|
Post by krickan on Oct 5, 2012 19:49:41 GMT 1
Smart som fan att H��ken bara skrev en m�nads kontrakt med honom. Tror dock att detta kommer att bli succ�! Mycket smart. Tror med det blir succé, men skulle det floppa kan höök rätt omgående börja leta ersättare om ett par veckor så nästa kommer in lagom när hans kontrakt går ut. Sent from my HTC One X using proboards
|
|
|
Post by benderman on Oct 5, 2012 19:51:02 GMT 1
Negativa kommentarer när KHK har värvat Hannes Hyvönen?? Hade vi tatt in Sidney Crosby så hade väl någon fällt den här kommentaren. "Han är inte vad KHK behöver. Han är för liten och skadebenägen samt bara van vid liten rink" Den var bra och det stämmer på vissa personer.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 5, 2012 19:53:50 GMT 1
Enligt Sverker får man absolut inte ifrågasätta hans åsikter. Gör man det blir det som vanligt "får man inte diskutera på detta forumet kan det likagärna stängas". Och bäva månde den som kritiserar Sirbäck!! Det var väl ett av dina mest intelligenta inlägg, eller? Som sagt, bäva månde den som kritiserar Sirbäck. Men nu ska vi inte besudla denna tråden genom att tala om honom. Hannes och Kenta kommer göra succe i KHK, det är jag övertygad om.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 5, 2012 19:55:09 GMT 1
1. Jag är FBK supporter och jag blev inte speciellt glad när de tog in honom sist. 2 .Det är möjligt att han klara HA bättre än Elitserien, för där gjorde han inte mycket väsen av sej. 3. Defensiven är ju inte hans styrka milt uttryckt! 4 .Han har ett mycket bra skott, så vi får hoppas han får mer tid här och producerar en del. 5. Personligen hade jag hellre sett en bra back! 6. Oavsett, så är det bra att Calle agerar! 1. Har inget med värvningen nu att göra, men tolka det som neg 2. Ser jag som både pos och neg 3. Negativt 4. Positivt 5. Varken eller enl mitt sätt att se det, du kanske ser det annorlunda. 6. Positivt Hur tolkade du inlägget? Själv tycker jag det var både pos och neg kommentarer.
|
|
|
Post by Joewson on Oct 5, 2012 19:56:19 GMT 1
Sverker: Sirbäck spelar i fjärde kedjan i ett KIK som inte går som förväntat 2 + 10 för snack idag med. Lagspelare (ja, jag driver med dig och vet att du kan ta det) Bra att KHK agerar, målskyttet har varit ett stort problem och PP ska vi inte bara prata om. Calle Höök har visat att man inte tänker sitta med armarna i kors och invänta eventuella toppar från spelare som behöver minst ett år i HA för att lära sig. Bra jobbat av KHK, sen blir det succé så är det bara att lyfta på hatten. Slump att det kommer två högerskyttar som spelade PP i ES förra året? Knappast. Ställer samma fråga som dig Sverker (hör och häpna): Är detta nyförvärvet som KHK behöver? Jag vet inte, jag vet dock att spelarmarknaden är godis för sportchefer vars lag inte går så bra just nu. Ingen vill ha artistspelare ala Mcdonell när det pågår NHL-lockout. Spelare som Mcdonell och Hannes behöver spela i toppkedjor för att komma in i en bra roll och just den rollen kan KHK erbjuda dessa två, därav att jag tror på succé. Framtiden får utvisa, men nu har man en månad på sig att utvärdera just Hannes för att se om det är rätt man för KHK. Spelarmarknaden blir billigare och billigare för varje dag som går.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 5, 2012 19:57:47 GMT 1
Det var väl ett av dina mest intelligenta inlägg, eller? Som sagt, bäva månde den som kritiserar Sirbäck. Du är ju riktigt djup i dina analyser, kul.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 5, 2012 20:03:56 GMT 1
Som sagt, bäva månde den som kritiserar Sirbäck. Du är ju riktigt djup i dina analyser, kul. Är det du och Lennie Norman som ska leda nystarten utav "släng dig i brunnen" i höst?
|
|
|
Post by Sverker on Oct 5, 2012 20:06:44 GMT 1
Du är ju riktigt djup i dina analyser, kul. Är det du och Lennie Norman som ska leda nystarten utav "släng dig i brunnen" i höst? Dina inlägg blir mer och mer intelligenta. Nu är jag riktigt imponerad. Ursäkta off topic inläggen.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 5, 2012 20:11:04 GMT 1
Sverker: Sirbäck spelar i fjärde kedjan i ett KIK som inte går som förväntat 2 + 10 för snack idag med. Lagspelare (ja, jag driver med dig och vet att du kan ta det) Bra att KHK agerar, målskyttet har varit ett stort problem och PP ska vi inte bara prata om. Calle Höök har visat att man inte tänker sitta med armarna i kors och invänta eventuella toppar från spelare som behöver minst ett år i HA för att lära sig. Bra jobbat av KHK, sen blir det succé så är det bara att lyfta på hatten. Slump att det kommer två högerskyttar som spelade PP i ES förra året? Knappast. Ställer samma fråga som dig Sverker (hör och häpna): Är detta nyförvärvet som KHK behöver? Jag vet inte, jag vet dock att spelarmarknaden är godis för sportchefer vars lag inte går så bra just nu. Ingen vill ha artistspelare ala Mcdonell när det pågår NHL-lockout. Spelare som Mcdonell och Hannes behöver spela i toppkedjor för att komma in i en bra roll och just den rollen kan KHK erbjuda dessa två, därav att jag tror på succé. Framtiden får utvisa, men nu har man en månad på sig att utvärdera just Hannes för att se om det är rätt man för KHK. Spelarmarknaden blir billigare och billigare för varje dag som går. Kul med inlägg som beskriver en tanke.
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 5, 2012 20:12:19 GMT 1
Hannes Hyvänen till KHK?ja jäklar!!detta behövdes verkligen!för jävla gott!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 5, 2012 20:18:48 GMT 1
Är det du och Lennie Norman som ska leda nystarten utav "släng dig i brunnen" i höst? Dina inlägg blir mer och mer intelligenta. Nu är jag riktigt imponerad. Ursäkta off topic inläggen. Haha...ja, djup kille det där...brukar hoppa över hans inlägg..
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 5, 2012 20:27:39 GMT 1
Dina inlägg blir mer och mer intelligenta. Nu är jag riktigt imponerad. Ursäkta off topic inläggen. Haha...ja, djup kille det där...brukar hoppa över hans inlägg.. Säger gnällmästaren, kolla upp @k_larsson på twitter och några utav hans inlägg från idag. Tycker han är spot-on, håller du inte med? Mvh Callahan.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 5, 2012 20:34:48 GMT 1
"@sannylindstrom: Hannes Hyvönen får en månad med #KHK. Tippar på att han gör 7 mål under den perioden."
|
|
|
Post by slavko on Oct 5, 2012 21:17:16 GMT 1
bra agerat av höök,mycket bra upplägg med try out,vi får se hur d blir,men jag e possitivt inställd.
|
|
Arcam
Björnligan
Proud Member Of The Number 77 Fanclub
|
Post by Arcam on Oct 5, 2012 21:23:44 GMT 1
tror att anledningen till vissa negativa inlägg om HH ,är bristerna på backsidan,,,HH kommer säkert tillföra guld framåt,och kontraktformen är ju lysande! enbart positiv värvning anser jag,,,och bara lugn,, klippfasta backar kommer!.....
|
|