|
Post by korpen on Nov 6, 2011 19:27:12 GMT 1
"– Han pratar om att han satsat sjusiffriga belopp. Om du får tag i honom kan du ju fråga på vilket konto han satt in de pengarna. Pengarna har i alla fall inte kommit in på något konto som tillhör Karlskrona HK." Det landade hos mig ;D. "We are going to Ibiza....."
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 6, 2011 19:40:58 GMT 1
Fan, vilken tur du hade. ;D Är du ok om jag hänger med, skickar du limousinen? ;D
|
|
|
Post by HF on Nov 6, 2011 19:49:21 GMT 1
Jag vet inte vilket som är lägst, Mats J:s uttalande i BLT eller Fahlanders försök att få folket på sin sida genom att skriva på detta forum.. Jag vet vilken av personerna jag har överlägset minst förtroende för. En person som kastar så otroligt mycket skit åt ett håll och en klubb och smutskastar dom något så in i bombens utan att lägga fram några som helst bevis. Det skulle avslöjas så mycket och det var svarta hit och dit. När han sedan hamnar i våran sportgrupp så slängs det så mycket skit att hela Olofström svämmades över. Att då gnälla över Mats uttalande är ju bara löjligt från samma person. Den skadan Mats möjligtvis gjort nu är en promille av det Mikael har gjort i olika medier. Känner inte Mikael personligen o han kan vara en hyvens kille men i hans roll som sponsor/sportgrupp så har han gått över linjen alldeles för många gånger. Att komma och gnälla på Rikard och Mats är bara löjligt efter den dynga han själv har spritt om kring sig. Även fantastisk att ställa sig mellan khk och sina supporters och på det sättet oemotsagd vända supporters mot khk. Heder till KHK som inte gått med i pajkastningen här på forumet. Förutom då när det rann över för RK. Fahlander är en brinnande person för sina företag och för hockeyn men övertrampen är många. //Jesper
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 6, 2011 20:01:28 GMT 1
Jag vet inte vilket som är lägst, Mats J:s uttalande i BLT eller Fahlanders försök att få folket på sin sida genom att skriva på detta forum.. Jag vet vilken av personerna jag har överlägset minst förtroende för. En person som kastar så otroligt mycket skit åt ett håll och en klubb och smutskastar dom något så in i bombens utan att lägga fram några som helst bevis. Det skulle avslöjas så mycket och det var svarta hit och dit. När han sedan hamnar i våran sportgrupp så slängs det så mycket skit att hela Olofström svämmades över. Att då gnälla över Mats uttalande är ju bara löjligt från samma person. Den skadan Mats möjligtvis gjort nu är en promille av det Mikael har gjort i olika medier. Känner inte Mikael personligen o han kan vara en hyvens kille men i hans roll som sponsor/sportgrupp så har han gått över linjen alldeles för många gånger. Att komma och gnälla på Rikard och Mats är bara löjligt efter den dynga han själv har spritt om kring sig. Även fantastisk att ställa sig mellan khk och sina supporters och på det sättet oemotsagd vända supporters mot khk. Heder till KHK som inte gått med i pajkastningen här på forumet. Förutom då när det rann över för RK. Fahlander är en brinnande person för sina företag och för hockeyn men övertrampen är många. //Jesper ÅRETS BÄSTA INLÄGG!!!! TACK JESPER!!
|
|
|
Post by ringcar on Nov 6, 2011 20:04:37 GMT 1
Dito
|
|
|
Post by chriande on Nov 6, 2011 20:14:42 GMT 1
Exakt!!!!
|
|
|
Post by cykeltjuven on Nov 6, 2011 20:20:44 GMT 1
Ny artikel om KHK på gång i lokalblaskorna enligt Skarpis twitter. Angående Fahlanders avhopp osv....
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 6, 2011 20:21:49 GMT 1
.....men att en sittande ordförande i en förening går ut och kritiserar samt anklagar en av föreningens huvudsponsorer för lögn är helt ok då Den ENDA av MF och MJ som i dagsläget har en skyldighet att uppföra sig är VÅR ORDFÖRANDE! Vill Fahlander kasta skit(?) omkring sig, låt han göra det........men i min bok har Mats Johansson, i egenskap av ordförande i KHK, ingen som helst rätt att göra detsamma....vad sänder det för signaler till våra övriga sponsorer
|
|
|
Post by Sverker on Nov 6, 2011 20:22:52 GMT 1
Helt rätt Jesper!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 6, 2011 20:28:14 GMT 1
Personligen så tror jag inte på ETT ENDA ORD som Fahlander skriver här på forumet.
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 6, 2011 20:31:22 GMT 1
Personligen så tror jag inte på ETT ENDA ORD som Fahlander skriver här på forumet. Har du gått och blivit "skygglappssupporter"
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 6, 2011 20:33:59 GMT 1
Nej då, var inte orolig för det.
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 6, 2011 20:41:12 GMT 1
Nej då, var inte orolig för det. puh!
|
|
|
Post by korpen on Nov 6, 2011 21:19:10 GMT 1
Fan, vilken tur du hade. ;D Är du ok om jag hänger med, skickar du limousinen? ;D Jajemen ;D ;D ;D Jag vet inte vilket som är lägst, Mats J:s uttalande i BLT eller Fahlanders försök att få folket på sin sida genom att skriva på detta forum.. Jag vet vilken av personerna jag har överlägset minst förtroende för. En person som kastar så otroligt mycket skit åt ett håll och en klubb och smutskastar dom något så in i bombens utan att lägga fram några som helst bevis. Det skulle avslöjas så mycket och det var svarta hit och dit. När han sedan hamnar i våran sportgrupp så slängs det så mycket skit att hela Olofström svämmades över. Att då gnälla över Mats uttalande är ju bara löjligt från samma person. Den skadan Mats möjligtvis gjort nu är en promille av det Mikael har gjort i olika medier. Känner inte Mikael personligen o han kan vara en hyvens kille men i hans roll som sponsor/sportgrupp så har han gått över linjen alldeles för många gånger. Att komma och gnälla på Rikard och Mats är bara löjligt efter den dynga han själv har spritt om kring sig. Även fantastisk att ställa sig mellan khk och sina supporters och på det sättet oemotsagd vända supporters mot khk. Heder till KHK som inte gått med i pajkastningen här på forumet. Förutom då när det rann över för RK. Fahlander är en brinnande person för sina företag och för hockeyn men övertrampen är många. //Jesper Så himla bra sagt Jesper. Står bakom till 100%
|
|
|
Post by stolpeout on Nov 6, 2011 22:08:27 GMT 1
Bra Jesper...................... sen tycker jag det verkar som om Skarpen tycker det är roligt att gräva fram skit om KHK o skriver allt som Fahlander sagt som sanningar.
|
|