|
Post by Sverker on Feb 1, 2015 17:36:45 GMT 1
Då var det klart med Jannes era i SSK ! Man måste ju lyfta fram Miro ännu mer för utan den försäsongsträningen så hade Inte Khk haft den framgången i fjol när Janne K var här ! Den mannen måste nog rannsaka sig själv och komma ner på jorden och inte tro att han står över alla andra ! Vad tyckte du förra året när Janne var här och fixade mycket bra resultat åt oss?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 1, 2015 17:56:35 GMT 1
Oj ! Sitter du i bakfickan på Janne ? Nope trött på ditt skitsnack om honom bara, han förde oss till klubbens överlägset bästa placering någonsin (hhittills) och du tackar genom att spy galla över honom mest hela tiden..okunnigt och tröttsamt
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 1, 2015 17:57:16 GMT 1
Då var det klart med Jannes era i SSK ! Man måste ju lyfta fram Miro ännu mer för utan den försäsongsträningen så hade Inte Khk haft den framgången i fjol när Janne K var här ! Den mannen måste nog rannsaka sig själv och komma ner på jorden och inte tro att han står över alla andra ! Vad tyckte du förra året när Janne var här och fixade mycket bra resultat åt oss? Ska bli intressant att se svaret
|
|
|
Post by Sverker on Feb 1, 2015 18:34:05 GMT 1
Vad tyckte du förra året när Janne var här och fixade mycket bra resultat åt oss? Ska bli intressant att se svaret Troligtvis blir det inget pga: 1: Personen begriper inte hockey 2: Personen känner sej bedragen För ser man Janne som en dålig tränare efter det han gjort i Växjö och här, har jag svårt att se hur man kan göra det.
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Feb 1, 2015 19:49:20 GMT 1
Tycker bara att han är totalt oempatisk som person ! Har ni glömt vad han sa om Timo ! Jag kanske inte kan så mycket hockey men det kan inte ni heller !
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 1, 2015 20:24:29 GMT 1
Tycker bara att han är totalt oempatisk som person ! Har ni glömt vad han sa om Timo ! Jag kanske inte kan så mycket hockey men det kan inte ni heller ! Känner du honom?
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Feb 1, 2015 20:25:42 GMT 1
Hur som helst, jag är tacksam för vad Janne gjorde hos oss förra säsongen, resultatmässigt. Sedan är jag också tacksam för att han lämnade plats åt Hånberg, en i mina ögon riktig fullträff i det han sysslar med. Det är naturligtvis lika lätt att säga nu som det var lätt att vara deppig när Janne bestämde sig för att sticka.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 1, 2015 21:03:23 GMT 1
Hur som helst, jag är tacksam för vad Janne gjorde hos oss förra säsongen, resultatmässigt. Sedan är jag också tacksam för att han lämnade plats åt Hånberg, en i mina ögon riktig fullträff i det han sysslar med. Det är naturligtvis lika lätt att säga nu som det var lätt att vara deppig när Janne bestämde sig för att sticka. Exakt!
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Feb 1, 2015 21:30:12 GMT 1
Var ju tvungen att dra !
|
|
|
Post by time on Feb 1, 2015 23:09:50 GMT 1
Hur som helst, jag är tacksam för vad Janne gjorde hos oss förra säsongen, resultatmässigt. Sedan är jag också tacksam för att han lämnade plats åt Hånberg, en i mina ögon riktig fullträff i det han sysslar med. Det är naturligtvis lika lätt att säga nu som det var lätt att vara deppig när Janne bestämde sig för att sticka. Japp. Men jag betydligt mer deppig när Stefan drog. Mycket svårare att hitta en bra sportchef.
|
|
|
Post by vsn on Feb 2, 2015 7:47:10 GMT 1
Tycker bara att han är totalt oempatisk som person ! I motsats till dig eller?
|
|
|
Post by vsn on Feb 2, 2015 7:47:59 GMT 1
Hur som helst, jag är tacksam för vad Janne gjorde hos oss förra säsongen, resultatmässigt. Sedan är jag också tacksam för att han lämnade plats åt Hånberg, en i mina ögon riktig fullträff i det han sysslar med. Det är naturligtvis lika lätt att säga nu som det var lätt att vara deppig när Janne bestämde sig för att sticka. Japp. Men jag betydligt mer deppig när Stefan drog. Mycket svårare att hitta en bra sportchef. Definitivt. Iofs vet jag inte vad jag hade svarat på frågan ifall vi inte hade fått hit mr Hånberg.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 2, 2015 10:48:33 GMT 1
Janne fick kicken idag.........
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 2, 2015 11:03:05 GMT 1
Visade sig vara ett smart drag att bryta med oss...med facit i hand, kanske det bara var bra... Ett mysterium hur det kan pendla så här för tränare
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 2, 2015 11:11:59 GMT 1
Visade sig vara ett smart drag att bryta med oss...med facit i hand, kanske det bara var bra... Ett mysterium hur det kan pendla så här för tränare Ja det är mycket som ska stämma runt omkring för att det ska lyckas. Spelarna måste för de första köpa speliden sen ska de köpa sina roller och en del spelare har säkert svårt att möta upp högt ställda förväntningar. Man kan bara spekulera men jag tror vi hade varit där vi är idag eller nära även med Janne i båset.
|
|