|
Post by dragkrok on Sept 21, 2012 17:21:09 GMT 1
Riktigt tråkigt detta......hoppas dock att han läker ihop ordentligt och kanske kan komma tillbaks senare.
|
|
|
Post by HF on Sept 21, 2012 19:09:40 GMT 1
Det är som jag förstår en inflamation vid spikarna i handen. Två har han tagit bort och två är kvar.
|
|
|
Post by HF on Sept 21, 2012 19:11:34 GMT 1
Vad jag förstår så är det samma skada som gått upp, som höll honom borta större delen av förra säsongen. nja förra säsongen spelade han.
|
|
|
Post by krickan on Sept 21, 2012 19:14:52 GMT 1
Fast opererades val precis nar sasongen tog slut. Dvs. I varas.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 21, 2012 19:25:07 GMT 1
Det är som jag förstår en inflamation vid spikarna i handen. Två har han tagit bort och två är kvar. Låter ju inte särskilt trevligt, säkerligen svårläkt.
|
|
|
Post by dejan on Sept 21, 2012 20:25:02 GMT 1
Riktigt tråkigt, både för honom och oss! Storlek, attityd och målsinne, sådana spelare växer inte på träd.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 21, 2012 21:05:51 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 21, 2012 22:19:38 GMT 1
Har städat rejält. Bara tacka Shay för tiden i KHK och låt oss nu gå vidare, blir en spännade vecka med ett riktigt vasst nyförvärv får vi hoppas.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 22, 2012 1:15:16 GMT 1
Japp, och nu har nog något tagit honom i örat eller så har han insett att inlägget var oerhört korkat för nu är det borttaget.
|
|
|
Post by hoxha on Sept 22, 2012 8:32:01 GMT 1
|
|
|
Post by Back to Front on Sept 22, 2012 8:46:35 GMT 1
kan du återge vad Fredrik Persson skrev maif pajasen...
|
|
|
Post by Jason on Sept 22, 2012 9:21:20 GMT 1
Japp, och nu har nog något tagit honom i örat eller så har han insett att inlägget var oerhört korkat för nu är det borttaget. Ja, vad sager man? Battre fly an illa fakta...
|
|
|
Post by HF on Sept 22, 2012 9:44:05 GMT 1
Japp, och nu har nog något tagit honom i örat eller så har han insett att inlägget var oerhört korkat för nu är det borttaget. Ja, vad sager man? Battre fly an illa fakta... haha vitsigt
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 22, 2012 10:21:06 GMT 1
kan du återge vad Fredrik Persson skrev maif pajasen... Har försökt att få fram sidan igen fast utan något resultat.. Men det han gjorde var att slänga in lite politiksnack i det hela, att Kockums inte skulle kicka en arbetare om denne skulle ramla ner från en ställning och bryta benet.. KHK skulle, eftersom man nu sparkar Shay, också sparka Timo och andra spelare som inte kan spela pga skada. Mjällby var ett föredöme för att man väntat på Craig som inte ens hade hunnit spela en tävlingsmatch innan han bröt benet. Det är det lilla jag kom ihåg iallafall, var mest en massa trams.
|
|
|
Post by stolpeout on Sept 22, 2012 14:11:35 GMT 1
kan du återge vad Fredrik Persson skrev maif pajasen... Har försökt att få fram sidan igen fast utan något resultat.. Men det han gjorde var att slänga in lite politiksnack i det hela, att Kockums inte skulle kicka en arbetare om denne skulle ramla ner från en ställning och bryta benet.. KHK skulle, eftersom man nu sparkar Shay, också sparka Timo och andra spelare som inte kan spela pga skada. Mjällby var ett föredöme för att man väntat på Craig som inte ens hade hunnit spela en tävlingsmatch innan han bröt benet. Det är det lilla jag kom ihåg iallafall, var mest en massa trams. Tycker det låter som vår Eddietheeagle som härjar här på forumet...förmodligen samma person....
|
|