|
Post by dragkrok on Jan 27, 2013 13:39:25 GMT 1
Glöm inte att tillsammans med Grönlund var Aaro vår bästa backpar förra året Allvar? ??................delar ju inte riktigt den uppfattningen
|
|
|
Post by aloviak on Jan 27, 2013 14:33:53 GMT 1
Tack Aaro tackvare dig delvis så spelar vi i AS för tillfället Glöm inte att tillsammans med Grönlund var Aaro vår bästa backpar förra året Och ni som hela tiden vill ha in nytt, tänk vad bra vi måste va när förra årets bästa backpar inte platsar Bäst backpar ifjol? Njaaaaaa Vill påstå att många glömmer fort, man måste titta på helheten och inte bara på bristerna! Vem var bästa backpar då? ni som dömer Aaro:s stat förra året 44 9 19 28 -/+29 Grönlund 51 7 23 30 -/+ 40 Vem var bättre par än dem?
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2013 14:43:26 GMT 1
Karlsson/Wahla är ju en personlig favorit då jag mer gillar backar som är stabila bakåt..
|
|
|
Post by aloviak on Jan 27, 2013 14:57:33 GMT 1
Karlsson/Wahla är ju en personlig favorit då jag mer gillar backar som är stabila bakåt.. bra deffensivt ? Roger min absoluta favorit hade -1 i serien o +3 i kval Jonas hade tot +6 förra året Bästa backpar seriöst som någon skrev? mot Grönlunds +40
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2013 16:49:11 GMT 1
Nu var det väl knappast Grönlund vi diskuterade? Men visst, byt du Aaros tilltjatade andraass mot de killarnas defensiva kvalitér om du vill..jag gör det inte. Han var en misslyckad förlängning som kosta mer än han smaka
|
|
|
Post by aloviak on Jan 27, 2013 17:06:50 GMT 1
Nu var det väl knappast Grönlund vi diskuterade? Men visst, byt du Aaros tilltjatade andraass mot de killarnas defensiva kvalitér om du vill..jag gör det inte. Han var en misslyckad förlängning som kosta mer än han smaka Skrev bara att ni glömmer fort, och bästa backpar förra året inte i år tillsammans med Grönlund Tar du från Aaro hans +29 också mot Rogers +2
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2013 17:19:53 GMT 1
nepp tar inte ifrån honom något utan konstaterar bara att jag har en annan syn än dig vad det gäller bästa back/backar/backpar från säsongen 11/12..det är ju en helt godtycklig grej
|
|
|
Post by aloviak on Jan 27, 2013 17:32:58 GMT 1
nepp tar inte ifrån honom något utan konstaterar bara att jag har en annan syn än dig vad det gäller bästa back/backar/backpar från säsongen 11/12..det är ju en helt godtycklig grej Tro inte annat än att Roger e min favorit med, har 2 av hans matchtröjor men all statistik visar att Aaro/Grönlund var vår överlägset bästa backpar o de e inte godtyckligt utan fakta Hoppades att dom skulle fungera i AS också, vilket var en förutsättning för att vår svaga backuppsättningen skulle fungera men så blev det inte och vi vet ju resultatet Gillar bara inte när folk glömmer...
|
|
|
Post by matse on Jan 27, 2013 18:14:58 GMT 1
Han har aldrig varit spektakulär, men han har gjort ett gott arbete match efter match.
Tack för denna tiden!!
|
|
|
Post by Prez on Jan 27, 2013 20:54:03 GMT 1
Tack för din tid här och lycka till framåt!
|
|
|
Post by sheriff on Jan 27, 2013 20:59:32 GMT 1
nepp tar inte ifrån honom något utan konstaterar bara att jag har en annan syn än dig vad det gäller bästa back/backar/backpar från säsongen 11/12..det är ju en helt godtycklig grej Tro inte annat än att Roger e min favorit med, har 2 av hans matchtröjor men all statistik visar att Aaro/Grönlund var vår överlägset bästa backpar o de e inte godtyckligt utan fakta Hoppades att dom skulle fungera i AS också, vilket var en förutsättning för att vår svaga backuppsättningen skulle fungera men så blev det inte och vi vet ju resultatet Gillar bara inte när folk glömmer... Jag för min del tyckte detsamma förra säsongen som nu även om det har visat sig ännu mer i Allsvenskan. Nummer 6 var en total katastrof förra året också.
|
|
|
Post by 31an on Mar 31, 2013 11:13:39 GMT 1
|
|
|
Post by time on Mar 31, 2013 13:32:52 GMT 1
Lycka till framöver Micke!
|
|
|