|
Post by korpen on Dec 19, 2010 14:40:30 GMT 1
Ingår i Sportgruppen....och det är jag jävligt glad för...minns vem som gav oss Timo! Bara för man har kryckor så är man väl inte fridlyst om man muckar...... Exakt. Han tiggde om mer än bara en knuff kan jag säga. Livsfarligt att svinga en krycka bland folk också. Nä Falukorven gjorde rätt enligt mig. Det var ju inte så att han smällde te han iallafall
|
|
|
Post by matse on Dec 19, 2010 15:46:25 GMT 1
Har man varit så stor i truten som Fahlander, så får man räkna med att bli utsatt för lite gliringar. Han ska vara glad att han inte fått på truten, av någon han trampat på tån!
|
|
|
Post by oneandonly on Dec 19, 2010 19:29:17 GMT 1
Fahlander rules !
|
|
|
Post by oiksupport on Dec 20, 2010 17:54:32 GMT 1
Fahlander är en offentlig person va? eller? De flesta som skrivit i denna tråden tycker de va helt OK o använda medel mot denne Wiklund? Många kanske är ironiska här, men ingen som direkt dömer Fahlander för hans "angrepp". Om nu en person som är offentlig gör något liknade, eller ännu mindre anmärkningsvärt, i TAK mot tex en KHK-supporter. E de ok då?? ni vet nog vart jag vill komma
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 20, 2010 17:58:00 GMT 1
Fahlander är en offentlig person va? eller? De flesta som skrivit i denna tråden tycker de va helt OK o använda medel mot denne Wiklund? Många kanske är ironiska här, men ingen som direkt dömer Fahlander för hans "angrepp". Om nu en person som är offentlig gör något liknade, eller ännu mindre anmärkningsvärt, i TAK mot tex en KHK-supporter. E de ok då?? ni vet nog vart jag vill komma Fahlander får inte nypa igen Wiklunds käft. Men denna Wiklund får slå till Fahlander med sina kryckor? Vad har ni i vattnet där i olofström?
|
|
|
Post by aloviak on Dec 20, 2010 17:58:09 GMT 1
Fahlander är en offentlig person va? eller? De flesta som skrivit i denna tråden tycker de va helt OK o använda medel mot denne Wiklund? Många kanske är ironiska här, men ingen som direkt dömer Fahlander för hans "angrepp". Om nu en person som är offentlig gör något liknade, eller ännu mindre anmärkningsvärt, i TAK mot tex en KHK-supporter. E de ok då?? ni vet nog vart jag vill komma Hur e Fahlander en offentlig person idag i Örebro?
|
|
|
Post by scarpino on Dec 20, 2010 18:04:04 GMT 1
Fahlander är en offentlig person va? eller? De flesta som skrivit i denna tråden tycker de va helt OK o använda medel mot denne Wiklund? Många kanske är ironiska här, men ingen som direkt dömer Fahlander för hans "angrepp". Om nu en person som är offentlig gör något liknade, eller ännu mindre anmärkningsvärt, i TAK mot tex en KHK-supporter. E de ok då?? ni vet nog vart jag vill komma Fahlander får inte nypa igen Wiklunds käft. Men denna Wiklund får slå till Fahlander med sina kryckor? Vad har ni i vattnet där i olofström? Ja det kan man undra, det är tydligen så äckligt att man häller ut det!
