|
Post by Sir Ironpants on Dec 22, 2010 14:22:41 GMT 1
Martin 9 tycker det är jävligt av Fahlander att som åskådare försvara sig mot en som slår på en med en krycka, och det är för något Fahlander skrivit för 1-2 år sedan i sin dåvarande blogg om tejf och Bofors och att det ska vara grunden för dispyten, där kan man snacka om att det ligger djupt rotat, jag själv ska reta mig på tejf2s tränare Söderström för han började bråka med publiken (vilket jag tycker är mycket allvarligare ) i så där ett par år till och skylla allt på det. Och sen till något Roligt tejf vann mot leksand på straffar häromdan och jag var i tingsryd på ett jobb och då hörde jag 2st prata om att nu har det lossnat och att tejf kommer bli topp 7. Skriver man så mycket skit som Fahlander gjort genom åren så skaffar man sig fiender, och man bör kunna ta att man får igen lite. Här slängde Wiklund ur sig något spydigt, något Fahlander inte kunde ta utan var tvungen att ge sig på Wiklund. Är det så att Fahlander bara kan vara "rolig" i skriftform, när någon pratar direkt till honom verkar han ha svårt. Var du på plats och såg det hela eller? Det är fan så lustigt så fort som TEJF vinner ett par matcher så kryper dessa medgångsupportrar fram ur sina hålor. Nåväl de försvinner nog igen när TEJF summerar sin ekonomi efter säsongen.
|
|
|
Post by martin9 on Dec 23, 2010 0:13:59 GMT 1
Nej jag var givetvis inte på plats, men eftersom båda sidor gett samma svar på hur hela historien gick till så får man väl gå på det, eller??
Oroa dig inte över TAIFs ekonomi, KHK verkar ju inte direkt visa några plussiffror denna säsong så ta du och fundera över det istället.
|
|
|
Post by aloviak on Dec 23, 2010 0:17:23 GMT 1
Nej jag var givetvis inte på plats, men eftersom båda sidor gett samma svar på hur hela historien gick till så får man väl gå på det, eller?? Oroa dig inte över TAIFs ekonomi, KHK verkar ju inte direkt visa några plussiffror denna säsong så ta du och fundera över det istället. EN kvalserie ger 1,5 milj på banken så var inte för glad ännu ;D
|
|
|
Post by martin9 on Dec 23, 2010 0:21:18 GMT 1
Jag är inte som vissa andra som gottar mig mer i andras olycka än gläds med egna lagets framgångar.
Det är lång väg att vandra för att nå den där kvalserien, väl där hänger mycket på hur resultaten ser ut för att den ska ge bra med intäkter.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Dec 23, 2010 11:02:07 GMT 1
Jag är inte som vissa andra som gottar mig mer i andras olycka än gläds med egna lagets framgångar. Det är lång väg att vandra för att nå den där kvalserien, väl där hänger mycket på hur resultaten ser ut för att den ska ge bra med intäkter. Men TEJF har väl inga större framgångar denna säsongen? Kan inte finnas så mycket att glädjas åt.
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 24, 2010 0:30:54 GMT 1
Dela glägle , är dubbel glädje...
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 26, 2010 9:38:51 GMT 1
Här var det städat ser jag.. kanske någon som fått syna det röda kortet?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 26, 2010 9:42:02 GMT 1
Inte ännnnn men snart kanske ....
|
|
|
Post by affetwin on Jan 7, 2011 13:40:32 GMT 1
|
|
|
Post by chriande on Jan 7, 2011 13:44:27 GMT 1
Tack för den här tiden Fahlander, tids nog hade det inte gått att sitta på för många stolar samtidigt, när och om KHK går upp i Allsv. När det gäller sponsorbiten så kan man väl tänka sig att avtal är avtal, men i framtiden hoppas åtminstone jag att de större företagen i Karlskrona tar KHK mer på allvar och sponsrar betyligt bättre i framtiden.
|
|
|
Post by Sverker on Jan 7, 2011 14:04:03 GMT 1
Tack för den här tiden Fahlander, tids nog hade det inte gått att sitta på för många stolar samtidigt, när och om KHK går upp i Allsv. När det gäller sponsorbiten så kan man väl tänka sig att avtal är avtal, men i framtiden hoppas åtminstone jag att de större företagen i Karlskrona tar KHK mer på allvar och sponsrar betyligt bättre i framtiden. Mycket bra inlägg, men som sponsor ska han väl vara kvar?!?! Personlige är jag rädd för att KHK ska bli likt Malmö Redhawks, där Percy styrde med sina pengar. Tror nog det kunnat gå bättre i längden utan att han skulle vara med och rota i allt!
|
|
|
Post by stolpeut on Jan 7, 2011 14:18:45 GMT 1
All respekt till Fahlander o allt han gjort för oss, men vad jag tror har hänt i sportgruppen är att han har för bråttom o att de andra inte hänger med riktigt då de tänker "KHK till AS 2014". Han stannar som sponsor o kommer nog tillbaka igen när lite friskt blod tar plats i sportgruppen om nått år eller så...........
Always in my heart Micke.....
|
|
|
Post by hoackii on Jan 7, 2011 14:29:00 GMT 1
Micke! Jag vill bara att du ska veta att du har ett riktigt starkt stöd från många av oss supportrar och medlemmar. Så sista ordet är inte sagt ännu. Det kan blåsa nya vindar fortare än vad man tror...
Men jag förstår dig, livet är för kort för att hänga med drygpåsar, sossar och andra bakåtsträvare. Jag tycker det är suveränt att du kan skilja på de som är den riktiga klubben och på de som sitter i ledningen. Häng kvar som sponsor du så ska du se att det kommer nya tider. Fan, du tog ju Örebro dit de är idag nästan på egen hand. Respekt. Jag har alltid tyckt att handlingar är mycket tyngre än snack. (Och du är ju bäst på båda, så vad fan;-)
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 7, 2011 16:43:24 GMT 1
Här håller jag med Tobbe fullt ut. Alldeles för riskabelt att ta hit Conny! Om Fahlander hoppar av enbart p.g.a detta så är han inte med i vårat långsiktiga tänk. Ser gärna en ny sportchef nästa år då det känns som det behövs lite förnyelse på denna posten. Tobbe får gärna bli "klubbchef" eller något liknande då jag tror han betyder oerhört mycket för klubben!
|
|
|
Post by krickan on Jan 7, 2011 18:13:20 GMT 1
Att han betyder oerhört mycket för klubben betvivlar jag inte alls. Han brinner för KHK liksom vi, det är jag helt säker på. Däremot kan det nog vara bra att få en klubbchef i honom, och en ny sportchef med lite andra, och kanske större, kontaktnät
|
|