|
Post by qALLAHAN on Dec 5, 2012 11:21:37 GMT 1
Tror vi är bland de som har mest nytta av att det löser sig där borta. Känns nästan som ett nyförvärv om NHL skulle dra igÃ¥ng :-) Hade det varit i början på säsongen ja...men frågan är om det inte är för sent nu. Var ju inte längesedan Berglund snodde 3 poäng från oss. Chris Butler hade nog varit nyttig i en kvalserie mot Div1-lag. Tänkte ungefär så...tyvärr fick vi ändan ur för sent med NHL-förstärkningarna...och det har kostat oss extremt värdefulla poäng. Nu skulle vi nog snarare vinna på att det INTE startade. Och sticker Linder...vad har vi då kvar igen?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 5, 2012 11:49:40 GMT 1
Detta känns som ett av KHKs onödigaste nyförvärv genom tiderna, hade varit bättre att spara pengarna och förstärkt till kvalserien.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 5, 2012 12:21:51 GMT 1
Detta känns som ett av KHKs onödigaste nyförvärv genom tiderna, hade varit bättre att spara pengarna och förstärkt till kvalserien. Är det nu så att NHL drar igång den 20:e så borde ju inte kostnaden för Chris blir så stor. Nu vet jag ju inte hur avtalen ser ut. Men både Brenheden och TT har ju lämnat. Borde bli några kronor över till kvalserien där.
|
|
|
Post by Rocket on Dec 5, 2012 13:33:33 GMT 1
Detta känns som ett av KHKs onödigaste nyförvärv genom tiderna, hade varit bättre att spara pengarna och förstärkt till kvalserien. Är det nu så att NHL drar igång den 20:e så borde ju inte kostnaden för Chris blir så stor. Nu vet jag ju inte hur avtalen ser ut. Men både Brenheden och TT har ju lämnat. Borde bli några kronor över till kvalserien där. Läste någonnstans att de lockoutade spelarna bara får betalt per match därför inte belastar så extremt mycket förutom försäkringar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 5, 2012 13:41:11 GMT 1
Detta känns som ett av KHKs onödigaste nyförvärv genom tiderna, hade varit bättre att spara pengarna och förstärkt till kvalserien. Kan du sluta tjata om kvalserien?? Hoppas inte Höök och co gör det...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 5, 2012 14:37:49 GMT 1
Detta känns som ett av KHKs onödigaste nyförvärv genom tiderna, hade varit bättre att spara pengarna och förstärkt till kvalserien. Kan du sluta tjata om kvalserien?? Hoppas inte Höök och co gör det... Känns bra att du inte givit upp hoppet ännu. Jag har dock för länge sedan insett vart det här är på väg, hoppas ju Höök och co. också gjort det så de har mer tid att planera förstärkningar inför KVALSERIEN.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 5, 2012 15:00:26 GMT 1
Detta känns som ett av KHKs onödigaste nyförvärv genom tiderna, hade varit bättre att spara pengarna och förstärkt till kvalserien. Om det nu inte är så att det äventyrar vår ekonomi eller så så håller jag inte med dig.. De griper efter de sista halmstråna och det är de skyldiga oss att göra även om de sker i elfte timmen!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 5, 2012 15:28:39 GMT 1
amen...och hade det agerats lite tidigare så hade vi kanske haft 6p mot DIF och VIK...några dagar tidigare bara..
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 10, 2012 17:43:15 GMT 1
Varför värvades han, har han bidragit med något som inte Logan gjorde (-4 på 3 matcher)?
Säkert svindyr också, bättre att sparat pengarna och förstärkt till kvalserien.
Blir han kvar hela säsongen så får jag väl krypa till korset och äta upp detta inlägg, men just nu känns det som ett helt onödigt nyförvärv med tanke på att Logan sitter på läktaren och kostar pengar.
avd. slänga pengarna i sjön.
|
|
|
Post by chriande on Dec 10, 2012 18:08:59 GMT 1
Varför värvades han, har han bidragit med något som inte Logan gjorde (-4 på 3 matcher)? Säkert svindyr också, bättre att sparat pengarna och förstärkt till kvalserien. Blir han kvar hela säsongen så får jag väl krypa till korset och äta upp detta inlägg, men just nu känns det som ett helt onödigt nyförvärv med tanke på att Logan sitter på läktaren och kostar pengar. avd. slänga pengarna i sjön. Kevin Hecquefeuille -5
|
|
|
Post by Zäta on Dec 10, 2012 18:12:34 GMT 1
Varför värvades han, har han bidragit med något som inte Logan gjorde (-4 på 3 matcher)? Säkert svindyr också, bättre att sparat pengarna och förstärkt till kvalserien. Blir han kvar hela säsongen så får jag väl krypa till korset och äta upp detta inlägg, men just nu känns det som ett helt onödigt nyförvärv med tanke på att Logan sitter på läktaren och kostar pengar. avd. slänga pengarna i sjön. Är ju inga toppnoteringar direkt med -4 på 3 matcher. Men tycker knappast han kan lastas direkt. Spelet i egen zon har ju varit värdelöst utav samtliga.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 10, 2012 19:03:03 GMT 1
Varför värvades han, har han bidragit med något som inte Logan gjorde (-4 på 3 matcher)? Säkert svindyr också, bättre att sparat pengarna och förstärkt till kvalserien. Blir han kvar hela säsongen så får jag väl krypa till korset och äta upp detta inlägg, men just nu känns det som ett helt onödigt nyförvärv med tanke på att Logan sitter på läktaren och kostar pengar. avd. slänga pengarna i sjön. Kevin Hecquefeuille -5 Japp, men han skulle kunna spela tillsammans med Logan. Och det är det till synes slöseriet med pengar som stör mig mest.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 10, 2012 20:33:05 GMT 1
Det finns antagligen en anledning till att Logan inte ens får vara på bänken, kan ju vara så att han absolut inte passar in i Jannes tänk! Och att kalla Chris för onödig värvning är onödigt i sej..onödig "värvning" kallar jag Mats Johansson! Där har du ett otroligt slöseri med pengar! Vi kunde ju fått nåt vettigt för hälften av de pengarna istället för en d**e!
|
|
|
Post by time on Dec 10, 2012 23:12:59 GMT 1
Varför värvades han, har han bidragit med något som inte Logan gjorde (-4 på 3 matcher)? Säkert svindyr också, bättre att sparat pengarna och förstärkt till kvalserien. Blir han kvar hela säsongen så får jag väl krypa till korset och äta upp detta inlägg, men just nu känns det som ett helt onödigt nyförvärv med tanke på att Logan sitter på läktaren och kostar pengar. avd. slänga pengarna i sjön. Han har spelat 3 matcher på 6 månader...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 10, 2012 23:30:37 GMT 1
Ja, men en lingonserie, jämfört med vad han är van vid. Har ännu inte sett några tendenser ens... T o m när två stjärnbackar spelar ihop, så släpper vi in en massa mål. Alltså...är det usla forwards som är anledningen? De gör ingen nytta, varken framåt eller bakåt?
|
|