|
|
|
Post by korpen on Dec 20, 2010 18:13:27 GMT 1
Fahlander får inte nypa igen Wiklunds käft. Men denna Wiklund får slå till Fahlander med sina kryckor? Vad har ni i vattnet där i olofström? Ja det kan man undra, det är tydligen så äckligt att man häller ut det! Kan det vara grönmögel samarbetet som gått så långt att kranarna börjat rosta igen i Olofström? ;D
|
|
|
Post by oiksupport on Dec 20, 2010 18:19:42 GMT 1
Fahlander är en offentlig person va? eller? De flesta som skrivit i denna tråden tycker de va helt OK o använda medel mot denne Wiklund? Många kanske är ironiska här, men ingen som direkt dömer Fahlander för hans "angrepp". Om nu en person som är offentlig gör något liknade, eller ännu mindre anmärkningsvärt, i TAK mot tex en KHK-supporter. E de ok då?? ni vet nog vart jag vill komma Hur e Fahlander en offentlig person idag i Örebro? Förklara gärna det utlägget! haha ;D
|
|
|
Post by aloviak on Dec 20, 2010 20:09:39 GMT 1
Hur e Fahlander en offentlig person idag i Örebro? Förklara gärna det utlägget! haha ;D Va ingen utlägg utan en fråga? Däremot e Wiklund en offentlig person i Bofors, du vet vad jag menar ;D
|
|
|
Post by husnasarn on Dec 20, 2010 20:29:00 GMT 1
Fahlander vann igen. Han älskar uppmärksamheten han får vid varje tillfälle. Uppmärksammad i Aftonbladet och på lite andra ställen. Fahlander vet hur en slipsten ska dras. Han är inte förmögen för att han är en tyst snäll liten gosse.
|
|
|
Post by oiksupport on Dec 20, 2010 20:29:43 GMT 1
Förklara gärna det utlägget! haha ;D Va ingen utlägg utan en fråga? Däremot e Wiklund en offentlig person i Bofors, du vet vad jag menar ;D Förstår va du menar De skulle Wiklund ha tänkt på innan han hamnade i situationen klart. För e man inte offentlig får man ju faktiskt göra va man vill, de har vi ju redat ut här inne innan...
|
|
|
Post by Zäta on Dec 20, 2010 23:14:35 GMT 1
Precis
|
|
|
Post by martin9 on Dec 22, 2010 13:18:10 GMT 1
Martin 9 tycker det är jävligt av Fahlander att som åskådare försvara sig mot en som slår på en med en krycka, och det är för något Fahlander skrivit för 1-2 år sedan i sin dåvarande blogg om tejf och Bofors och att det ska vara grunden för dispyten, där kan man snacka om att det ligger djupt rotat, jag själv ska reta mig på tejf2s tränare Söderström för han började bråka med publiken (vilket jag tycker är mycket allvarligare ) i så där ett par år till och skylla allt på det. Och sen till något Roligt tejf vann mot leksand på straffar häromdan och jag var i tingsryd på ett jobb och då hörde jag 2st prata om att nu har det lossnat och att tejf kommer bli topp 7. Skriver man så mycket skit som Fahlander gjort genom åren så skaffar man sig fiender, och man bör kunna ta att man får igen lite. Här slängde Wiklund ur sig något spydigt, något Fahlander inte kunde ta utan var tvungen att ge sig på Wiklund. Är det så att Fahlander bara kan vara "rolig" i skriftform, när någon pratar direkt till honom verkar han ha svårt.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 22, 2010 13:29:48 GMT 1
Martin 9 tycker det är jävligt av Fahlander att som åskådare försvara sig mot en som slår på en med en krycka, och det är för något Fahlander skrivit för 1-2 år sedan i sin dåvarande blogg om tejf och Bofors och att det ska vara grunden för dispyten, där kan man snacka om att det ligger djupt rotat, jag själv ska reta mig på tejf2s tränare Söderström för han började bråka med publiken (vilket jag tycker är mycket allvarligare ) i så där ett par år till och skylla allt på det. Och sen till något Roligt tejf vann mot leksand på straffar häromdan och jag var i tingsryd på ett jobb och då hörde jag 2st prata om att nu har det lossnat och att tejf kommer bli topp 7. Skriver man så mycket skit som Fahlander gjort genom åren så skaffar man sig fiender, och man bör kunna ta att man får igen lite. Här slängde Wiklund ur sig något spydigt, något Fahlander inte kunde ta utan var tvungen att ge sig på Wiklund. Är det så att Fahlander bara kan vara "rolig" i skriftform, när någon pratar direkt till honom verkar han ha svårt. Dagens skratt.
|
|