|
Post by time on Oct 5, 2012 16:00:58 GMT 1
Välkommen ! JÄVLAR vilken värvning !!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by koffus on Oct 5, 2012 16:07:07 GMT 1
jösses ja där han ni ju ett fantastiskt bra spelare på allsvensk nivå. Med ett skott som är brutalt snabbt och välplacerat. bara att lyfta på hatten.
|
|
|
Post by darthvader on Oct 5, 2012 16:09:36 GMT 1
FAN VAD BRA JOBBAT HÖÖK!!! Fortsätt såhär fan. Tur att ni äntligen har vaknat! ETT STORT VÄLKOMMEN HYVÖNEN!!!
|
|
|
Post by Rocket on Oct 5, 2012 16:15:57 GMT 1
Ja va fan äe nu detta Satte bokstavligen afterworkölen i halsen. Om man inte gått in i ruset ännu så gör man detta via ett lyckorus. Helvete vilken värvning !!!! Jag var övertygad om att han skulle spela en sista säsong i Färjestad eller kanske spela i Tyska, Tjeckiska eller Schweiziska ligan. Grymt jobbat av Hööken. Om han bara får vara skadefri så kommer detta att vara ett jättelyft för KHK. Förra säsongen när han spelade i elitserien så hade han i särklass seriens hårdaste slagskott. En riktig jävla hästspark till skott !!!!!
|
|
|
Post by krickan on Oct 5, 2012 16:18:00 GMT 1
Fan, nu hander det grejor! Varmt valkommen!
Sent from my HTC One X using proboards
|
|
|
Post by kaffe on Oct 5, 2012 16:19:06 GMT 1
FAN VAD BRA JOBBAT HÖÖK!!! Fortsätt såhär fan. Tur att ni äntligen har vaknat! ETT STORT VÄLKOMMEN HYVÖNEN!!! Är det här på allvar?? Eftersom jag följer Färjestad i Elitserien så känner jag till honom ganska väl. Man blev glad förra året när Färjestad signade honom så att vi fick honom är lite sjukt. Enda nackdelen är ju humöret...
|
|
|
Post by jompa on Oct 5, 2012 16:29:01 GMT 1
Välkommen hannes, härligt att ha dig med.
|
|
|
Post by ksoze on Oct 5, 2012 16:31:22 GMT 1
Riktigt spännande värvning.. PP kan bli spännande med Hannes o Kent..
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 5, 2012 16:44:18 GMT 1
Intressant nyförvärv. Man kan i alla fall inte påstå att sportchefen sitter och rullar tummarna.
|
|
|
Post by fbk666 on Oct 5, 2012 16:47:04 GMT 1
OJJJJJJ Jo man har följt FBK i många år som supporter från Karlskrona och detta var en glad överaskning... Börjar gilla Hööken rätt bra nu Hannes Hyvönen har nog ett av de hårdaste skotten i både allsvenskan o elitserien. Han skjuter som atte w gjorde.... Fast bättre :-) Nu är det bara 2 bra backar med vi behöver.... Fannn va skoj detta va :-)
|
|
|
Post by matse on Oct 5, 2012 17:23:11 GMT 1
Precis vad vi behöver! Två nya toppfw klara. Det är vad som krävs, för jag tror inte McD ensam skulle ha så stor inverkan. Välkommen Hannes!
|
|
|
Post by Sverker on Oct 5, 2012 17:28:38 GMT 1
Jag är FBK supporter och jag blev inte speciellt glad när de tog in honom sist.
Det är möjligt att han klara HA bättre än Elitserien, för där gjorde han inte mycket väsen av sej. Defensiven är ju inte hans styrka milt uttryckt! Han har ett mycket bra skott, så vi får hoppas han får mer tid här och producerar en del. Personligen hade jag hellre sett en bra back! Oavsett, så är det bra att Calle agerar!
|
|
Arcam
Björnligan
Proud Member Of The Number 77 Fanclub
|
Post by Arcam on Oct 5, 2012 17:39:40 GMT 1
Jag är FBK supporter och jag blev inte speciellt glad när de tog in honom sist. Det är möjligt att han klara HA bättre än Elitserien, för där gjorde han inte mycket väsen av sej. Defensiven är ju inte hans styrka milt uttryckt! Han har ett mycket bra skott, så vi får hoppas han får mer tid här och producerar en del. Personligen hade jag hellre sett en bra back! Oavsett, så är det bra att Calle agerar! håller med! (fast man är HV-fan:),,men som sagt kul och stor värvning för khk! men backar saknar jag fortfarande stort! tycker logan ska bort först och främst....
|
|
|
Post by fbk666 on Oct 5, 2012 17:54:11 GMT 1
När FBK hade måltorka förra året tog man in Hyvönen. Har för mig att han gjorde mål direkt... Sen är det ingen defensiv spelare och det tror jag hööken vet. Färjestad är ett av Sveriges bästa lag på senare tid. Tar dom in Hyvönen så vet dom vad dom gör...Tror Hööken har gjort rätt här och jag tyckte Hyvönen var bra i FBK.
|
|
|
Post by fbk666 on Oct 5, 2012 17:55:45 GMT 1
Är inte lätt förövrigt att ta plats i FBK. Där finns bara bra spelare :-)
|
|