|
Post by khkkrille on Apr 9, 2012 19:23:16 GMT 1
Mr hockey//angående samarbete med krif,vi har ju tidigare haft samarbete med den klubben och då ligger det kanske nära till hands igen? Ett annat alternativ vore ju Mörrum iofs men vet inte hur sugna de är på det.vore iaf guld värt med ett sammarbete med ett div1 lag där vi kan "dumpa" de som är på gränsen. Tex vore det jäkligt bra om Mingotti kunde få en hel div1 säsong i kroppen,som det är nu vet vi ju knappt om han håller där. Tala för dig själv. Mingotti är ju en stabil Div 1 back. Missade du matcherna mot Borås och Sundsvall t.e.x? tror jag talar för en hel del när jag säger så,han får gärna bevisa mej fel efter en HEL säsong i ettan.att han spelade bra under några matcher i slutet av säsongen där hela laget gick som en väloljad maskin tycker iaf inte jag räcker. skulle man dra sådana slutsatser hade ju inte många sundsvallslirare passat i mörrum ens..
|
|
|
Post by wolfman65 on Apr 9, 2012 21:22:06 GMT 1
|
|
|
Post by invalidname on Apr 10, 2012 8:38:34 GMT 1
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Apr 10, 2012 10:24:25 GMT 1
|
|
|
Post by benderman on Apr 10, 2012 11:51:26 GMT 1
Hoppas man förlänger med Wahlqvist, jag vet att han inte är bästa vän med pucken men oj vilken kämpe det är.....våran bästa def backen. Tappar vi honom tappar vi hjärta och det är inte lätt att köpa den.
|
|
|
Post by scrat on Apr 10, 2012 11:53:49 GMT 1
Hoppas man förlänger med Wahlqvist, jag vet att han inte är bästa vän med pucken men oj vilken kämpe det är.....våran bästa def backen. Tappar vi honom tappar vi hjärta och det är inte lätt att köpa den. Han kan få vara kvar om han går med på att spela utan klubba .
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 10, 2012 12:41:47 GMT 1
Hoppas man förlänger med Wahlqvist, jag vet att han inte är bästa vän med pucken men oj vilken kämpe det är.....våran bästa def backen. Tappar vi honom tappar vi hjärta och det är inte lätt att köpa den. Han kan få vara kvar om han går med på att spela utan klubba . Blir väl damhockey då eller?
|
|
|
Post by scrat on Apr 10, 2012 12:50:06 GMT 1
Han kan få vara kvar om han går med på att spela utan klubba . Blir väl damhockey då eller? Nja. Så illa är det väl inte. Tänkte bara att det blir svårt att slå indianare eller puck-out utan klubba .
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 10, 2012 16:31:18 GMT 1
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Apr 10, 2012 18:01:48 GMT 1
Tre heta kandidater ifrån Örebro som lämnar sina klubbar. Dessa hade kunnat få en mycket större roll i KHK.
Pär Edblom Daniel Åhsberg Robin Sterner
Hade inte tackat nej till några av dessa!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 10, 2012 18:15:52 GMT 1
När Lokatts är på jakt gör man bäst i att lyssna! Gammalt Wämöhallen ordspråk.
|
|
|
Post by cykeltjuven on Apr 10, 2012 19:22:01 GMT 1
|
|
|
Post by stolpeout on Apr 10, 2012 19:32:28 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 10, 2012 19:44:28 GMT 1
Tre heta kandidater ifrån Örebro som lämnar sina klubbar. Dessa hade kunnat få en mycket större roll i KHK. Pär Edblom Daniel Åhsberg Robin Sterner Hade inte tackat nej till några av dessa! Edblom & Åhsberg hade varit fina förstärkningar.
|
|
|
Post by ringcar on Apr 10, 2012 19:55:59 GMT 1
Vill inte ha någon av dessa herrar, tycker dom båda är två medel bra spelare faktiskt.. Valdix är en spelare som gärna inte vill sabba frisyren och jobbar inte jätte gärna hem. Absolut inte en Kempe spelare!!! Sjödin har bara fått rubriker tack vare att han bloggar och har varit i ett eller två slagsmål.. Ser inte att han skulle kunna tillföra något som vi redan har...
|
|