|
Post by Teddybear on May 26, 2006 13:05:05 GMT 1
man kanske tom. ska åka 9 mil söderut och kika på KHK... ;D ;D ;D Börjar de bli desperata uppe i Kalmar? ;D
|
|
|
Post by newman on May 26, 2006 15:36:33 GMT 1
saxat fr Knight's gästbok "Till de ansvariga för hemsidan och Kalmar Knights styrelse !!! Vad händer i föreningen egentligen eller frågan kanske ska ställas om det händer någonting överhuvudtaget Vi som är intresserade av hockey i denna staden vill veta och följa arbetet med Kalmar Knights varför släpper ni ansvariga inte in oss i detta som alla andra klubbar gör Just nu är det bara pinsamt och man börjar faktiskt att tröttna på detta, efter att ha följt Kalmar HC, Kalmar Ghost´s, Kalmar Wildcats och nu Kalmar Knights i närmare 15 år totalt så funderar jag för första gången på dessa åren att lägga mina pengar på hockey i Nybro eller Oskarshamn istället eller varför inte man kanske tom. ska åka 9 mil söderut och kika på KHK... Skärpning Kalmars styrelse och ansvariga vi kräver svar !!! " De e baura o önska de välkomna...om de håller på rätt lag allså.........
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 26, 2006 16:18:42 GMT 1
Har känts så vissa år här också tycker jag....varför lägger jag pengar på detta..?
|
|
|
Post by kraftwerk on May 26, 2006 17:09:37 GMT 1
Har känts så vissa år här också tycker jag....varför lägger jag pengar på detta..? Vilka pengar ? Du smite ju in med JJB
|
|
|
Post by fun on Jun 2, 2006 8:00:45 GMT 1
KRIF känns tunna på backsidan
|
|
|
Post by doroaloclair1 on Jun 2, 2006 13:28:30 GMT 1
KRIF känns tunna på backsidan Helt rätt i dagsläget. Hoppas det dyker upp något nytt snart!
|
|
|
Post by fun on Jun 5, 2006 10:41:53 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 8, 2006 11:27:41 GMT 1
Värnamos tränare har en egen blogg. blogg.expressen.se/vgik-hockey/Han skriver lite om KHK. Jag tycker inte heller att det har hänt några större revolutioner. Inga större namn och inga märkliga jättesatsningar, även om Karlskrona nog gärna vill försöka. Men, som sagt, det är mycket kvar på köp-och-sälj säsongen och innan semestern har det nog hänt lite till.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 8, 2006 13:06:59 GMT 1
Exakt vad jag brukar säga..."Inga större namn och inga märkliga jättesatsningar, även om Karlskrona nog gärna vill försöka".... Kunde varit mina egna ord....inte EN publikmagnet....suck..
|
|
|
Post by fun on Jun 8, 2006 13:36:48 GMT 1
Exakt vad jag brukar säga..."Inga större namn och inga märkliga jättesatsningar, även om Karlskrona nog gärna vill försöka".... Kunde varit mina egna ord....inte EN publikmagnet....suck.. Bättre ett bra LAG än EN magnet
|
|
|
Post by Les Paul on Jun 8, 2006 17:24:01 GMT 1
Exakt vad jag brukar säga..."Inga större namn och inga märkliga jättesatsningar, även om Karlskrona nog gärna vill försöka".... Kunde varit mina egna ord....inte EN publikmagnet....suck.. Bättre ett bra LAG än EN magnet Det går att kombinera, det ena utesluter inte det andra.
|
|
|
Post by fun on Jun 9, 2006 7:05:09 GMT 1
Bättre ett bra LAG än EN magnet Det går att kombinera, det ena utesluter inte det andra. Det är ju en fråga vad man vill lägga pengarna på. Då vill jag hellre se ett bra LAG
|
|
|
Post by newman on Jun 9, 2006 8:47:52 GMT 1
Kollektivet kallas det................
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Jun 11, 2006 15:48:55 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jun 11, 2006 18:03:51 GMT 1
Japp, som spelat med självaste Igor Larionov!
|
|