|
Post by Joewson on Oct 9, 2012 17:52:13 GMT 1
Hinner Hannes bli spelklar och sitta sin avstängning imorgon så han får spela, om Kempe tycker att han ska spela, på fredag?
Är inte registrerad på swehockey än.
|
|
|
Post by time on Oct 9, 2012 21:55:53 GMT 1
Hinner Hannes bli spelklar och sitta sin avstängning imorgon så han får spela, om Kempe tycker att han ska spela, på fredag? Är inte registrerad på swehockey än. Självklart. Behövs inga arbetstillstånd etc. Bara att hitta en penna och skriva på övergångshandlingarna. Utgår från att han redan är klar.
|
|
|
Post by krickan on Oct 10, 2012 6:24:57 GMT 1
Ska komma info på khk.se idag om status, så är nog inte riktigt klart än.
Sent from my HTC One X using proboards
|
|
|
Post by time on Oct 10, 2012 7:35:42 GMT 1
Ska komma info pÃ¥ khk.se idag om status, sÃ¥ är nog inte riktigt klart än. Sent from my HTC One X using proboards eller så vill man ha en nyhet på hemsidan idag också.
|
|
|
Post by time on Oct 10, 2012 8:54:07 GMT 1
Ska komma info pÃ¥ khk.se idag om status, sÃ¥ är nog inte riktigt klart än. Sent from my HTC One X using proboards Jodå han spelar ikväll
|
|
|
Post by koffus on Oct 10, 2012 9:05:10 GMT 1
enligt barometern (pappersupplagan) så spelar han inte ikväll.
|
|
|
Post by time on Oct 10, 2012 9:09:29 GMT 1
enligt barometern (pappersupplagan) så spelar han inte ikväll. Den trycktes väl i natt,
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 10, 2012 9:23:12 GMT 1
Ja enligt Mats Johansson så lirar han ikväll personligen kommer jag dock inte ha några större förväntningar på honom ikväll däremot kommer jag ha det på Macdonell,nu borde han va inne i det och formen bör vara stigande..mål ikväll?
|
|
|
Post by time on Oct 10, 2012 9:24:18 GMT 1
Ja enligt Mats Johansson så lirar han ikväll personligen kommer jag dock inte ha några större förväntningar på honom ikväll däremot kommer jag ha det på Macdonell,nu borde han va inne i det och formen bör vara stigande..mål ikväll? word
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 10, 2012 10:01:01 GMT 1
kul kul.... =) (hoppas jag...)
|
|
|
Post by Sverker on Oct 10, 2012 10:17:21 GMT 1
Borde väl göra så att vi blir över 3000 i publiken igen. Ska bli mycket spännande att se HH, hoppas verkligen han visar upp sig, så att vi kan säga: "HONOM SKA VI HA"!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 10, 2012 10:40:11 GMT 1
Ja enligt Mats Johansson så lirar han ikväll personligen kommer jag dock inte ha några större förväntningar på honom ikväll däremot kommer jag ha det på Macdonell,nu borde han va inne i det och formen bör vara stigande..mål ikväll? Håller med, han såg mycket bra ut emot Mora, hoppas att han är ännu bättre ikväll. Han och Hyvönen hade varit mums... McDonell serverar och Hyvönen trycker upp den i nättaket.
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 10, 2012 11:11:09 GMT 1
Ja,petas pöllänen från 1a kedjan ikväll eller hur är det tänkt?någon som sett träningarna och sett formationerna kanske? HH-Jensen-Macdonell låter som en hyfsad kedja faktiskt Hoppas inte det blir wallmark som får kliva åt sidan bara,har gjort det bra de inhoppen han fått göra! Däremot borde kanske Ågren bänkas,tycker inte han kommit riktigt rätt in i denna säsongen..hög kapacitet men har inte fått ut så mycket.Bänkning kanske blir en väckarklocka?
|
|
|
Post by slavko on Oct 10, 2012 11:16:33 GMT 1
håller med,wallmark ska få chansen före ågren eller höglund just nu
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 10, 2012 11:28:16 GMT 1
Höglund har ändå sitt skott och får han en chans nyper han,det tycker jag är en viktig egenskap även om hans övriga spel lämnar lite övrigt att önska just nu.Han har trots allt gjort tre mål.. Elofsson och Ågren har ännu inte visat vad de visade i KS där de var helt magiska,inte pöllänen heller för den delen men kaptenen är väl i det närmsta oantastbar i ett lag
|
|