|
Post by fahlander on Nov 8, 2011 19:54:52 GMT 1
Halvkänd, herregud, en lokal oppositionspolitiker bland många tusen. Jag kan lägga min hand på bibeln och säga samma sak som jag sagt hittills, kan Mats det? Ställ frågan rakt till honom: vet han summorna som betalats för grundsponsring, förskott och till spelarlöner? Och se vad han svarar. Spelar ingen roll om det är en lögn eller inte..... Budskapet som herr Johansson trummar ut är att Fahlander ljuger när han säger att han sponsrat klubben med ett sjusiffrigt belopp, och i min värld är det ALDRIG okej för en ordförande att gå ut och, offentligt, kritisera och/eller anklaga en huvudsponsor (eller vilken sponsor som helst för den delen) på detta viset......och ja, MF är fortfarande sponsor till KHK i ytterligare 1,5 år. Vill nu klubben så gärna bli av med Fahlander och hans pengar så kan dom ju säga upp avtalet med omedelbar verkan (om det är möjligt), men så länge man har ett gällande avtal så SKA vår ordförande uppföra sig i dessa relationerna (i alla fall offentligt), om inte annat så för att sända rätt signaler till våra övriga nutida och framtida sponsorer. Allt detta negativa drabbar bara KHK som varumärke och som förening, om Fahlander som person får några törner av alla turer skiter jag egentligen högaktninsfullt i.....och troligtvis han också. å andra sidan så borde väl inte Fahlander kunna kasta ur sig vilken skit som helst utan att någon i klubben reagerar. Tror nog att många andra av KHK´s STORA sponsorer undrar vad fan Fahlander hålller på med och förstår Johansson något syrliga svar till Fahlander. Fahlander har syntes och hörts så många gånger i media så jag undrar vem som har mest trovärdighet Johansson en halvkänd politiker eller Fahlander en affärsman som bråkar med skadade spelare på läktarna? Och hur var det med det STORA avslöjandet runt TAIF´s svarta löner?
|
|
|
Post by Sverker on Nov 8, 2011 19:57:43 GMT 1
Pajkastning? Vad kallar du mailen du skickar till media? MF om du vill ha ngn heder i behåll (kan iofs bli svårt), är mitt råd att du slutar skriva här.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 8, 2011 20:10:09 GMT 1
Att Fahlander är här inne på forumet och tjabbar med supportrar som inte riktigt tror på hans ver. säger nog en hel del...
|
|
|
Post by slavko on Nov 8, 2011 21:43:04 GMT 1
japp,om det verkligen är fahlander irl,ibland börja man undra vem som döljer sig bakom "nicket"...han går väl till kallinge nu med sin säck med pengar och försöker få khk på fall istället...tills han får lite mothugg,då går han till mörrum osv osv...
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 8, 2011 22:41:14 GMT 1
Alla har väl egentligen rätt till forumet? Jag sällar mig inte till nåns parti då jag inte har nog koll vad som är sanning och inte. Tycker faktiskt det är bra med personer som är här och svarar på frågor.
|
|
|
Post by cykeltjuven on Nov 9, 2011 0:00:41 GMT 1
Alla har väl egentligen rätt till forumet? Jag sällar mig inte till nåns parti då jag inte har nog koll vad som är sanning och inte. Tycker faktiskt det är bra med personer som är här och svarar på frågor. Håller med du!
|
|
|
Post by scarpino on Nov 9, 2011 1:41:30 GMT 1
Detta är lite som att diskutera en hockeymatch mellan sina två favoritlag utan och sett matchen!
|
|
|
Post by lkhockey on Nov 9, 2011 11:37:21 GMT 1
Detta är lite som att diskutera en hockeymatch mellan sina två favoritlag utan och sett matchen! exakt
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 9, 2011 12:25:19 GMT 1
Ja..för vem fan vill att khk ska bli ett nytt Örebro??stabil förstaplats i divisionen över..nej usch fy o tvi!!klart vi ska ge kalla handen till personen som var med och byggde upp den framgångsrika organisationen för vi här nere i världens bästa stad vet alltid bäst!!allra helst en avdankad gråsosse för nytt blod och nya idéer och en o annan tusenlapp,fan ska vi med det till??!!
Det är Mats och Charlie som är khk!!wie!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 9, 2011 12:27:47 GMT 1
Ja..för vem fan vill att khk ska bli ett nytt Örebro??stabil förstaplats i divisionen över..nej usch fy o tvi!!klart vi ska ge kalla handen till personen som var med och byggde upp den framgångsrika organisationen för vi här nere i världens bästa stad vet alltid bäst!!allra helst en avdankad gråsosse för nytt blod och nya idéer och en o annan tusenlapp,fan ska vi med det till??!! Det är Mats och Charlie som är khk!!wie!
|
|
|
Post by korpen on Nov 9, 2011 12:31:35 GMT 1
Ja..för vem fan vill att khk ska bli ett nytt Örebro??stabil förstaplats i divisionen över..nej usch fy o tvi!!klart vi ska ge kalla handen till personen som var med och byggde upp den framgångsrika organisationen för vi här nere i världens bästa stad vet alltid bäst!!allra helst en avdankad gråsosse för nytt blod och nya idéer och en o annan tusenlapp,fan ska vi med det till??!! Det är Mats och Charlie som är khk!!wie! Nu är du ju bara korkad är det Fahlander som är KHK då, då istället? Låter ju så på dig! Nej hellre många sponsorer än enstorsponsor annars går hela rasket åt helvete en vacker dag. Finns många storsponsorer som kommer tillbaka nu när Fahlander packat sin väska. Ska bli intressant att se om Fahlander tänker stå för det han sagt med att bygga Krif en arena..... eller om det ska bli som det brukar att han tänker vända situationen till sin fördel och lyckas komma undan Inget illa mot Fahlander han är go. Men eftersom alla sponsorer mest snackar negativt om han så anser jag som supporter att det är dags att dra upp ankaret och segla vidare
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 9, 2011 13:05:53 GMT 1
Det ena utesluter väl inte det andra?för att en sponsrar med miljonbelopp så behöver väl inte andra ge fan i de? Personligen ser jag hellre fahlander i en ledande position i khk än Mats och Rickard
|
|
Huet
Nybörjare
|
Post by Huet on Nov 9, 2011 13:38:34 GMT 1
Ska bli intressant att se om Fahlander tänker stå för det han sagt med att bygga Krif en arena..... eller om det ska bli som det brukar att han tänker vända situationen till sin fördel och lyckas komma undan Tyrvärr så är det inte Fahlander som bestämmer om det blir en ny arena för KRIF. Det är så att det är kommunen som säger nej till en ny hall. Skulle de bli så att det inte blir av så är det Ronneby kommun's fel inte Fahlander...
|
|
|
Post by korpen on Nov 9, 2011 13:48:20 GMT 1
Det ena utesluter väl inte det andra?för att en sponsrar med miljonbelopp så behöver väl inte andra ge fan i de? Personligen ser jag hellre fahlander i en ledande position i khk än Mats och Rickard Jaha men antar att du sluppit göra affärer med en kappvändare då? Grattis.
|
|
|
Post by DunderDanne on Nov 9, 2011 14:01:42 GMT 1
Snälla, kan inte någon på kansliet slänga upp betalningsverifikaten och visa vad som betalats så att den här historien kan få ett slut. Just nu ska det lukta mumma med Battaglia-värvningen och silly season-rykten, men tyvärr får det här ärendet säsongsuppehållet att lukta dynga. Det finns vissa saker som gör att jag eftersöker en van kommunikatör hos KHK.
|
|