestupa!
|
|
|
Post by Supertramp on Mar 4, 2007 13:49:02 GMT 1
Nu tar vi fart för nästa säsong, vi har haft ett antiklimax med skador. Jonas Norberg måste vi behålla i laget, jag hoppas att Jonas också vill. Trots sin skada så har han varit kung och han är ju en publikfavorit av stora mått. Tror ni han vill spela i 2:an nästa säsong om han får ett erbjudande från en div.1-klubb..?? Han fick nog erbjudande från div1-klubbar redan förra året men då valde han att spela med KHK i division 3. Om han nu inte fortsätter nästa år, beror det på personliga skäl.
|
|
|
Post by oiksupport on Mar 4, 2007 13:49:27 GMT 1
Om du tror att han vill spela i Olofström, så spelar han nog hellre i Karlskrona. Vem vill inte spela inför fullsatta läktare istället för på ett ställe där risk för torgskräck föreligger. Nejdå, inte så jag menade... Men jag tror att han hellre vill spela i en högre serie för sin egen utveckling... Om han vill fortsätta utvecklas dvs..?
|
|