conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Feb 4, 2015 14:11:03 GMT 1
Då menar jag inte mrQ ! Den mannen har faktiskt ofta rätt !
|
|
|
Post by Zäta on Mar 11, 2015 8:59:28 GMT 1
Jadu Janne. Jag gillar egentligen inte att strö salt i såren. Men såhär i efterhand............ Det måste kännas.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 11, 2015 9:48:19 GMT 1
Med facit i hand är allt lätt..vi hade inte nått dessa resultat med Janne tror jag.
|
|
|
Post by time on Mar 11, 2015 9:50:22 GMT 1
Med facit i hand är allt lätt..vi hade inte nått dessa resultat med Janne tror jag. Tvärtom tror jag. Janne kan ju fundera på sitt uttalande att han lämnade för att gå till ett bättre lag ...
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 11, 2015 9:56:29 GMT 1
Tror inte att han heller äger någon spåkula.. Handen på hjärtat nu,om ni varit tränare själva,vilket lag hade ni helst coachat inför säsongen? Mitt val hade varit ganska enkelt vet jag iaf
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Apr 2, 2015 22:38:55 GMT 1
Vilken resa han var med på ! Gapskrattar !
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 2, 2015 23:41:22 GMT 1
Vilken resa han var med på ! Gapskrattar ! Janne är liten,ssk är mikroskopiska..ändå är de inte i närheten av att vara så små dom du..
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 3, 2015 10:09:13 GMT 1
Vilken resa han var med på ! Gapskrattar ! Janne är liten,ssk är mikroskopiska..ändå är de inte i närheten av att vara så små dom du.. Efter att han kastade smuts på KHK efter att han gått till SSK så kan jag inte annat än att glädjas åt hans misslyckande... tråkigt för SSK-fansen så blev det även Södertäljes förfall, med facit i hand skulle de skickat honom långt innan. Janne körde SSK's självförtroende i botten.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 3, 2015 12:12:59 GMT 1
Janne är liten,ssk är mikroskopiska..ändå är de inte i närheten av att vara så små dom du.. Efter att han kastade smuts på KHK efter att han gått till SSK så kan jag inte annat än att glädjas åt hans misslyckande... tråkigt för SSK-fansen så blev det även Södertäljes förfall, med facit i hand skulle de skickat honom långt innan. Janne körde SSK's förtroende i botten. Helt fantastiskt egentligen, en av de hårdaste och mest ekonomiskt uppbackade satsningarna på SHL slutade i ettan. Vet inte vad man ska säga. Tidernas flopp och en katastrof för SSK.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 3, 2015 12:14:26 GMT 1
...och förhoppningsvis något andra kan lära sig av angående att köpa stjärnor och angående ledarskap, något om att skapa ett lag.
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Apr 3, 2015 14:22:02 GMT 1
Khkkrille du är tydligen så liten att du inte kan stava :-)
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 7, 2015 9:01:53 GMT 1
Frågan är om inte SSK hade klarat sig kvar med Janne. Jag fick känslan av att det gick ännu sämre när de bytte tränare.
|
|
|
Post by vsn on Apr 7, 2015 9:30:26 GMT 1
Khkkrille du är tydligen så liten att du inte kan stava :-) Men du vet fortfarande inte att meningar avslutas med skiljetecken. Dessutom så sjunker debattnivån betänkligt om vi ska lägga ribban vid anmärkningar på folks kunskaper inom rättskrivning, särskilt eftersom det här bara var en s.k. "typo". För övrigt förstår jag inte varför ni fortfarande hackar på Janne. Så här mycket paj kastades ju inte ens på MJ...
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 7, 2015 10:18:30 GMT 1
Khkkrille du är tydligen så liten att du inte kan stava :-) Men du vet fortfarande inte att meningar avslutas med skiljetecken. Dessutom så sjunker debattnivån betänkligt om vi ska lägga ribban vid anmärkningar på folks kunskaper inom rättskrivning, särskilt eftersom det här bara var en s.k. "typo". För övrigt förstår jag inte varför ni fortfarande hackar på Janne. Så här mycket paj kastades ju inte ens på MJ... MJ ?
|
|
|
Post by vsn on Apr 7, 2015 10:54:16 GMT 1
Men du vet fortfarande inte att meningar avslutas med skiljetecken. Dessutom så sjunker debattnivån betänkligt om vi ska lägga ribban vid anmärkningar på folks kunskaper inom rättskrivning, särskilt eftersom det här bara var en s.k. "typo". För övrigt förstår jag inte varför ni fortfarande hackar på Janne. Så här mycket paj kastades ju inte ens på MJ... MJ ? Han som inte bör nämnas vid namn här inne...
|
|