|
Post by qALLAHAN on Sept 3, 2007 9:48:16 GMT 1
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 3, 2007 9:49:05 GMT 1
Frågan är för dum för att besvara... Tycker jag inte!! Det var ju GRATIS!!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 3, 2007 9:52:04 GMT 1
Lika intressant också??
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 3, 2007 10:00:38 GMT 1
Precis det jag ville få fram! Är man intresserad så går man på det evenemang som man vill se och inte sitter hemma pga det för dyrt! Visst att det ibland tryter lite i kassan men det gäller ju att prioritera och då handlar det inte om 20 spänn hit och dit! Kan ta ett exempel på en kund till mig! Han sparar hela vintern för att kunna ha råd att nyttja sin båt på sommaren! Alltså prioriterar han sitt båtliv och försakar allt annat!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 3, 2007 10:05:15 GMT 1
Vänta lite här nu! För ett tag sedan spelades en ganska underhållande innebandy match mellan Blackbugs-KHK och då snabbt räknat så var ca 25 personer som tittade! Detta evenemang var GRATIS för alla som ville beskåda men varför kom det in runt ja låt skriva 1500 personer och tittade?? Ge mig ett bra svar på detta ni som går på hockey men gnäller för att det är för dyrt(kan inte förstå) skillnaden är att det var innebandy och dessutom på lååg nivå
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 3, 2007 10:07:00 GMT 1
Vänta lite här nu! För ett tag sedan spelades en ganska underhållande innebandy match mellan Blackbugs-KHK och då snabbt räknat så var ca 25 personer som tittade! Detta evenemang var GRATIS för alla som ville beskåda men varför kom det in runt ja låt skriva 1500 personer och tittade?? Ge mig ett bra svar på detta ni som går på hockey men gnäller för att det är för dyrt(kan inte förstå) skillnaden är att det var innebandy och dessutom på lååg nivå Men det var GRATIS!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 3, 2007 10:08:39 GMT 1
Precis det jag ville få fram! Är man intresserad så går man på det evenemang som man vill se och inte sitter hemma pga det för dyrt! Visst att det ibland tryter lite i kassan men det gäller ju att prioritera och då handlar det inte om 20 spänn hit och dit! Kan ta ett exempel på en kund till mig! Han sparar hela vintern för att kunna ha råd att nyttja sin båt på sommaren! Alltså prioriterar han sitt båtliv och försakar allt annat! Tyvärr meningslös diskussion med dig...en av få som ser det som ett självändamål att det ska kosta så mycket som möjligt... Säger det igen...ju lägre priser, desto fler prioriterar hockeyn...hur glasklart som helst!
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 3, 2007 10:17:13 GMT 1
Precis det jag ville få fram! Är man intresserad så går man på det evenemang som man vill se och inte sitter hemma pga det för dyrt! Visst att det ibland tryter lite i kassan men det gäller ju att prioritera och då handlar det inte om 20 spänn hit och dit! Kan ta ett exempel på en kund till mig! Han sparar hela vintern för att kunna ha råd att nyttja sin båt på sommaren! Alltså prioriterar han sitt båtliv och försakar allt annat! Tyvärr meningslös diskussion med dig...en av få som ser det som ett självändamål att det ska kosta så mycket som möjligt... Säger det igen...ju lägre priser, desto fler prioriterar hockeyn...hur glasklart som helst! Mitt syfte med att"ösa" in pengar till KHK är helt enkelt att jag vill se BRA hockey även i framtiden och då i högre divisioner och då kommer det att kosta oehörda summor att driva runt föreningen! Därför anser jag att de behövs fler än jag,Charlie mfl som jobbar för att det ska strömma in pengar! Det är därför vi startat tex FOLKETS LIRARE så att vi ALLA kan bidra till KHK´s framgång!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 3, 2007 10:26:41 GMT 1
Hade det kommit 200 till igår, så hade det fortfarande strömmat in pengar...och publikfesten hade blivit ÄNNU större!!! Ni som tydligen har mycket pengar tycker väl också att det ska vara en klassfråga att gå? Verkar fullständigt skita i dom som inte kan prioritera hockeyn...då det kanske finns annat, typ hyra att betala.... Nivån är fortfarande för låg för att man ska låta bli att äta, för att gå på hockey...DET ÄR NÄST LÄGSTA SERIEN FORTFARANDE!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 3, 2007 10:26:58 GMT 1
Tyvärr meningslös diskussion med dig...en av få som ser det som ett självändamål att det ska kosta så mycket som möjligt... Säger det igen...ju lägre priser, desto fler prioriterar hockeyn...hur glasklart som helst! Mitt syfte med att"ösa" in pengar till KHK är helt enkelt att jag vill se BRA hockey även i framtiden och då i högre divisioner och då kommer det att kosta oehörda summor att driva runt föreningen! Därför anser jag att de behövs fler än jag,Charlie mfl som jobbar för att det ska strömma in pengar! Det är därför vi startat tex FOLKETS LIRARE så att vi ALLA kan bidra till KHK´s framgång! alldeles utmärkt. Men vad hr det med denna fråga att göra. För de flesta tror jag sambandet entrépris och publiksiffra. De som vill/har råd att gå på hockey oavsett vad det kostar är en begränsad skara Du och charlie skulle säkert ha råd gå på träningsmatcherna även om det kostade en tusenlapp. Men ni kanske skulle känna er lite ensamma i den stora arena, ÅTERIGEN. Det kan väl inte vara vad UB o charlie har råd med som styr priserna ?? Dessutom är ni i minoritet
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 3, 2007 10:32:25 GMT 1
Hade det kommit 200 till igår, så hade det fortfarande strömmat in pengar...och publikfesten hade blivit ÄNNU större!!! Ni som tydligen har mycket pengar tycker väl också att det ska vara en klassfråga att gå? Verkar fullständigt skita i dom som inte kan prioritera hockeyn...då det kanske finns annat, typ hyra att betala.... Nivån är fortfarande för låg för att man ska låta bli att äta, för att gå på hockey...DET ÄR NÄST LÄGSTA SERIEN FORTFARANDE!! Jag tillhör absolut inte den välbetalda skaran i staun MEN som sagt det gäller att prioritera!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 3, 2007 10:34:55 GMT 1
vilka idioter det måste vara i Växjö Lakers som inte har vett att ta mer än 60:- för sittplats i allsvenksa träningsmatcher
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 3, 2007 10:39:40 GMT 1
vilka idioter det måste vara i Växjö Lakers som inte har vett att ta mer än 60:- för sittplats i allsvenksa träningsmatcher Tänk att vi kan vara så rörande överens om något!! Inget i världen kan vara mer logiskt än detta... Tänk va bra o tagit 1000 spänn!! Måste ju ge massor med pengar i kassan!! Eller......?
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 3, 2007 10:48:10 GMT 1
vilka idioter det måste vara i Växjö Lakers som inte har vett att ta mer än 60:- för sittplats i allsvenksa träningsmatcher Så har de ju problem med ekonomin oxå!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 3, 2007 11:07:22 GMT 1
Jag är tveksam på att det hade kommit mer än 50personer till om priset varit 40 isf 60. 50:- hade varit helt ok men jag är tveksam till att det skrämmer bort mycket folk pga 10/20:-. Vore kul att se hur mycket publik det var på förra årets träningsmatcher, Gustav eller Charlie kanske kan plocka fram dem? Var mycket liv för att KHK höjde till 1000:- (vuxna) för säsongskortet men med facit så har de sålt betydligt fler än förra året! Det ska dock vara billigt för ungdomar att gå på hockey!
|
|