|
Post by crosschecking on Mar 15, 2007 11:43:01 GMT 1
backar nr:4,5,6,7 o 8 är då klara fattas gör 1,2,3
|
|
|
Post by Jason on Mar 15, 2007 11:46:25 GMT 1
Börjar bli lite mörkrädd nu....
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 15, 2007 11:48:35 GMT 1
Börjar bli lite mörkrädd nu.... dra upp rullgardinen, solen skiner
|
|
|
Post by Jason on Mar 15, 2007 12:01:17 GMT 1
;D Sant... Men man får hoppas på att Macke skriver, att Jimma stannar och helst någon/några bra nyförvärv till... Antar att man behåller 2 av backarna för att fylla kvoten med egna produkter... Edit: Är det klart att Koffa och Fredriksson skrivit på? Står ju inget om det på hemsidan... dom borde väl ha uppdaterat det nu isåfall...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 15, 2007 12:03:54 GMT 1
Tyvärr så tror jag att KHK tappar Jimmy Andersson denna säsong.
Man har ju sagt att man skall bredda truppen så det borde innebära att man skall ha 7 - 8 backar i laget denna säsong.
|
|
|
Post by roland on Mar 15, 2007 12:21:30 GMT 1
hermansson och linus C får inte förlängt kontrakt
|
|
|
Post by Supertramp on Mar 15, 2007 12:42:05 GMT 1
Bra att Coffa får fortsatt förtroende. Har har kvaliter till att bli en av seriens bästa backar. Att han haft otur under säsongen och inte alltid varit vän med pucken, är förhoppningsvis något som ändras till nästa säsong. Hans hjärta är oerhört viktigt i framtiden.
Fredriksson fick ett tryout-kontrakt där jag inte vill gå in på vad han har för krav.... Men lyckas han inte med "sitt uppdrag" får han inte kontrakt när säsongen börjar.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 15, 2007 12:53:19 GMT 1
Hämtat från IKO gästbok Enligt Nyheterna idag så var Daggen och Franzen föga imponerad av Jimmie Svensson. Bla så ifrågasatte Daggen hur man kan lämna klubben mitt under säsongen för att spela i ett annat lag. Stanna i KHK Jimmie, här är du kung!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 15, 2007 13:08:03 GMT 1
I alla fall är han Prins (så länge som Norberg finns kvar i staun).
|
|
|
Post by Jason on Mar 15, 2007 13:09:05 GMT 1
Någon som vet mer om Norberg, Macke och Brasar?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 15, 2007 13:18:02 GMT 1
Nu gäller det att kontraktera tre backar av hög klass om detta skall gå vägen denna kommande säsong. Vidare så säger man till BLT att man inte har råd med en spelare som Lala, trodde att man skulle få hyfsat med pengar från huvudsponsorn telenor? Nu KAN jag inte vara tyst. Efter att läst BLT gick jag i taket!!! Lika upprörd var JJB....så upprörd att han ringde för att lugna ner sig... Ville kolla vad som sas här... "Har inte råd" ?? VA FAAAN??? O Mörrum vaskar guld i Mörrumsån? ? Öppna ögonen för fan! Man kan väl heller inte ha en policy med en princip att folk ska jobba!!!!? Det måste väl lösas individuellt när man nu nått dit man har.... Naturligtvis är det en bra målsättning, men det kan inte vara en lag om man inte ska stanna i tvåan...!!! Med såna jävla resonemang kan vi väl glömma Brasar också..."har inte råd..."...med enorm publik...Telenor... Också märkligt att man redan kontrakterar vad som borde vara reserver....suck.. Det kändes först så bra när Tobbe erkände att han kanske inte gjort tillfälligt för defensiven...och när han påtalade att vi skulle satsa nästa säsong... Är då inte Lala en utmärkt start? Eller ska vi vänta på div2 spelare som ringer och frågar om de får vara med...eftersom det är sånt drag här..
