|
Post by Sardaukar on Mar 21, 2008 11:27:28 GMT 1
Har själv varit inne på Ottinger/Höök, men det är nog som Cembel sa i BLT, en ny femma där alla är bättre än dom som spelar idag om vi skall vara bland dom 4 första...... Nej nej, inte värva från ett lag på dekis...
|
|
|
Post by Jason on Mar 21, 2008 11:52:22 GMT 1
Enligt utsago var en utomstående spelare på besök under en träning för några dagar sedan.
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 21, 2008 12:00:03 GMT 1
Vem då?
|
|
|
Post by Professorn on Mar 21, 2008 16:15:23 GMT 1
Detta meddelande ska egentligen vara i tråden för "Silly Season 2008-2009"!
Jag erfar att följande spelare kritar på för KHK:
En finsk målvakt, Per Braxenholm, Calle Höök, Peter Andersson, Mattias Persson och Jimmie Svensson. Backen Herik Blomkvist (fd Lakers) tror jag kan bli verklighet också. Vi får väll se hur många rätt jag har???
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 21, 2008 16:24:16 GMT 1
Två av dessa vill jag tyvärr inte se i KHK nästa säsong, ser hellre #67 från VIK än Peter Andersson i KHK nästa säsong. Då #67 är en unge spelare som alltid ger 100% vilket inte kan sägas om Peter Andersson.
Den andre jag inte heller skulle jubla över är Höök, dock så kanske Miro´s sommarträning kan få honom i form?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 21, 2008 16:29:23 GMT 1
Fortsätt gärna i Silly season 2008/2009.
|
|
|
Post by HF on Mar 21, 2008 17:14:38 GMT 1
Vill inte ha några Mörrumslirare, inte för att de är dåliga utan jag tycker verkligen inte vi behöver sno spelare från grannklubbarna i samma div.
|
|
|
Post by DunderDanne on Mar 21, 2008 17:21:10 GMT 1
Vill inte ha några Mörrumslirare, inte för att de är dåliga utan jag tycker verkligen inte vi behöver sno spelare från grannklubbarna i samma div. Vad tycker du om Henning och Pettersson? Jag tycker att det kan fungera mycket bra att värva spelare från en grannklubb i samma division.
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 21, 2008 17:54:25 GMT 1
Vill inte ha några Mörrumslirare, inte för att de är dåliga utan jag tycker verkligen inte vi behöver sno spelare från grannklubbarna i samma div. Vad tycker du om Henning och Pettersson? Jag tycker att det kan fungera mycket bra att värva spelare från en grannklubb i samma division. Ja, det är väl inga problem i sig, men då ska de vara bra också! Som jag sa innan, så känns det inte bra alls att värva från ett lag som är på nergång...
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Mar 21, 2008 18:30:14 GMT 1
har bara en fråga hur mkt kostar det att värva spelare från allsvenskan och eliteserien?
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 21, 2008 18:32:03 GMT 1
Usch och fy....
Känns rätt ostabilt att diskutera värvningar just nu. Varför inte vänta åtminstone 1-2 matcher till, då borde vi veta om vi är klara för ettan!
Just my opinion!
|
|
|
Post by offe1988 on Mar 21, 2008 18:52:22 GMT 1
har bara en fråga hur mkt kostar det att värva spelare från allsvenskan och eliteserien? Snittlönen o elitserien är 150 tusen... Så de är för dyrt att värva där ifrån
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 21, 2008 18:56:57 GMT 1
varken Höök eller Ottinger syntes inte så mycket i onsdags, Höök tror jag inte skulle platsa i KHK om vi går upp, och ottinger har jag inte sett så mycket av, hur bra är han egentligen?
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 21, 2008 19:11:46 GMT 1
varken Höök eller Ottinger syntes inte så mycket i onsdags, Höök tror jag inte skulle platsa i KHK om vi går upp, och ottinger har jag inte sett så mycket av, hur bra är han egentligen? Ottinger har jag sett ett antal matcher och tycker inte han är tillräckligt bra, i alla fall inte det han visat i Mörrum i år. Höök har jag tidigare gillat men de jag sett i år av honom har varit hans ständiga prat och gnäll på domaren. Han har kapacitet att spela betydligt bättre. Skulle nog må bra av en ordentlig sommarträning.
|
|
|
Post by HF on Mar 21, 2008 19:29:09 GMT 1
Vill inte ha några Mörrumslirare, inte för att de är dåliga utan jag tycker verkligen inte vi behöver sno spelare från grannklubbarna i samma div. Vad tycker du om Henning och Pettersson? Jag tycker att det kan fungera mycket bra att värva spelare från en grannklubb i samma division. Värvningen av Pettersson förstod jag aldrig...
|
|