|
Post by Jacob Lokatt on Dec 18, 2010 19:37:52 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Dec 18, 2010 20:30:04 GMT 1
Läste det innan, vilken hårding som greppar en kille med kryckor.............
|
|
|
Post by dragkrok on Dec 18, 2010 20:39:11 GMT 1
Pinsamt.....
|
|
|
Post by Compa on Dec 18, 2010 21:08:30 GMT 1
Undra vad han tänker med?
|
|
|
Post by chriande on Dec 18, 2010 21:10:44 GMT 1
Finns han med i KHKs organistion, står inte med någonstans på KHKs hemsida?
|
|
|
Post by stolpeut on Dec 18, 2010 21:20:16 GMT 1
Ingår i Sportgruppen....och det är jag jävligt glad för...minns vem som gav oss Timo! Bara för man har kryckor så är man väl inte fridlyst om man muckar......
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 18, 2010 21:21:21 GMT 1
äh det är väl inget att jaga upp sig över. Dessutom så är det ju bara ena partens version, Wiklund är nog inte helt oskyldig till detta lilla dispyt heller.....
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 18, 2010 21:33:13 GMT 1
|
|
|
Post by scarpino on Dec 18, 2010 21:55:14 GMT 1
han e fin Fahlander=)
|
|
|
Post by hoackii on Dec 18, 2010 22:18:56 GMT 1
Ja, om man läser båda artiklarna så är det väl rätt tydligt vad som hänt. Fahlander är sur efter förlusten och Wiklund ser säkert sin chans att jävlas med honom och slänger ur sig något för att håna honom (inte fan sa han 'det var tråkigt det här i alla fall ;-). Fahlander blir förbannad och ska klämma ihop munnen på honom, säkert rätt hårt men ändå för att markera att han ska hålla käft. Wiklund blir förbannad och klipper till honom med det han har i händerna nämligen kryckan (för fan grabben är ju hockeyspelare och hur van som helst att hugga med en klubba). Fahlander blir ännu mer förbannad när han får ett slag med kryckan och knuffar grabben och går sedan därifrån. När de sen stöter ihop i spelargången är Wiklund ännu mer förbannad för att han blivit knuffad och de ryker ihop igen. Barnsligt, ja visst, men inte något att tjafsa om. Hockey är känslor, det vet vi ju. Fahlander är en känslomänniska på gott och på ont, men för fan vi har väl plats för olika människor. Vi gillar olika, som någon sa;-)
|
|
|
Post by martin9 on Dec 19, 2010 0:27:09 GMT 1
Gott att läsa när "fint" folk gör bort sig. =) Fahlander kan alltså inte ta att någon säger nåt lite hånfullt utan ska då slåss. Han kanske skulle tänkt lite längre när han drog igång sin blogg där han bla gång efter annan hånat och skrivit skit om bla Bofors.
|
|
|
Post by scarpino on Dec 19, 2010 0:49:26 GMT 1
Gott att läsa när "fint" folk gör bort sig. =) Fahlander kan alltså inte ta att någon säger nåt lite hånfullt utan ska då slåss. Han kanske skulle tänkt lite längre när han drog igång sin blogg där han bla gång efter annan hånat och skrivit skit om bla Bofors. Teifare och speciellt DU kan ju sjävla inte ta det mista lilla utan ramaskri! Och du kallar att knuffas för att slåss ;D!? Du går nog fortfarande på dagis .....
|
|
|
Post by invalidname on Dec 19, 2010 2:05:06 GMT 1
Nåt som e rätt intressant e att martina9 inte skrivit nåt på mycke mycke länge här. Förrän nu när tejf börjat vinna igen. Snackar vi medgångssupporter här då eller?
|
|
|
Post by happygilmore on Dec 19, 2010 7:53:04 GMT 1
Sådant som hände, ska vara mycket känslor i hockey och då även på publiken.
|
|
|
Post by tof on Dec 19, 2010 11:10:29 GMT 1
Martin 9 tycker det är jävligt av Fahlander att som åskådare försvara sig mot en som slår på en med en krycka, och det är för något Fahlander skrivit för 1-2 år sedan i sin dåvarande blogg om tejf och Bofors och att det ska vara grunden för dispyten, där kan man snacka om att det ligger djupt rotat, jag själv ska reta mig på tejf2s tränare Söderström för han började bråka med publiken (vilket jag tycker är mycket allvarligare ) i så där ett par år till och skylla allt på det. Och sen till något Roligt tejf vann mot leksand på straffar häromdan och jag var i tingsryd på ett jobb och då hörde jag 2st prata om att nu har det lossnat och att tejf kommer bli topp 7.
|
|