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 15, 2007 13:37:53 GMT 1
Nu gäller det att kontraktera tre backar av hög klass om detta skall gå vägen denna kommande säsong. Vidare så säger man till BLT att man inte har råd med en spelare som Lala, trodde att man skulle få hyfsat med pengar från huvudsponsorn telenor? Nu KAN jag inte vara tyst. Efter att läst BLT gick jag i taket!!! Lika upprörd var JJB....så upprörd att han ringde för att lugna ner sig... Ville kolla vad som sas här... "Har inte råd" ?? VA FAAAN??? O Mörrum vaskar guld i Mörrumsån? ? Öppna ögonen för fan! Man kan väl heller inte ha en policy med en princip att folk ska jobba!!!!? Det måste väl lösas individuellt när man nu nått dit man har.... Naturligtvis är det en bra målsättning, men det kan inte vara en lag om man inte ska stanna i tvåan...!!! Med såna jävla resonemang kan vi väl glömma Brasar också..."har inte råd..."...med enorm publik...Telenor... Också märkligt att man redan kontrakterar vad som borde vara reserver....suck.. Det kändes först så bra när Tobbe erkände att han kanske inte gjort tillfälligt för defensiven...och när han påtalade att vi skulle satsa nästa säsong... Är då inte Lala en utmärkt start? Eller ska vi vänta på div2 spelare som ringer och frågar om de får vara med...eftersom det är sånt drag här.. Håller med dig om att det är ett konstigt uttalande att man inte har råd! Självklart kan man inte betala vad som helst men det är nog dax att inse att man inte kan snåla till sig en plats i ettan! Bra att man behåller en stomme från förra truppen men nu måste man spetsa den med riktigt bra spelare och de kostar pengar!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 15, 2007 13:40:52 GMT 1
Kan det vara så att man redan har ett gäng spelare på G (man hör ju lite rykten ibland) och inte anser sig har råd med Lala också .
Som jag förstod det så skulle A-laget få ganska bra med pengar från Telenor, så pengar borde det finnas.
I dagsläget fattas det 2 - 3 backar och 6 st forwards till en komplett trupp.
|
|
|
Post by ringcar on Mar 15, 2007 13:42:55 GMT 1
OCH EN TRÄNARE!!
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Mar 15, 2007 13:44:12 GMT 1
Nu gäller det att kontraktera tre backar av hög klass om detta skall gå vägen denna kommande säsong. Vidare så säger man till BLT att man inte har råd med en spelare som Lala, trodde att man skulle få hyfsat med pengar från huvudsponsorn telenor? Nu KAN jag inte vara tyst. Efter att läst BLT gick jag i taket!!! Lika upprörd var JJB....så upprörd att han ringde för att lugna ner sig... Ville kolla vad som sas här... "Har inte råd" ?? VA FAAAN??? O Mörrum vaskar guld i Mörrumsån? ? Öppna ögonen för fan! Man kan väl heller inte ha en policy med en princip att folk ska jobba!!!!? Det måste väl lösas individuellt när man nu nått dit man har.... Naturligtvis är det en bra målsättning, men det kan inte vara en lag om man inte ska stanna i tvåan...!!! Med såna jävla resonemang kan vi väl glömma Brasar också..."har inte råd..."...med enorm publik...Telenor... Också märkligt att man redan kontrakterar vad som borde vara reserver....suck.. Det kändes först så bra när Tobbe erkände att han kanske inte gjort tillfälligt för defensiven...och när han påtalade att vi skulle satsa nästa säsong... Är då inte Lala en utmärkt start? Eller ska vi vänta på div2 spelare som ringer och frågar om de får vara med...eftersom det är sånt drag här.. Jag håller med så in i... Vad håller dom på med? Det ser för tillfälligt riktigt svagt ut. Trodde också dom skulle förstärka, men nu verkar dom drömma om att dom odugliga helt plötsligt ska utvecklas o bli stjärnor. Knappast säger jag.
|
|